Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 17481 til 17500 af 23489
  • Gode råd til Dansk (retskrivning + læsning)

    Forumindlæg
    Hej "studies" Er der nogle her der kan give mig gode råd til - dansk, retskrivning og læsning??? Jeg skal til eksamen i det i morgen!! :-O - Tak på forhånd!!
  • Valg af dansk prøveoplæg :)

    Forumindlæg
    Jeg har trukket fordybelseområdet Døden, sorg og krise (dansk mundtlig - prøveform B) og har brug for hjælp til at vælge et prøveoplæg. Klassens opgivelser inden for fordybelsesområdet er: En, to, tre-NU! af Jesper Wung-Sung Hosekræmmeren af Blicher En stor dag af Henrik Pontoppidan ...
  • Layout (orden)

    Forumindlæg
    Nogen det kunne gi' nogle råd til en god orden i sin stil? (Novelle) Plejer normalt at få 8. Håber i tager det alvorligt. Den skal snart afleveres!! :D
  • Hvad har I i jeres unitaske?

    Forumindlæg
    Så er det snart tid til at starte op igen, og så skal skoletasken vel pakkes igen. Hvad har I i jeres taske til dagligdagen på universitetet?
  • rettelse

    Forumindlæg
    En som har tid til at rette en stil på 2½ sider
  • Den største matematiker

    Forumindlæg
    Vi havde en intens debat i dag: "Hvem har været den største matematiker i historien"? Jeg mener selv, at det er Gauss og Euler. Hvad mener I?
  • Bredere margin

    Forumindlæg
    Jeg er lige begyndt på at eksperimentere med Latex. Men på mine dokumenter står teksten ikke nok ud til kanten. Så hvordan ændrer jeg marginen i Latex. Og noget andet: Hvordan installerer jeg Babel (Dansk sprogsæt), da den melder en fejl om at den mangler. Den er vel ikke med i Miktek, som er de...
  • Hjælp til Digt, hvad betyder Væsens rod osv.

    Forumindlæg
    Hjælp til digtet Barndommens gade af Tove Ditlevsen til 9.klassens afgangsprøve!!! Der nogle sætninger jeg ikke kan forstår og ikke kan formulere. Kan i hjælpe? 1. strofe vers 2 væsens rod? 1. strofe vers 4 i alt hvad du længes mod? 2. strofe vers 3 og 4? 3. strofe vers 3 og 4? ...
  • Skriftelig Fysik A eksamens 2012 HTX

    Forumindlæg
    Er der nogle fra HTX, som har været oppe i skriftelig fysik A idag? Synes i ikke den var svær?
  • Definitionsmængde, monotoniforhold og værdimængde

    Forumindlæg
    En funktion f er bestemt ved f(x)=2x+3 over x+2 Bestem definitionsmængden for f Bestem monotinforholdene for f Bestem værdimængden for f Håber der er nogle der kan hjælpe (er helt lost)
  • engelsk opgave

    Forumindlæg
    halløj alle sammen! jeg sidder her og skriver en opgave om vækst og mikroorganismer, og den skal indeholde en engelsk resume af opgaven på ca. 20 linjer. håber nogle af jer vil se den igennem og rette de værste fejl..PLZ.. Abstract: The purpose of this study is to investigate which kinds off ...
  • Det smukke ved Danmark er..

    Forumindlæg
    Heeij.. :D Ehm er der nogen der kan hjælpe med mit essay, ? Jeg ved ik hvordan jeg skal komme igang.. Det skal være en indledning, meget kort og præcist.. :/
  • Stilistiske virkemidler

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive om et essay og fremhæve de stilistiske virkemidler. Jeg kan bare ikke huske ret mange slags virkemidler, så hvis I kender nogle, ville det være en stor hjælp. Tak.
  • Resumé af '' Trækfulge '' skrevet af Carsten Folke Møller

    Forumindlæg
    Nogle der har et resumé af '' Trækfugle '' skrevet af Carsten Folke Møller? Må gerne være detalieret.
  • Pendul?

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen mellem fysisk pendul og matematisk pendul. Jeg kan ikke rigtigt finde en forståelse forklaring på det på nettet.
  • Differential regning

    Forumindlæg
    Hvordan finder jeg R'(t), udfra formlen: R(t) = 0,171·(e0,0619·t-1)
  • Forkølelse

    Forumindlæg
    Nu håber jeg, at det er tilladt at oprette et emne, der slet ikke handler om uddannelse i denne kategori. Jeg er desværre blevet ufatteligt frygteligt forkølet. Hvordan kommer I jer hurtigt over en forkølelse?
  • Udklædning sidste skoledag :D

    Forumindlæg
    HEEY allesammen!! Ville spørge om, hvad I var udklædt/skal udklædes som på sidste skoledag i 9.klasse.. Kunne være jeg ville få lidt inspiration fra Jer :P Knus Artemis :D
  • Pol-nulpunktsdiagrammet

    Forumindlæg
    Hej er der en der kan fortælle mig hvordan man kan gribe sådan en opgave an med pol-nulpunktsdiagram? Det korrekte svar er a.
  • Bestem punktmængden m1

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal bestemme punktmængden M1. Som altid synes jeg det sværreste er at finde ud afhvilken mængde der reelt er jeg skal bestemme. Min funktion f er givet ved at f(x) = cos(x), X € [o ; 3/2 Phi] Puntmængden M1 er af grænset af grafen for f, X aksen samt ligningerne X= phi/2 og X= 3/...

Søgninger relateret til lille fedtøre