Søgning på: amish folket. Resultater: 17561 til 17580 af 19974
-
Kommende 1.g'er (STX)
ForumindlægHej med jer derude, Hvad skal man specielt lægge mærke til i 1.g og hvad skal man gøre for at blive god i klassen? og hvad kommer jeg til at støde ind på i 1.g? jeg fik at vide, at det bliver en repetition af 9. klasse? -
Eng A - nogle råd til at blive bedre ?
ForumindlægHej Alle. Jeg har engelsk på A niveau og skal op i 3.g her i næste uge. Er der nogen, der har nogle råd til hvordan man bliver god til det skriftlige + det mundtlige ? Mia -
Reducer
Forumindlægopgaven lyder (a+b)^2-2ab-a^2 Jeg har fået den reduceret ned til b^2-2ab Kan den reduceres mere? -
Stress
ForumindlægHej alle. Jeg tænkte at der måske var nogle herinde som har noget erfaring, hvad angår at melde sig fra arbejde pga. stress. Jeg har over en længere periode følt mig helt udtømt for overskud og her på det seneste er det at gå en tur i netto eller lave lidt simpelt aftensmad blevet noget nær umuli... -
Noter ved læsning? (Jura)
ForumindlægPensum er mildest talt af pain in the ass og det hele bliver ikke bedre af at man skal kunne pensumi detaljer, så noter lader jo til at være en selvfølge, men hvormange af jer, uni. studerende, tager egenlig noter når i sidder og terper? -
Noter fra universitetet
ForumindlægHej alle, Jeg har haft en bruger herinde i lang tid, men har ikke rigtigt brugt det, så vil lige benytte lejligheden til at bruge det denne gang. Jeg er studerende på universitetet og vil egentligt gerne vide om nogen af jer kender en side, hvor man kan hente uni-noter? - både dem som ... -
Hvad kendetegner den politiske kamp i DK?
ForumindlægJeg sidder og er ved at lave en samf aflevering, men er gået i stå. Spørgsmålet til opgave lyder Undersøg, under inddragelse af bilagene, hvad der kendetegner den politiske kamp i DK. De artikler jeg skal bruge kan findes her: www.information.dk/159999 jp.dk/opinion/leder/article1829913.ece w... -
vurdering i kvote 2 molekylær medicin
ForumindlægHej, Jeg er præcis færdig med eksamen i mine suppleringsfag. Jeg har ansøgt molekylær medicin og håber at komme ind gennem kvote 2. Der ser de på karaktererne fra mat A, kemi og fysik. Mit snitt til kvote 2 er 11,6. sist år var kvote 2 grænsen 10,1. Så rent karaktermessigt skulle det jo gå... -
Engelsk eksamen
ForumindlægHej alle sammen, Jeg ved det er meget at bede om, men jeg tænkte om der var en venlig sjæl, som ville læse min engelsk stil igennem, og bedømme karakteren. Jeg har fået karakter, men er bestemt ikke tilfreds, men det er muligt, at den simpelthen bare ikke har været bedre.. Håber der er en... -
Vudering af Hf, skriftlig eksamen
ForumindlægJeg var op til skriftlig Hf Dansk A, her i juni måned, og har idag fået min karakter at vide. Er der en, der vil læse min eksamensopgave igennem og sige hvad den ligger til efter jeres mening. -
dansk- engelsk oversættelse.
ForumindlægI år er der verdensmesterskab i fodbold i Japan og Korea og alle elsker jo fodbold. Aldrig før har jeg set så mange TV-reklamer og informationer om en begivenhed. Alle aviserne og ugebladene er fyldt med artikler om de utroligt berømte spillere, som snart skal kæmpe for deres lands ære. Mange d... -
Ligninger med to ubekendte
ForumindlægHvordan løser jeg følgende opgave: Paa en Klapjagt blev skudt nogle Harer og Snepper, i alt 25 stk., der tilsammen havde 86 ben. Hvor mange harer og hvor mange snepper blev der skudt? -
forenkelse af formel til at finde diagonaler i et parallellogram
ForumindlægHey, jeg har siddet og regnet på en formel til at finde antallet af diagonaler i et parallellogram (f.eks. et parallellogram med 3 sider har 0, et med fire sider har 2, et med fem har 5, et med 6 har 9 osv.) Jeg er kommet frem til (x/2+o,5)*x-x*2 = y hvor x er antallet ... -
Socialrådgiver efter min uni bachelor?
ForumindlægJeg skal efter sommerferien starte på mit 3. semester på negot (engelsk) uddannelsen på Syddansk Universitet. Uddannelsen er meget kort sagt, en blanding af sprog, kultur og økonomi. Jeg klarer mig helt okay, men helt ærligt har uddannelsen ikke fanget mig endnu. Jeg føler ikke at jeg brænde... -
Noter
ForumindlægHej, er der nogle der lige kan skrive, nogle gode noter, til 7.klasse. Det vil være en stor hjælp. Mvh Thomas -
Medicin adgangskvotienter 2013
ForumindlægHej Ja nu er der så kun 2 dage tilbage til adgangskvotienterne for 2013 bliver offentliggjort, og dermed hvem der opnår sin drøm om drømmestudie.. Jeg er selv meget nervøs over resultatet, har selv s&am... -
Løsning til diff
ForumindlægBliver altid kulleret af disse opgaver. Har normalt en ok mat forståelse, men disse slår mig omkuld hver gang. http://oi40.tinypic.com/2uqyc11.jpg Hvad vil det sige at det er løsningen til en differential ligningen? Skal jeg differentiere udtrykket? eller Skal jeg bare isolere... -
Sandsynlighed
ForumindlægEn dreng skal trække 2 af de viste kugler. Når en kugle trækkes, lægges den ikke tilbage. Hvad er sandsynligheden for at trække 2 sorte kugler? Er det så 1/4 -
Dør man af det?
ForumindlægDør man af at drikke en hel flaske whisky på en gang? -
Kan det betale at uddanne sig?
ForumindlægKan det betale at uddanne sig i Danmark, hvis man ser på livsindkomsten?
