Søgning på: historie noter 9 klasse. Resultater: 17661 til 17680 af 62610
-
Sandsynlighed
ForumindlægHej Jeg er blevet en opgave, hvor jeg skal bestemme sandsynligheden for, at en person finder et dyr bag to låger i træk. Der er 9 låger, og der er dyr bag fem af den. Dvs. at første gang har han 5/9 muligheder for at finde et dyr. Men jeg er i tvivl om, om jeg skal gange denne brøk med 4/8 eller... -
Bøger til salg: Maskin-ingeniør uddannelsen
ForumindlægStatics and Mechanics of Materials R.C. Hibbeler, SI edition Metallurgi for ingeniører Cibrad Vogel, Celia Juhl + Ernst Maahn, 9. udgave/2. opslag Calculus – A Complete Course + Student Solution Manual Robert A. Adams, Sixth edition Måleteknik Jørgen Kleis, Helge Korsholm mm., 3. udgav... -
Community - ental/flertal?
ForumindlægEr ordet "community" et ental- eller flertalsord? -
Må man det?
ForumindlægHej, Må man godt til selve old. eksiminationen medbringe sin hjemmelavede/computerlavede notater med? Jeg kører den gamle reform. PS. hvor lang tid varer en old eksamen? Håber på respons På forhånd tak! -
Min mors cigarer
ForumindlægHej. Jeg har en tekst jeg skal have oversat fra dansk til engelsk, men jeg kunne godt bruge noget respons og eventuelle fejl på den, så håber der er nogen der kan/gider hjælpe. Min mors cigarer Min mor ryger cigarer. Jeg hader lugten af cigarer. Cigarrøgen får mig til at hoste og giver mig hove... -
Essay om Storby
ForumindlægHar lige skrevet en lille essay, ville høre om der er nogen som vil læse den igennem og rette eller foreslå noget andet?When I think of a ‘Big City’, I cannot help my self for associating it with two words, danger and the budding business opportunities, which occasionally grabs hold of a lucky pe... -
rettelse af tekst.......haster ...
ForumindlægHer er min tekst så (håber at i lige gider at kigge på den)\n\nMy group existed of 3 persons which were sebastian, Robert and of course my self. \nI will first of all like to start to tell that I have worked with Nora in a project earlier in my other subjects, but I have never tried to work with ... -
en bétte rettelse
ForumindlægSkyd mig hvis der er felj:-)But not more talking I’m busy, because now am going to Rise stadium playing football. On incomprehensible sure, The little club from series 4 named Rise, has gained get to the cup final, in the nationwide cup for clubs, where the opponents is the top team in the best D... -
Engelsk rettelse.
ForumindlægHej er der nogen kloge "englændere" der kan rette min stil, for fejl? tror ikke der er så mange, men vil gerne have en rettelsem og i må meget gerne sætte rettelserne i parantes, eller med streg under. Mange tak :) Immigration in England is not a new phenomenon. In the last century fo... -
Oversættelse.
ForumindlægJeg ved, at samme oversættelse er postet i en anden tråd, men den er efterhånden begravet, så jeg smider den her - den skal afleveres i morgen. I forhold til den anden tråd er der rettet i den, men jeg vil gerne bede de, der har mulighed for det, om at tjekke den igennem. På forhånd tusinde tak!E... -
studietur!
Forumindlæghej folkens!Jeg skal på studietur til Italien(napoli) i morgen og ville lige høre om der er nogen der har været der og har nogen gode råd? Råd om alt mulig...fra priserne på varer til ens egen sikkerhed!tak:) -
Tysk oversæt
ForumindlægEr det rigtigt oversæt Da jeg modtog et brev fra dig blev jeg meget begejstret jeg håber du har det godt, det er godt nok længe siden. Wenn ich einen Brief von Ihnen erhalten haben, war ich sehr aufgeregt, Ich hoffe, Sie sind gut, es ist gut genug, lange her. -
Dansk Ahgg.... Hjælp!!
ForumindlægHej Alle sammen Håber virkleig virkelig meget på i gider at hjælpe mig her. jeg har noget dansk opgave for som jeg virkelig ikke kan finde ud af så godt så håber du / i kan hjælpe jeg læser en bog som hedder Jorden rundt i 80dag. jeg har nogle spørgesmål håber i lige kans var på dem. ... -
FSA 2011 DECEMBER!
ForumindlægNogen venlige personer, som hurtigt kan fortælle mig et af overskrifterne i fsa 2011 dansk-skriftligfremstilling december? Tusinde tak på forhånd! -
Eksamen?
ForumindlægHejsa...Er chancen for at dumpe i dansk ikke meget lille? Mener ikke jeg har hørt nogen få lavere end 6. Skal op tirsdag og har overhovedet ikke styr på det. -
hvilken dag?
ForumindlægHalløj piger. Nu spørger jeg nok dumt, men hvilken dag er det man har hvidt/rødt tøj på? Er det den dag man bliver student eller den dag man før overrakt eksamensbeviset? -
Indvandrere
ForumindlægJeg er gået i gang med min projektuge. Og jeg har valgt at skrive om unge indvandrere i kulturel klemme i Danmark. Og jeg håber på at i vil svare på de følgende spørgsmål. Tak på forhånd! Tror du, at det er at være en del af to kulturer påvirker indvandres identitet? Ja hvordan/Nej hvorfor? ... -
..... isme
ForumindlægHva er det nu man kalder det, når alle bør have det ens, og alle have de samme vilkår...? - Og det er ikke ligestilling jeg tænker på... ;) -
Espergærde Gymnasium
ForumindlægHej,Nogle her inde der går på EsperGærde Gymnasium? -
sso
Forumindlæger der grund til at være nervøs, hvis man har noget som også står i nogle opgaver herinde, men man har henvist til kilder i bøger, som forklare det man har skrevet.
