Søgning på: hitlers vej til magten sso. Resultater: 17701 til 17720 af 19042
-
3.G
ForumindlægEr der nogen her der kan forklare mig reglerne for hvornår rektor kan nægte at man rykker videre op i 3.G? Har kigget forskellige steder, men er ikke blevet klogere! På forhånd tak -
Læse fag op?
ForumindlægHej, jeg har en drøm om at kommer ind og læse medicin, og det er det jeg stræber for. Jeg er dog noget forvirret, angående hvad der sker, når man læser et fag op. Jeg regner nemlig med at læse Mat op på A efter min udannelse. Mit spørgsmål er så: Vil mit gennemsnit ændre sig hvis jeg læser mat op... -
Bremsesvigt
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med denne opgave? Er helt lost. Jeg ved at jeg skal udregne den resulterende kraft men er stadig forvirret :/ -
I en grotte tabes en sten.. kan det regnes ud?
ForumindlægI en grotte tabes en sten i et mørkt hul, du tæller at det tager 30 sekunder før det rammer bunden, er der nogen måde på at beregne hastigheden på stenen og hvor langt der er ned? takker for ved ikke om det kan lade sige gøre? -
Funktioner (redegørelse)
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig med de to opgaver? Mht 4, så ved jeg jo at “2x” integreret vil være = x^2, men ved ikke hviad de andre dle giver når jeg kigger i formelsamlingen? Nogle der kan hjælpe? -
Kemi-hjælp
ForumindlægJeg har cirka 30 opgaver som jeg skal løse:jeg ved ikke helt hvordan jeg skal det, fordi jeg slet ikke er god til kemi? Og desværre står opgaverne ikke i min bog, men i min folkeskole bog, på grund af de opgaver er letopgaver. I folkeskolen havde jeg en dårlig lærer til fysik/kemi faget og kan de... -
Læge - HTX vs STX?
ForumindlægHej alle Jeg går i 9. klasse, og vi er ved at sende ansøgninger afsted til gymnasielle uddannelser. Jeg har en drøm om at læse medicin efter mine 3 år på gymnasiet. Jeg tager enten STX eller HTX, men jeg er stærkt i tvivl. Der, hvor min tvivlen ligger, er, om hvordan det sociale liv er på de 2 fo... -
Forkert brug af ordet "hvorfor" i matematik?
ForumindlægHej Her er et eksempel på en særlig brug af ordet "hvorfor" i en matematisk tekst: "Da gælder, at x2 < 2, hvorfor -2 < x < 2." Jeg synes det er kluntet måde at formulere sig på. Jeg kan bedre lide: "Hvis x^2 < 4, så -2 < x < 2". Desuden er d... -
Strækninger i planen
ForumindlægStår lidt fast i denne opgave, kan ikke rigtigt se hvordan man skal komme i gang med. Har prøvet at aflæse koordinatsystemet, og lavede en affin afbildnings matrice. Men kan ikke rigtigt komme videre der fra -
Karkirurgi
ForumindlægHej. Er der nogen herinde der kan fortælle mig hvorfor hoveduddannelsen i karkirurgi har så få ansøgere sammenlignet med alle andre kirurgiske specialer? Hvorfor gider folk ikke være karkirurger? -
Haster - Rettelse af tyskafl. :-)
ForumindlægEr der en' der vil rette min afl?Das Dicke KindDiesem Text spielt am Ende Januar und handelt von ein Dicke Kind, die etwa zwölf Jahre alt ist. Die Erzählerin arbeitet mit an die Kinder aus der Nachbarschaft Bücher auszuleihen. Die Kinder sollen an einem bestimmten Wochentag die Bücher holen u... -
HJÆLP! Tysk afl. Haster!!
ForumindlægEr der en' der vil rette min afl? Das Dicke Kind Diesem Text spielt am Ende Januar und handelt von ein Dicke Kind, die etwa zwölf Jahre alt ist. Die Erzählerin arbeitet mit an die Kinder aus der Nachbarschaft Bücher auszuleihen. Die Kinder sollen an einem bestimmten Wochentag die Bücher holen... -
Please hjælp-tysk afl!
ForumindlægDiesem Text spielt am Ende Januar und handelt von ein Dicke Kind, die etwa zwölf Jahre alt ist. Die Erzählerin arbeitet mit an die Kinder aus der Nachbarschaft Bücher auszuleihen. Die Kinder sollen an einem bestimmten Wochentag die Bücher holen und zürückbringen. Es ist eine kaltes Wintertag als ... -
HASTER! Tysk aflevering!
ForumindlægJeg behøver virkelig hjælp til at få denne opgave rettet igennem! Håber der er en der kan hjælpe!Diesem Text spielt am Ende Januar und handelt von ein Dicke Kind, die etwa zwölf Jahre alt ist. Die Erzählerin arbeitet mit an die Kinder aus der Nachbarschaft Bücher auszuleihen. Die Kinder sollen an... -
Tysk afl. rettes :-)
ForumindlægHåber der er en' der vil rette denne afl. igennem for stave- samt grammetikfejl! På forhånd tak!Das Dicke KindDiesem Text spielt am Ende Januar und handelt von ein Dicke Kind, die etwa zwölf Jahre alt ist. Die Erzählerin arbeitet mit an die Kinder aus der Nachbarschaft Bücher auszuleihen. Die... -
rettelse af analyse
Forumindlæghej er der nogen venlige sjæle derude som vil hjælpe med mig at rette min analyse, grammatisk og formuleringsmessigt. tak på forhånd Analyse af fædrelandssangene. Danmark: H.C.Andersen, som er blandt Danmarks vigtigste personer gennem tiderne, har skrevet en smuk fædrelandssang i 1850. H... -
Francophonie et Identité - Eksamen 24 timers tekst - HJÆLP
ForumindlægHej jeg har skrevet alt det ned som jeg vil sige.. er der nogen som vil rette den igennem.. !! PLEASSSSSSSSEE D'abord, je voudrais présenter ce texte. C'est un extrait d'un roman avec le titre "Les terres rouges - L'ancienne Indochine Francaise" jeg synes Temaet "F... -
Astronomi
ForumindlægKuglehoben M 13 indeholder omkring 500.000 stjerner, og den har en diameter på 150 lysår. Hobens afstand er 23.000 lysår. a) Beregn gennemsnitsafstanden mellem stjernerne. b) Beregn hobens absolutte lysstyrke, hvis vi antager, at hoben stjerner i gennemsnit har samme lysstyrke som solen. c) Bereg... -
Terror
ForumindlægHver gang der er tale om terroe indblandes religionen næsten altid. Hvvorfor er et terror angreb ikke noget politisk? Hvorfor har religionen altid en vigtig rolle i sidste øjeblik? Det ender altid med Islam vs. Kristendommen hvorfor?? -
Svær mat. opga ve
ForumindlægJeg skal lave følgende opgave vha. analytisk geometri. Opgaven lyder:"Bestem tallet k, således at linjen med ligningen 2x-3y=k sammen med koordinatakserne danner en trekant med areal 30."Okay, hvordan skal jeg gribe den an? Jeg kan godt se jeg har en retvinklet trekant, hvor hældningsko...
