Søgning på: musik eksamen. Resultater: 17781 til 17800 af 36205
-
Overskrifter i en redegørelse?
ForumindlægHej, må man bruge overskrifter i en redegørelse? -
SRP
ForumindlægHvad sker der hvis man dumper SRP, skal man virkligt gå 3.g om, selvom en ens gennemsnit (med dumpet srp) er bestået?? -
Supplering gennemsnit??
ForumindlægSagen er den, at jeg skal til at supplere kemi, fysik og matematik, da jeg gerne vil søge ind på medicin. Min nuværende gymnasieeksamen har et gennemsnit på 11,2, og jeg kan ikke finde ud af, hvordan karaktererne i suppleringsfagene kommer til at påvirke dette, i og med at jeg skal bruge dem til... -
Dansk på stx
ForumindlægHej, Er der nogen her inde der kan fortælle mig om man har dansk på C niveau i 1. g og B niveau i 2.g? Eller har man dansk på A niveau i alle tre år? -
Vinkler og kordinater i trekant
ForumindlægJeg har vedhæftet et billede med spørgsmålet en eller anden hjælp!!!!! hurtig sidder i prøven nu -
Hjælp!
ForumindlægHej Kan jeg stadig blive bygningsinginør hvis jeg vælger linjen MAT A SAM A på stx? -
MATEMATIK
ForumindlægKan nogen hjælpe med følgende opgave? Tak på forhånd :) -
Udregning af ligning
ForumindlægHej Jeg har lidt problemer med at udregne denne ligningen. (1-4)^2+(-7+3)^2 -
huygens princip
ForumindlægHar lige et par spørgsmål "Både ringbølger og plane bølger optræder ofte som bølger på en vandoverflade." Hvor kan man ellers se dem? Huygens princip: ”Ethvert punkt på en bølgefront kan betragtes som udgangspunkt for en ringbølge.” Hvordan skal det helt præcist fors... -
proportionalitet
Forumindlæghej alle sammene jeg sidder her med 3 spørgsmåler som er ligger i vedhæfte som billeder. -
Angiv kvartilsættet
ForumindlægAngiv kvartilsættet ud fra et stolpediagram over et observationssæt. Hvad er den mest flabede måde at angive svaret på den opgave? Jo færre mellemregninger jo bedre -
ekstra undervisning i Anatomi og fysiologi
ForumindlægHej Kan du give ekstra/uddybende undervisning i anatomi og fysiologi (og sygdomslære), som sublimen til min i gang værende sygeplejerske uddannelse. Det vil være uddybning i f.eks. hjernen og dens opbygning. Nervesystemet og det opbygning. osv. Jeg har en hjernerystelse, som gør det svært for m... -
Bestem f(x) og monotoniforhold
ForumindlægHåber i vil hjælpe og give nogle svar -
Bevægelse i jordens tyngdefelt
Forumindlæg"Bevægelse i jordens tyngdefelt (nær jordoverfladen, som eksempel)" Hvad ville i komme ind på til den mundtlige eksamen så det er godt og simpelt? Jeg har noget med det frie fald, men det virker måske lidt for simpelt. Jorden tyngdefelt, er det bare der hvor tyngdekraft har en virkning? -
Reducere?
ForumindlægHej Jeg har et problem til prøver og eksamen i skr. mat. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at reducere/forkorte. Er der en bestem form for regel, som gælder hver gang? Jeg har prøvet at regne mange opgaver, men ingen af dem var rigtig. Tak på forhånd! -
kan det passe
Forumindlægjeg har en lærer der har været problemer med på skolen gennem flere årgange og der har været indgivet mange klager på ham. for vores klasse er bægert bare ved at flyder over. han har mere fravær en nogen af eleverne, han er alkoholiker og tager skibber gerne en undervisningstime for at tage klass... -
Jeg er i tvivl ...
ForumindlægDer er altså en lille ting jeg er i tvivl om, ang. min fysik eksamen. Jeg går på STX, og skal her d. 16 op i fysik C, men da vi som klasse har valgt prøven med 24-timers forberedelse, skal jeg naturligvis op og trække d. 15, så der er ikke ret lang tid tilbage... Det jeg undrer mig over er, at ... -
Kan jeg dumpe mundt. spansk med vilje?
ForumindlægHej, jeg sidder i den situtation at jeg har fået 00/00 i begge årskaraktere i spansk. Jeg er kort sagt uduelig til det. Så jeg ville egentlig høre om i morgen når jeg skal til mundt. eksamen i spansk, kan vælge at gå ind og sige at jeg ikke vil gennemføre eskaminationen og derved få -3 og ikke sk... -
Eksamenssnyd???
ForumindlægHej folkens!!Jeg har lige brug for en ekspertvurdering omkring en lidt speget situation, jeg er havnet i.Til skriftlig eksamen i Samf. i tirsdags laver jeg delopgave C, hvilket en anden pige fra min klasse også gør. Spm. 3 i den delopgave minder en del om en aflevering vi lavede tidligere på året... -
Mundtlig
ForumindlægLige lidt spørgsmål ang. den mundtlige eksamen.. Nu er jeg blevet i tvivl om en del ting: 1) Talepapiret: Det skal lærene da ikke have vel? 2) En fornuftig måde at gribe an på, er det: indledning/preæsentation, problemformulering, hovedkonklusion, uddybning af representativt problemstillinger og ...
