Søgning på: dansk reportage. Resultater: 17881 til 17900 af 41162
-
Til alle jer der går/har gået på IB!
ForumindlægHeej alle sammen! :) Ved ikke om jeg er havnet i den rigtige kategori men her kommer mine spørgsmål altså, er en smule desperat! :) Det er spørgsmål til folk som har eller går på IB eller ved meget om det! :) Jeg er en pige der har gode gennemsnitskaraktere, jeg går i 9 klasse, men jeg ... -
Værdikæde i relation til outsourcing
ForumindlægJeg skal til at skrive et afsnit i mit SRP om outsourcings indflydelse på værdikæden. Er der nogen der har nogle forslag til hvordan jeg kunne bygge afsnittet op? -
Romantikken (Engelsk, Historie)
ForumindlægEr der nogle der skriver om den romantiske periode? Primært engelsk romantik... -
Freuds teorier
Forumindlæghej vi er 2 piger, der godt kunne trænge til noget hjælp. vi har fået til opgave, at fortælle lidt om Freuds teorier. vi synes ikke, at kunne finde noget, så vi søger hjælp her. ! Håber nogen kan hjælpe. :) -
Den bedste bog?
ForumindlægHej alle :) Jeg har lige læst "Terningerne er kastet" af Jean-Paul Sartre, som jeg virkelig syntes var en god bog, men lige nu, hvor læsetrængen er stor, ved jeg ikke, hvad jeg ellers skal læse. Jeg efterspørger derfor noget interessant læsestof, og jeg et forholdsvis "alsidigt&qu... -
HJÆLP - Kropsidealer
ForumindlægHejsa folkens. Jeg har besluttet mig for at mixe PsykologiC og SamfundsfagA i min AT opgave i 3.g. Som i alle ved skal synopsen afleveres torsdag i næste uge og jeg er ret tydeligt på røven hvad det angår. Jeg skal bruge en vision fra nogen der vil opnå noget med kropsidealet i fremtiden - at æ... -
Et par linjer
Forumindlæg1) Jeg vågner altid tidligt om morgenen. Me despierto siempre a las primeras horas de la mañana. 2) Hvornår står du op? ¿Cuándo tu despiertes? 3) Øh, en gang imellem står jeg meget sent op. Pues, a veces me levanto muy tarde. 4) Hvad laver Fernandito i skolen? ¿Qué hace Fernandito en la escuel... -
neutralitetspolitik
ForumindlægHvad går neutralitetspolitik ud på??? -
Findes der et gratis korrekturforum?
ForumindlægHej folkens. Jeg sad og kiggede på de mange korrekturtilbud, som findes på internettet, da jeg så faldt over tanken, om der muligvis kunne eksistere et forum for folk, som ønsker at hjælpe hinanden med opgaveskrivningen gratis. Lidt ligesom studieportalens koncept(Alle hjælper alle). Er der no... -
oversættelse af 1 sætning.
ForumindlægJeg har problemer med at oversætte denne sætning: "Pludselig høres Mikes fløjt fra haven" Jeg kan ikke finde ud af om det er en passiv eller aktiv sætning, og jeg kan ikke finde ud af hvor i sætningen jeg så skal placere "høres" og i hvilken tid. Håber nogen kan hjælpe... -
Hi :)
ForumindlægHi med jer... Jeg har lige lavet en disposition over Anne Frank jeg skal op i til sommer. Hm. Jeg kommer blandt andet ind på hende og hendes familie, gemmestedet, hvordan de levede osv. Er der andre ting jeg skal komme ind på? Jeg ved ikke hvad jeg skal stille mig selv af spørgsmål til emnet, h... -
Stefan Frello
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mht. info om Stefan Frello, både som person og forfatter ? -
spørgsmål angående stx..
ForumindlægJeg skal på stx efter sommer..Jeg er lidt nervøs for hvad der skal ske, og hvordan deres prøver/prøveforløb er lagt..er der nogle der kan fortælle mig om 1.g -
Rettelse, please!!
ForumindlægHeej :) Nogle søde mennesker, som vil hjælpe mig med at rette den her.? har spurgt/skrevet så mange gange, men der var ikke rigtig nogle som svarede mig? Auf diesem Bild sehen wir Harry, der gegenüber befindet sich im westlichen Teil der Mauer in Deutschland. Wir können Harry als Stand sehen und ... -
besættelsen af DK
Forumindlægbesættelsen af DK d. 9 april 1940 hvorfor var tyskerne interesseret i DK? og hvilke konsekvenser havde det for tyskerne? -
Terrorisme - "In both sorrow and anger
ForumindlægHej jeg har 24 timers forberedelse i engelsk og har trukket "In both sorrow and anger" Jeg har lidt svært ved at forstå den. Er du ikke sød at hjælpe mig :) http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,1083867,00.html -
Hvor skal der sættes kommaer?
ForumindlægJeg øver mig i denne tid i at sætte kommaer og vil gerne have hjælp til at sætte komma i denne sætning ud fra reglerne om det grammatiske komma: "Tror I ikke at mange der ikke er medlem af folkekirken sammen med slægtninge dukker op til julegudstjenesten?" Er det ikke sådan her? Tr... -
politiken vs. gyldendal?
ForumindlægHeej! Jeg skal til at købe "cd-ordbøger", men er ikke sikker på hvilken mærke der er bedst. Ville spørger hvilke ordbøger i bruger - hvilken af de to synes i der er "bedst", mest brugbar? -
søger bøger til finansøkonom
Forumindlægskriv hvad I har... -
Hvornår hedder det overfor/over for?
ForumindlægJeg vil gerne have forklaret reglerne om hvornår det hedder overfor og overfor. Det første er når det er en præposition og det andet når der er tale om et adverbium. Men hvornår kan man aflæse hvad det er? Giv gerne eksempler.
