Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 17921 til 17940 af 18958
-
hjælp til symbol i rap
Forumindlæghej har lavet en lang analyse af Natasjas sang Gi mig Danmrk tilbage men jeg har problemer med at finde symboler i teksten. Er der nogen der kan hjælpe mig? lyrik: undskyld for opsætning Ey danmark, hvad sker der for dig? Jeg savner dig, jeg vil ha' dig tilbage, ligesom i de gamle dage hvor... -
Rettelse af stil
ForumindlægHej- er der nogle der vil tage et hurtigt blik på min stil og rette nogle fejl? :) Jeg ved godt den er ret lang, men så bare lidt af den! Dieser Text ”Im Juli”, von den ich jetzt eine Zusammenfassung machen will, ist von Selim Özdogan geschrieben. Das Hauptthema dieses Textes ist zuerst von all... -
Nogen der vil rette? Det er ret nødvendigt.
ForumindlægEftersom jeg er ret uduelig til engelsk, vil jeg gerne bede nogle om at rette teksten. Love story Berlin 1942 Love means a lot of things, but we understand it normally as a warm deeply feeling of devotion to an another person. Love is also romantic, hugs, kisses etc. and that’s what we connect... -
Rim
ForumindlægHej.. Jeg er i gang med at lave en analyse af Natasjas sang "Gi mig dk tilbage", men jeg har ikke så meget styr på rim (altså enderim, parrim, bogstavrim osv osv..) Håber i vil hjælpe mig med det.. Hvilke slags rim er der? og kan i give et eksempel af hvor i sangteksten rimmerne er på? ... -
Bøger sælges til socialrådgiver uddannelsen eller socialformidler uddannelsen
ForumindlægBogliste: • At skabe en klient – Institutionelle identiteter i socialt arbejde, Hans Teitzels Forlag 2003, 1. udgave, 5. oplag • Videnskabsteori for begyndere, Thorsten Thuren, Rosinante 2008, 2. udgave, 3. oplæg • Sociale organisationer i en omstillingstid – grund... -
Case: fur - eksamen 2009
ForumindlægJeg ville lige oprette en lille debat hvor alle os der har om casen fur kan diskutere den. -
Hvordan er talepapiret?
ForumindlægHej Nogen der gider se mit talepapir, evt. sige om det er godt nok, hvilken karakter kan jeg få? Talepapir: Jeg har trukket emnet ”Danmark 1965-1989, Jordskredsvalget”, og jeg vil lige indledningsvis komme med en disposition over, hvordan jeg vil strukturere min fremlæggelse. Disposit... -
please er der en der vil hjælpe med at finde mine fejl i min oversættelse... be om:-)
ForumindlægDen danske version er nedenunder.. det er den man skal oversættelse til tysk.. be om jeg har gjort det jeg kan, bare hjælp mig med at finde mine fejll... Be om.. på forhånd tak JannikEr machte so viele fehlen wenn er versuchte deutsch zu sprechen, dass man kaum verstehen konnte was er meinte. „ic... -
Hurtig hjælp
ForumindlægHej jeg er meget dårlig til tysk, er der derfor ikke en der gider at kigge på min oversættelse. Her er den på dansk og bag efter på tysk :) Håber meget der er en der kan hjælpe. Dansk: Det er mandag morgen, endnu en uge er begyndt for lille Helga. Hun går den samme vej til skole hver dag. Hun ... -
Lille oversættelse - rettes
ForumindlægHej jeg er meget dårlig til tysk, er der derfor ikke en der gider at kigge på min oversættelse. Her er den på dansk og bag efter på tysk :) Håber meget der er en der kan hjælpe. Dansk: Det er mandag morgen, endnu en uge er begyndt for lille Helga. Hun går den samme vej til skole hver dag. Hun ... -
Kommentar ønskes på motiveret ansøgning
ForumindlægHej.. Jeg tager imod hjælp og konstruktiv kritik.. 20’årig med modenhed, personlighed og faglighed Jeg er en fyr, der med sine kun 20 år, har gennemgået og oplevet mange ting, som har givet mig en god portion relevant erfaring i bagagen. Under min studie tid var jeg vidne til et lynnedsla... -
Artikel og oversættelse
ForumindlægHey jeg har disse tysk opgaver og ville høre hvordan det ser ud. Er der evt. nogle fejl, så må i gerne påpege det, men vi gerne selv prøve at løse det Den første handler om at sætte den bestemte artikel ind 1 Opgave a 1. Heute Morgen haben wir auf dem Balkon gefrühstückt. 2. Dies... -
Stx eller Htx
ForumindlægI fremtiden kunne jeg godt tænke mig at læse medicin, men jeg ved ikke om jeg skal vælge STX eller HTX. Jeg elsker fagene fysik/kemi og biologi. HTX lyder spændende, men jeg har hørt at matematik niveauet er meget højt, så mon ikke det bliver for svært for mig, nu når jeg kun klarer mig mi... -
Engelsk rettelse hjælp!!!
ForumindlægMissisippi Burning1- Resume Of the film: The film Missisippi Burning starting with a drink place where the drink is splitted op where the white drink for theirs and the colored drink theirs water. 3 persons driving a car 2 white 1 negro, 3 from Ku Klux Klan comes and stop them, they saying any th... -
Asmaa Abdol Hamid meldt til politiet
Forumindlæg25.07.2007 09:03 Asmaa Abdol Hamid meldt til politiet! En konservativ folketingskandidat mener, at hendes udtalelser om angreb på danske tropper er landsforræderi. Hvad synes du/I om Asmaa Abdol Hamid? -
Engelsk 'tale' og HTX
ForumindlægHej Jeg skal holde en 'tale' på 3 min. om en uge, hvor jeg var på brobygning og er lidt i tvivl om følgende ord hedder noget specielt på engelsk, eller om de bare kan oversættes direkte. kom/IT (kommunikation/it) = communication/ ? fysik (ikke fysik/kemi, men bare faget fysik for sig se... -
Lavt gennemsnit
Forumindlæghej!Jeg er lige blevet færdig, men er kommet ud med et lavt gennemsnit nemlig 7,7. det triste ved det er, at jeg så gerne ville læse til odontologi (tandlæge). Et andet alternativ var farmaceut som er på 8,3. i begge linjer skal man have 8 i gennemsnit for de matematiske fag - hvilket jeg ikke ha... -
Er den danske gymnasieskole for rummelig?
ForumindlægDe sidste par år har der været stort politisk fokus på at øge optagelsen af elever på de danske ungdomsuddannelser. I den forbindelse er optaget på de danske gymnasier naturligvis også øget. Problemet er, at de optagne elever i alt for høj grad mangler de basale kompetencer, der må forvente... -
"Unge og holocaust"
ForumindlægVi har i min klasse fået stillet den opgave at skulle besvare en af de seks udleverede opgaver i eksamenssættet "FSU maj-juni 1999". Jeg har imidlertid valgt opgave nr. 5 med overskriften "Unge og holocaust". Opgaveformuleringen lyder således: "I 1998 var der i Folketinge... -
Svar til nogle spørgsmål omkring velfærdssamfundet
ForumindlægHej, det ville være så dejligt hvis der var nogle der ville svare på følgende spørgsmål med en grundig forklaring. Skal bruge svarene i morgen, så helst hurtigst muligt. Her kommer de: Er det rimeligt, at der stilles andre krav til invandrere? Hvad er forskellen på efterløn og pension? Hv...
