Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 17961 til 17980 af 321608
-
sammensat funktion
Forumindlæglad f og g være funktionerne f(x)= x+1 og g(x)= ln(x) bestem forskrift og definitionsmængden for f*g og g*f kan ikke helt huske hvad man fortog sig i denne opgave. kan nogen muligevis hjælpe mig? -
Hjælp - hurtigt?
ForumindlægOkay. jeg er ikke så hurtigt ude. MEN. Jeg skal til fysik eksamen i morgen! OG, har trukket bølger lys og lyd. Snakket med en der har forstand på det, men kun kort og hun sagde jeg skulle vise sinus kurven .. Nogen der kan forklarer mig det evt? og nogen der evt bar har en masse go viden om bølge... -
Skifte klasse
ForumindlægHej Kan man egentlig skifte klasse på gymnasiet inden for sit studieretning? Hvis ja, hvordan? Jeg skal nemlig starte på gymnasiet efter sommer, og synes ikke jeg er placeret i en god klasse. Tak på forhånd! :) -
Spørgmål om studerende i udelandet
ForumindlægBliver det dyrt at studere medicin i universitet USA eller England? Hvad kræver det, og hvad gør man? Findes der bonus såsom hvis man har høje karaktere at man kan komme ind gratis? -
partialtryk
Forumindlæghey y'all Har et lille spørgsmål, som jeg håber der er en der kan hjælpe mig med. Hvis et menneske udsættes for en koncentration af HCN i luft på 300 ppm i nogle få minutter, viser der sig forgiftningssymptomer. Kan et menneske tåle at indånde luft med et partialtryk af HCN på 3,96*10^-3 bar? -
SRP - bio - samf
ForumindlægHej alle, Jeg skal skrive min SRP-opgave i biologi og samf og vil vildt gerne skrive om biologisk krigsførelse. I biologidelen har jeg en idé om hvad jeg kan komme ind på (miltbrand, pest, ebola osv) men den samfundsfaglige del kan jeg ikke komme på nogen teorier. Kan kun komme i tanke om at jeg ... -
Densitet og idealgasloven
Forumindlæg1) Har densiteten ingen betydning for et stof, når man taler om idealgasloven?2) er der ingen forskel på en kubikmeter af He (g) og en kubikmeter af C17H36 (g)? Burde C17H36 ikke fylde mere? -
TV
ForumindlægHeeey derude. Har lige et spørgsmål. Hvilke ulemper er der ved tv? Og er der overhovedet nogle ulempe ved at vi mennesker bliver stærkere global bevidste? -
Et kig på min stil :)
ForumindlægHej Er der en generøs menneske et sted, som har overskud nok i sin travle hverdag til at kigge på min stil. Hvis der er, vil det være godt, hvis du gad at markere mine fejl for mig og ikke rette dem, det vil jeg selv gør. På forhånd tak. -
Loesningskurver til f'(x)=k*f(x)
ForumindlægHej, kan det passe, at alle loesningskurverne til f'(x)=k*f(x) er voksende? Loesningsformlen er y=c*ekx e er jo egentlig en positiv konstant, saa a vaerdien (set i forhold til en "generel" eksponentialudvikling) kan vel kune blive e, 1 eller et andet positivt tal, idet det er o... -
Dm(f) for sin(x)
ForumindlægKan det passe at definitionsmængden for sin(x) er x tilhører R? Hvad med C? -
Matematik indledning.
ForumindlægTabellen herunder viser new yorks indbyggertal i årene fra 1790 til 1900 år( 1730 - 1800 - 1820 - 1840 - 1860 - 1880 - 1900 33 60 124 312 813 1912 3437 inbygger tal i tusinder^^ er det så ikke indbygger tal i tusinder som er uafhængige v... -
Gnidningsmodstand i væske
ForumindlægHej alle, håber i kan hjælpe mig.. Hvis man nedsænker et legeme i en væske.. Er gnidningsmodstanden så proportional med kvadratet på hastigheden? Tak! -
HJÆÆÆÆLP - AT i dansk og psykologi
ForumindlægHejsa, Jeg skriver AT om det alternative kropsideal, den anorektiske krop, og arbejder ud fra følgende problemformulering: Hvordan kan den anorektiske krop ses som et alternativ til den sunde og funktionelle, hvorledes kan fremkomsten af alternativet forklares og hvilke konsekvenser samt ændri... -
Samfundsfag - Rockere
ForumindlægJeg er igang med en opgave og vil bare høre om andres meninger om rockere. Spørgsmålene er: 1) Hvorfor opstår en subkultur som rockere? 2) Hvis et menneske vælger at blive rocker, og senere fortyder. Hvordan kan man så komme ud af det? Ville være rigtig dejligt, hvis i gad at hjælpe :) -
Optimering
ForumindlægHeej mennesker.. Jeg håber virkelig i vil hjælpe mig her, det er et ekstrem simpelt spørgsmål, men er bare helt lost - pinlig?! "Gør kort rede for, hvorledes differentialregning kan anvendes til løsning af optimeringsproblemer" -
Oversættelse af tekst.
ForumindlægHej alle! Jeg er kommet i et kæmpe dilemma. Min hjælpelærer er blevet syg, og jeg har en tysk stil for til på tirsdag. Jeg har skrevet den hele, men kan simpelthen ikke oversætte den. For så dårlig er jeg til tysk... Er der nogen helt fantastiske mennesker derude, der kunne oversætte den for mi... -
Forskrift & bestem f
ForumindlægHej studieportalen. Jeg har svært ved denne opgave. I tabellen er der angivet antallet af svært overvægtige voksne danskere over 16 år for perioden 1987-2005. Antal år efter 1987 0 7 13 18 Antal svært over... -
"skrå kast"
ForumindlægJeg har en formel der lyder således: Xmax = V02 * sin(2 * x)/g (det er Xmax jeg skal regne) V02 har jeg regnet til: 4,541 m/s Sin(2 * x) skal man sætte følgende tal ind på "x"'s plads: 25°, 35°, 40°, 45°, 50°, 55° og 65° og g er: 9,82 .. Og jeg er sikker... -
problem formulering i tvivl?
ForumindlægMine fag er Eng hvilket jeg har på A-niveau og Biologi hvilket jeg havde på c-niveau i 1g. Opbygningen af min opgave har jeg forestillet mig nedenfor. Venligst kommenter om det lyder som noget der holder vand, eller om der skal laves om!? "En opridsning af genetikkens historie, der udmunde...
