Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 18101 til 18120 af 29670
-
ABSTRACT
ForumindlægJeg har problemer med at bygge et abstract op til SRP, selvom jeg har en vejledning. Måske er der nogle af Jer, det kunne komme med et godt råd? -
Hjælp til metoder
ForumindlægHej folkens.. Håber nogle kan hjælpe Arbejder i At med dyrevelfærd og har i den forbindelse været ude og interviewe en safaripark. Nogle af spørgmsålende lyder på hvordan de sørger for at dyrende ikke er stresset, og om de selv mener at deres dyr lever unde gode forhod osv. Mit spørgsmål er..... -
De 3 taksonomiske niveauer
ForumindlægHej, Jeg har brug for hjælp med de 3 taksonomiske niveauer. Vi har en skriftligopgave i geografi omkring planeterne, og vores lærer vil gerne have at vores opgave er bygget op med de taksonomiske niveauer. Jeg har aldrig arbejdet med de 3 taksonomiske niveauer før, så jeg ved ikke så meget om de... -
Sætningsanalyse - Folkevise
ForumindlægJeg skal lave en sætningsanalyse af en folkevise. Og da jeg ikke har haft AP, gør det at jeg er helt lost. Nogen der kan hjælpe mig? Jeg har siddet og kigget på det og prøvet, kan nogen annalysere den, og give en begrundelse for hvorfor de har gjort som de har? Jeg skal lade gøre en Bro så bred,... -
Eksamen på c-niveau
ForumindlægJeg skal op i psyk. på c-niveau. Ville blot ha' et eksempel på de spørgsmål, som man kan risikere at trække. Jeg har 24 min. forberedelse og 24 min. eksamination. -
Hjælp til klage over karakter
ForumindlægHej folkens Jeg har tænkt mig at indgive en klage over min karakter i den skriftlige danskeksamen. I den forbindelse, vil jeg høre, om der er nogle af jer, der sidder inde med det kompendium, man fik udleveret med teksterne og opgaveformuleringerne til selve eksamen (STX den 25. maj). Jeg skrev d... -
fysik/kemi
ForumindlægNeutroner jeg skal lave en opgave om neutroner, problemet er bare at jeg ikke ved hvad en neutron er?? nogle der gider at hjælpe?(: -
Styrkeforholdet mellem Tyskland og England i starten af 2. verdenskrig
ForumindlægHej Jeg er i gang med min SRP og er begyndt på historiedelen. Her er jeg blevet spurgt om, hvordan styrkeforholdet mellem Tyskland og England var i starten af 2. verdenskrig. Men jeg kan ikke rigtig finde noget materiale om det. Er der nogen der kender nogle gode hjemmesider eller bøger. Siden Ty... -
Lav karakter SRP?
ForumindlægHey SP Jeg fik SRP karakter igår - et 4 tal hvilket jeg synes er en anelse for lidt. Er der nogen herinde der ville kigge opgaven igennem og give deres mening om karakteren, inden jeg går videre med den til diverse lærere osv.? Det ville jeg sætte meget stor pris på. Hilsen Niclas Min prob... -
AT- metode
ForumindlægHej alle. Skriver AT i dansk og historie. Er der en der gider at rette min metode eller vurdere om den er god? -
Spørgsmål om INVESTERING!
ForumindlægHvordan beregner man hvor stor en scrapværdi mindst skal være, for at en investering er lønsom???? -
Knuthenborg Safaripark A/S - Erhvervscase
ForumindlægHvad har i fundet af udfordringer til virksomheden Knuthenborg Safaripark A/S? :) -
Digt genre???
ForumindlægKan et digt have mere end én genre??? -
Redegørelse? Forvirring - DHO
ForumindlægHvad indeholder en redegørelse? Er det, det samme som en problemstlling eller en intro eller er det noget ekstra man skal skrive? -
oversættelse
ForumindlægHejsa, kan nogen oversætte dette stykke? Uden at bruge google oversæt for der forstod jeg ingenting. "The Sour Krout the Men at first would not eate untill I put in pratice a Method I never once knew to fail with seamen, and this was to have some of it dressed every Day for Cabbin Table, ... -
eksamen i morgen
ForumindlægHej lige 3 spørgsmål: kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg skal perspektiverer til de andre AT-forløb. Har om mæslingers vej til den nye verden i biologi og historie nogle der har ider? - her er min studierapport: Oversigt over gennemførte AT-forløb Titel 1 AT1: Terror Titel 2 Menneske og mi... -
Mat a, fysik b, kemi b
ForumindlægHej alle sammen Sidder og skal til at vælge min endelige studieretning jer om ikke særlig lang tid, og er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge. Jeg overvejer stærkt linjen mé matematik A, fysik B, og kemi B. Men har hørt fra folk at dette v... -
Hjælp mht. klage
ForumindlægHej. Jeg er i den uheldige situation, at jeg skal klage. Mit spørgsmål: Vi har flere gange fået afvide, at vi har ret til at se et tidligere eksamensspørgsmål eller noget, som ligner et eksamensspørgsmål. Mit problem er bare, at jeg gerne vil kunne understøtte denne påstand med en henvisning ti... -
ludvig holberg?
Forumindlægjeg har fundet et digt, der hedder "om egen drys, samt hans kærlighed og forvandling", digtet skulle være skrevet af Ludvig Holberg, men jeg kan ikke finde nogen oplysninger om digtet og når jeg søger på "Ludvig Holberg" så kan jeg ikke finde teksten noge steder. :s og jeg fo... -
Hvad menes der med "DE-GENERATION" ?
ForumindlægHej. :) Er i gang med at analysere et Strunge digt, men der er et udtryk jeg ikke kan forstå. Strofen med pågældende udtryk: DECAY 1978 JEG LEVER I DK I 1978 TILHØRER DE-GENERATIONEN DER BLEV FØDT FOR SENT. OG FIK ET SLAG FOR AT SKRIGE FIK TIDEN TIL AT GÅ MED AT SIDDE OG GLO PÅ TV. Altså h...
