Søgning på: billedkunst c noter. Resultater: 18221 til 18240 af 73643
-
Engelsk - Fejlsætninger
ForumindlægHvad er fejlen i disse sætninger? 1. People could spend their time much more productive than they do in front of the TV 2. As a truly devoted sister she loved her brother when she was child (skal det hedde a child) 3. The police is doing everything possible to find the murderer (The polic... -
Diskret Matematik Probability
ForumindlægHej Jeg har fået stillet denne opgave (vedhæftet billede). Håber nogle kan hjælpe :) -
NULREGLEN
ForumindlægBrug nulreglen til at løse ligningen 7.13(x- 6.5)(x+8.65)=0 Hjælp ved ikke hvordan man gør -
Besparelsen i procent
ForumindlægEr der nogle der ved, hvordan man finder hvad besparelsen er i procent? Jeg vil meget gerne have en formel el. ligende hvis det er mugligt. Her er mit stykke hvis i skal bruge det til at hjælpe mig. 15000 til 9000 - besparelsen er 6000 Hvad er det i procent? Mange tak -
integralregning
Forumindlæghvordan integrere man 2x^2? -
Eksamensspørgsmål
ForumindlægHej. Har fået nogle eksamensspørgsmål i Matematik, som jeg ønsker hjælp til, da jeg ikke fatter en skid. Det kunne være meget rart med lidt hjælp, som jeg muligvis kan bruge til noget. Det er rimelig akut, så jeg ser gerne, at i svarer lidt hurtigt (men ordentligt):))) Her er nogle af de spørgsm... -
Engelsk afgangsprøve
ForumindlægHej. Jeg har trukket emnet "Life, liberty and the pursuit of happiness" i engelsk. Jeg er helt lost, da det er et vildt bredt emne, er der nogen der har nogle gode underemner? På forhånd tak! -
df
Forumindlægdf -
Noveller af Helle Helle - perspektivering - afgangsprøve 10. klasse
ForumindlægHej! Jeg har trukket noveller af Helle Helle i 10. klasses afgangsprøve. Jeg skal perspektivere min tekst med enten 'Hedebølge', 'En lille tur' eller 'Den iattagende forfatter' (artikel, Kr. Dagblad 2003).. Den tekst som jeg har valgt at gå op i hedder Afløb. Hvis no... -
Skriftlig eksamen i samf A - hjælp!
ForumindlægHej alle jer. Jeg er nok ikke den eneste der skal skriftlig samf i morgen d 25/6... Jeg har idt problemer med at læse op - jeg har svært ved at finde ud af hvad jeg skal gøre og hvad jeg skal fokusere på. Har i nogle ideer? og ideer til hvad opgaven kunne komme til at handle om??? Jeg har sel... -
Titrering: NaOH og CH3COOH
ForumindlægVi har ved hjælp en en titrering fundet stofmængde koncentrationen af eddikesyre i eddike i et forsøg. Vi har 0,766 molær eddikesyre. Vi kendte koncentrationen for natriumhydroxid som var på 0,1 M ved forsøges start. I reaktionsskemaet reagerer de 1:1. Hvordan kan der være at der er forskel på de... -
Bindings energi og Q-værdi
ForumindlægHej Har siddet i en uges tid og forberedt mig til mundtlig eksamen i fysik på B-niveau og jeg føler efterhånden at jeg er begyndt at få styr på det meste. Der er dog en enkelt ting der har voldt mig store problemer: Forskellen på Bindingsenergi og Q-værdien. Uanset hvor meget jeg læser og hvor... -
binomialfordeling
ForumindlægHej, jeg sidder og skal op til matematik mundtlig imorgen, og har problemer med mit sidste eksamens spørgsmål. spørgsmålet lyder "Gør rede for test med binomialfordelingen og hvordan den kan anvendes til at afgøre om en mønt er ærlig." er ikke helt klar over hvad jeg skal komme ind på ... -
Hjælp!!
ForumindlægJeg har læst og læst og føler mig overhovedet ikke klar til at tage til eksamen i kristendom mundtlig.. Er der nogle der har lidt råd og noget godt at sige? :-/ -
Rim
ForumindlægHvad er slyngrim? -
Eksempler på eksamensspørgsmål
ForumindlægHej alle søde mennesker :) Jeg har virkelig meget brug for jeres hjælp. Beg skam til eksamen på fredag i ptopkaraktereri og ville meget gerne have nogle gode råd til hvordan jeg kan få topkarakterer. Og om I kan give eksempler eksamensspørgsmål????? Det vil virkelig være sødt af jer og et stort... -
Odontologi - pensum 1.semester
ForumindlægHej jeg starter på tandlægestudiet her efter sommer og vil meget gerne skaffe bøgerne til 1.semester allerede nu. Men jeg kan ikke finde pensum liste til 1.semester for sidste år på academic books. Nogle der ved hvor jeg kan finde listen henne ? På forhånd tak -
Forberedelse til den naturvidenskabelige linje (STX)
ForumindlægHej allesammen. Jeg har i samarbejde med familie, lærere og vejledere besluttet mig, at jeg vil på den naturvidenskabelige (Matematik A, Fysik A, Kemi B) linje på STX. Jeg har i øjeblikket sommerferie. Min første skoledag er d. 13, så tænkte at lidt ekstra forberedelse ikke kunne skade mere e... -
Fysik B eksamen
ForumindlægJeg skal op til Fysik B eksamen i morgen, og jeg har ikke kunne læse op. Jeg har haft andre eksamener og har putte den her væk hele tiden. Er jeg helt færdig?? Jeg har ingen ide om hvad jeg skade eller hvordan man præsentere, eller hvad jeg skal skrive på tavlen. Jeg går helt i spåner når jeg prø... -
STX mundtlig
ForumindlægHej Jeg skal op i historie i morgen og har brug for nogle gode råd. Blandt andet om hvordan man bedst læser op? Indtil videre har jeg bare gennemgået hvert modul og læst de fleste tekster for hvert forløb og skrevet de fleste kilder ned, med kort resume. Men jeg mangler 3 forløb og har ikke tid ...
