Søgning på: tysk disposition reisen. Resultater: 18221 til 18240 af 18642
-
9 små sætninger rettes
Forumindlæg1) Tror du, det nogen sinde vil lykkes dig at vænne dig til den danske sommer? Do you think, you ever will succeed in get used to the Danish summer? 2) Kan du holde ud at se på tyske og skandinaviske turister på Mallorca og Rhodos? Can you hold out looking at the German and the Scandinavian to... -
Rettelse
ForumindlægHvem vil være så sod og hjælpe mig hurtigst som muligt! Jeg er ikke den bedste til tysk, men jeg kæmper meget med det, men den her gang, har jeg haft rigtig mange problemer med at få det her til at lyde rigtigt! Er der ikke en sød sjæl, som vil lige rette den lidt for mig? please! I det øve... -
Hjælp! Indirekte tale - Konjunktiv
ForumindlægHej! Jeg har i den sidste tid forsøgt at "knække koden" ift. Konjunktiv, så jeg ville lige høre om jeg har anvendt henholdvis konjunktiv 1 og 2 korrekt i nedenstående oversættelse :) På forhånd, mange tak! :) Dansk: Hun mødte tidligt på fabrikken, så blev maskinerne sat i gang, hun ... -
Kom din næste kategori-ven ved!
Forumindlæg[Denne tekst (skøre tanke) skal læses med et glimt i øjet] Der er en meget tydelig gruppering af mennesker på Studieportalen. Der er dem, der er tilhænger af matematik, fysik og strækker de sig, kemi og måske lidt support. Der også den gruppe, der elsker sprog, tysk, spansk, fransk, latin og for... -
ORDSTILLINGEN i bisætninger
ForumindlægJeg fik en opgave med ordstillinger i bisætninger, som desværre er til imorgen, så ville blive lykkelig, hvis nogen ville rette mine tyske oversættelser af nogle danske sætninger.. Here you go! 1. Familien Siedler havde mange problemer, da de kom til BRD. - Die Familien Siedler hatten viele P... -
Nogen der vil hjælpe!?
ForumindlægHej, jeg har noget tysk, som jeg meget gerne vil have rettet. Vil bare gerne se hvor mine fejl er:D Meine Freizeit In meine Freizeit lese ich persönlich gern, ich lese weil lese sehr Spass ist. Wenn ich Freizeit habe, bin ich mich sehr gerne mit meinen Freunden und Eltern zusammen. Ich machte ers... -
Kort: Mi verano
ForumindlægEn tekst jeg har skrevet omhandlende min kommende sommerferie (: Denne tekst er en opgave, jeg har fået for og som er gældende for min næste standpunktskarakter! Jeg har knoklet og knoklet med teksten og håber på hjælp af jer til at rette fejl og mangler samt forbedringer. Jeg synes selv, jeg har... -
Oversættelse
ForumindlægHej er der nogen der gider rette de tyske sætninger :) Ich werde morgen die Rechnungen schreiben. Wer hat das Buch geschrieben? Wo haben die Bücher gelegen? Sie wird morgen nach München fahren. Lise und Hans sind mit Peter gefahren Wer hat meinen Bleistift gesehen? Ich habe nicht deinen Bleistif... -
hjælp til grammatik? :/
Forumindlægjeg er rigtig dårlig til tysk grammatik, og da vi for første gang skal skrive frit og ikke bare oversætte, så ville jeg være enormt taknemmlig hvis der var nogen der ville være rigtig søde og prøve og læse den igennem og se om de kan hjælpe mig med noget af det grammatiske der er forkert da den a... -
rettelse af min historie
Forumindlæghar skrevet en kort historie i tysk og tror ikke at der er nogen fejl, men.. Der Taxifahrer hielt das Auto an. Dann kam ein Polizeiauto aus dem Nebenweg. Sie hielten die Taxa an und zogen einen der Männer heraus. Die Offiziere sprachen mit den Männern und sahen, wie einer von ihnen eine Pistole ... -
Oversættelse.
ForumindlægHej kan nogen hjælpe mig med at rette det her? Ved godt der er mange fejl, men jeg er ren fail til tysk. Datteren og morens forhold er meget anspændt fordi at moren aldrig nogensinde har kunnet sætte pris på det datteren har gjort for hende, det eneste hun kunne finde ud af at sige til ... -
lille oversættelse - særlig pronomener
ForumindlægDe ord som jeg ikke har oversat til tysk er fordi jeg ikke har ordbog lige pt. Spejlet er smukt. Det er også gammelt. Far har købt den til mig hos en antikvitetshandler. Lisa har en bror på 8år, men hun leger aldrig med ham. Har du åbnet brevet? Nej men jeg åbner det nu. Drengen var blevet sy... -
Hjælp tak ;)
ForumindlægJeg er gået i gang med en oversættelse med stærke veber. Hvor jeg skal oversætte fra dansk til tysk. Er der nogen der gider at rette det for mig? - Det ville være en stor hjælp :)! Teksten man skulle oversætte: Du taler meget sagte. Så du domkirken, da du var i Køln? - Man glemmer tit tandbørste... -
Grammatik
ForumindlægHej Jeg har lavet noget tysk og er ikke sikker på om det er lavet rigtigt, så derfor ville det være rart, hvis en kunne rette det for mig. :) 1. Hr. Braun har været i England. 2. Har I været i England? 3. Nej, vi har ikke været i England. 4. I går var Lisa og Laura ikke hjemme. ... -
Litterær artikel - Knud Sørensen
ForumindlægJeg skal skrive en litterær artikel om nedestående digt af Knud Sørensen, "Tilbageblik om en del årtier" og "Jylland mellem tvende have" af H.C. Andersen. Andersen digtet har jeg fint styr på, men jeg er løbet ind i lidt problemer med Knud Sørensen. Er der nogen der har en idé... -
har virkelig brug for hjælp!
Forumindlægjeg skal skrive en litterær artikel der bygger på en redegørelse for og analyse af Knud Sørensens digt "Tilbageblik om en del årtier" og har virkelig brug for hjælp da jeg syntes det er meget svært at forstå En dag sprang Danmark i lyng. Kornet var forlængst opgivet roerne opgivet, og... -
Er der nogle fejl?
ForumindlægHej :) Er der nogle fejl i oversættelsen ? Er i sær i tvivl mht. brugen af daran i nogle af sætningerne :) Håber i kan hjælpe! (den danske tekst står neden under den tyske - til sammenligning) Wenn man eine Übersetzung machen soll, muss man sowohl als auch ein Wörterbuch und eine Grammatik benutz... -
Rettelse af oversættelse - haster
ForumindlægHej, jeg har oversat en dansk tekst til tysk, men er SKIDE dårlig til sproget. Er der ikke nok en der kan rette den i gennem for en masse fejl? På forhånd 1000 tak !! =) _________________________________________________________ Hr. Keller går ind i arbeitsdienst, og han bliver hurtigt belønnet, d... -
8 Sätze - Sehr wichtig! Hilf mir bitte!
ForumindlægHallo! :-) Hat jemand die Möglichkeit meine Sätze zu korrigieren? Ich habe den ganzen Tag daran benutzt die Sätze zu 100 % richtig übersetzen, aber wie es von meine Deutschfähigkeiten hervorgeht, besitze ich nicht so viel fachliches Kenntnis, was die Grammatik angehet. Vielen Dank im Voraus. ... -
Aflevering i morgen. Har knoklet!!
ForumindlægEr dette nogenlunde korrekt tysk? Stasi Opgave 1 Der Zynismus kennt keine Grenzen. DDR's berüchtigte Sicherheitspolizei, Stasi, einsammelte beweisen über der Feinde die Arbeiterklassen. Viele Kinder und Jungen werden trainieren zu denunzieren kritischen Bürger, auch seiner nächsten. Die Den...
