Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 18261 til 18280 af 156338
-
Mdt. årsprøve engelsk B 1.g
ForumindlægJeg står i den situation at jeg om nogle få dage skal op til en mundtlig årsprøve i engelsk. Engelsk er det fag jeg er dårligst til og ikke nok med det er jeg rimlig nervøs til eksamen, hvilket for det meste medfører det, at jeg underpræsterer. Vil det få nogen konsekvenser hvis jeg dumper? Jeg h... -
Årsprøve fysik 1.g
ForumindlægHej.. Når man skal til årsprøve i fysik, må man gerne have sin disposition med ind i den teoretiske del? -
hvad betyder det
Forumindlæghej derinde, hvad forstås med et polygonområde, sådan på det mest almindelige dansk -
Det er elektronerne i yderste skal der afgører grundstoffets kemiske egenskaber
ForumindlægHej! Jeg har et spørgsmål angående opbygelsen af et atom Hvorfor er det kun elektronerne i yderste skal der afgører grundstoffets kemiske egenskaber? Mange tak på forhånd! -
Rumfang af forskellige figurer.
ForumindlægHej. I en opgave står der: Undersøg, hvilken form mælkekartonen skal have, for at emballageforbruget bliver mindst muligt. Det skal lige siges, at mælkekartonen skal kunne rumme 1500 mL (1,5 L) På forhånd tak -
Kvote 2 - jura
ForumindlægHejsa Jeg vil søge ind på kvote 2 til jurastudiet, men der står, at man skal have haft matematik C og det har jeg ikke haft siden 10. klasse - kan jeg vedlægge eksamenskaraterer derfra eller skal det være et fag jeg har haft på HH? -
indsæt ord
Forumindlægkan overhovedet ikke komme igang med denne opgave så vil lige spørge om hjælp ;) 1 :Elle ne ________ pas? Alors je téléphone ______ à Michel. C'est pour ______ que Florence ne ________ pas. 2: Florence et Bernard sont _______ maintenant? Oui, depuis la fête au _______ 3: Moi, j... -
For sjov Gymnasie prøve
ForumindlægHej. Så min lærer har sagt vi skal have en prøve som dem på gym hvor de skal læse og skrive i 5 timer. Dansk skriftlig eksamen hedder den tror jeg. Nogen der kan fortælle hvad den går ud på? Og hvilke tips og tricks har i til dette? -
billedet
ForumindlægDet her billedet. kan det ikke bevises for at "Nazismen som ideologi havde sin oprindelse under 1.verdenskrig." -
Atomer!
ForumindlægHej, jeg er igang med nogle øvelsesopgaver og har svært ved at forstå denne opgave. Er der evt. nogle som kunne hjælpe mig med den :) -
Opg
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe? -
ligning og ulighed
Forumindlægnogle som kan hjælpe mig på vej med denne opgave? løs lining fx= 4 og ulighed fx< 4 har vedlagt fil hvoraf funktionen er indtegnet på forhånd mange tak -
Hvad startede Den Kolde Krig.
ForumindlægHej. Jeg sidder og skriver en opgave om Den Kolde Krig, men jeg har nogle problemer med at finde noget ordentligt stof. Sådan som jeg har forstået det, så blev tyskland delt op efter 2. verdenskrig, hvor der opstod uenigheder om ideologier og samfundsformer, dvs. kapitalisme vs. kommunisme. ... -
Opfylde krav til at komme i gymnasiet
ForumindlægHvis man har taget 9.klasses afgangseksamen i 8.klasse,og har haft undervisning i 2.fremmedsprog i to år. Kan man godt springe 9.klasse over ,og begynde i gymnasiet? Tak på forhånd. -
EKSAMENSPROJEKT KALIFATET (HJÆLP)
ForumindlægJeg skal nu her på mandag aflevere min synopsis som skal handle om kalifatet. Jeg har nu prøvet i flere dage at nå frem til en problemstilling men kan ikke. Det der gør det svært er både at min lærer godt vil have at det skal have noget med nutiden at gøre også, og at kilderne er svære at finde. ... -
rettelse af tysk tekst
Forumindlæghej gider nogle og rette mit tysk? -
At tag gymnasiet i england?
ForumindlægJeg har tænkt på, at tag gymnasiet efter efter 3.g ?hvad muligheden der, kan man godt det ? jeg har tænkt mig at, lave noget i Dk i 2 år, og så tag en gymnasium uddannelse i England eller USA elller Australien eller måske i et spansk talende land? Så jeg vil være omkring 23-24 år, der ? kan man ... -
Sn1 reaktion !! Help lille spørgsmål
Forumindlæg -
reducér og andre opgaver
Forumindlæghej kan du hjælpe mig med følgende opgaver? a) 2x + 3>15 ___ B) 3(2x - 2) < 22 - x ___ c) x i 3 + 16 > 30 ____ Reducér a) 16a - (10b - 2b) = ____ b) 4(a-2b) + 4b =_____ håber du kan hjælpe mig ;) please! -
Eksamen
ForumindlægJeg har lige været oppe til eksamen i engelsk B på STX-niveau, og føler selv at det gik godt, men er normalt heller ikke den bedste til engelsk. Er utrolig spændt på min karakter og har svært ved at vente, derfor lyder mit spørgsmål på, om der ikke er en venlig sjæl, der vil læse den og give ...
