Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 18461 til 18480 af 102572
-
Trigonometri
ForumindlægHej .. Nogen som gider at hjælpe mig med denne opgave, er helt blank ?? - Jeg har vedhæftet trekanterne.. Ovenfor ses en skitse af trekant CDH og firkant ABCD. a) Bestem vinkel D i trekant CDH?cinciD i trekant CDH. b) Bestem BD og AC i firkant ABCD. -
Areal af trekant og beregning af linje
ForumindlægHej Alle! Jeg sidder i en meget presset situation.. Jeg har en matematik aflevering for til i morgen, og jeg har lavet det hele undtagen en opgave. Jeg har forsøgt og løse opgaven, men lige meget hvad jeg gør bliver resultaterne negative tal. Dette kan ikke passe da det arealet på en trekant og... -
hjælp til engelsk :)
Forumindlæghej :D jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig, da jeg virkelig gerne vil blive bedre til engelsk, men har virkelig svært ved det skriftlige. jeg tror mit problem er jeg kommer til at oversætte det for direkte, og håber derfor der er nogen der er søde at hjælpe mig. på forhånd tak. Violence in ... -
facebook brugere
ForumindlægDet gælder opgave 9 i det vedhæftede, jeg har svaret på a og b ved hjælp af tn-spire Håber jeg kan få hjælp til c -
Billedkunst
ForumindlægJeg har billedkunst på C-niveau og afslutter det dermed i år. Min karakter i standpunkt var kun 7 og vil gerne op på mindst 10. Er der nogen, måske med erfaring, der kan give nogle råd til hvordan jeg når mit mål i billedkunst? -
HJÆLP TIL INTEGRALER !!!
ForumindlægHejsa, jeg sidder med en opgave om integraler. (Opgaver er vedhæftet) Jeg har lavet a og b, og får: a= -(2/3) b= 4/3 Jeg har bare lidt problemer med hvordan den sidste del skal formuleres. Kan godt regne ud hvad arealet er. Det må jo være arealet fra 1-2 plus arealet fra 2-3, ... -
Musik A i gymnasiet
ForumindlægHej :) Jeg skal snart til at søge gymnasium, og jeg vil virkelig gerne ind på en studieretning med musik på a-niveau! Problemet er bare, at jeg kun spiller efter gehør... dvs. jeg er ikke særligt god til noder og sådan. Skal man kunne 100% noder for at have musik på a-niveau, eller er det noget ... -
Gennemgang af grammatik - 168 ord
ForumindlægHej. Tysk er ikke lige mit stærkeste fag, så det ville være super fedt, hvis der var en, der ville gennemgå mit grammatik i denne opgave. Hvis du har overskud, så må du meget gerne også forklare hvorfor det skal være sådan. Du kan finde opgaven vedhæftet, hvor det, der skal gennemgåes, er marker... -
DNA til RNA
ForumindlægJeg sidder lige nu med en større skriftlig opgave og jeg bliver en smule i tvivl, Når DNA bliver lavet om til RNA ved hjælp af transskription, også bliver lavet til proinsulin protein, som så senere bliver lavet til insulin. hvordan det helt præcis sker? Er der nogen som kan hjælpe mig? På forhån... -
Opgave
ForumindlægHej Er der nogen, der kan hjælpe mig med opgave 2.5 i vedhæftede link? http://www.uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/Proever%20og%20eksamen/110531%20frs111_BTK_A.ashx -
andengradspolynomium
ForumindlægJeg har fået en matematik aflevering for, og jeg forstår slet ikke hvordan man gør... -
geometrisk optimering
ForumindlægHej jeg sidder og laver min matematik aflevering, hvor jeg er meget i tvivl om optimeringsopgave: tak på forhånd -
Cirklen og linjens ligninger
ForumindlægHej er stødt på denne matematik opgave og ved ikke helt hvordan jeg til starte. Nogle der kan hjælpe? Tak på forhånd :) -
er den 100% clean? :D
ForumindlægJeg har afleveret en engelsk stil i skolen og nu har jeg fået den tilbage, dog uden rettelser, men karakteren 7. Er der en som vil rette den så jeg kan lære noget af det? :D If you have nothing to hide, you do not be concerned about increased surveillance - or what...? You can say that if you hav... -
Består man selvom man har fået 00 i mundtlig dansk ved afgangseksamen på stx?
ForumindlægHej, jeg står i den uheldige situation, at jeg dags dato har fået 00 i dansk mundtlig(afgangseksamen på stx). Og så er spørgsmålet, har jeg så overordnet bestået dansk eller hvordan? Mvh. Victoria -
Kan jeg få snittet?
ForumindlægHej SP, Min drøm er at komme ind på medicinstudiet, men jeg er bange for, at jeg ikke kan få gennemsnittet. Jeg går i 3g, og i 2g fik jeg et snit på 11 i de afsluttende fag. For ikke så langt tid siden fik jeg mine standpunktskarakterer; Matematik A; 12 / 10 Fysik B; 12 / 10 Dansk A... -
Gode links til biologi
ForumindlægDansk forum om klimaændringer og global opvarmning - masser af nyttig viden til biologiopgaven om klima. Er du faldet over et biologiord du ikke forstår? Søg her blandt 1209 ord. Lækre figurer til biologirapporten Flere figurer til biologirapporten Biosite Biokemisk Leksikon Biokemisk leksi... -
Harmoniske svingninger
ForumindlægHejsa. Jeg sidder og læser til mundtlig matematik eksamen, b niveau, og skal kunne forsvare harmoniske svininger. a = amplituden, altså hvor meget den svinger fra svingningsaksen b = perioden, hvor lang den er på x aksen d = Svingningsaksen, hvis d er 3 og a er 2 vil sin(x) starte i 3 på y aksen... -
Hesiod: Theogonien
ForumindlægHej Jeg vil lige spørge om der er nogle der har noter til Hesiod: Theogonien? Tak på forhånd. -
udvidet pythagoras ik
Forumindlægc2=a2+b2-2ab cos C c2-a2-b2 / -2ab = cos C jeg tænker c2-a2-b2 blir negativ, så negativ divideret med negativ gir posivit og rigtig cosC! korrekt?!
