Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 18521 til 18540 af 23489
-
Skriftlig biologi eksamen
ForumindlægHey. nogle der har kommentarer til opgavesættet i skriftlig bio?? hvilke opgaver valgte i?? -
VI ER SNART STUDENTER...........!
ForumindlægVil bare minde alle jer der snart springer ud som studenter om hvad det egentlig er vi kæmper for lige nu..... (det er ikke altid man når at tænke over det, og glæde sig over det)... Glæder mig helt sindsygt til at få den skide hue på, har i det på samme måde?????????Held og lykke fremover til al... -
Mat A skriftlig eksamen 28 maj- nogen som vil dele deres besvarelse?
ForumindlægHej jeg ville høre om der var nogen som ville dele deres besvarelse så man kan sammenligne? Er der nogen som ved om det er muligt at få 10, hvis man ikke har lavet en opgave færdig i del prøven uden hjælpemidler og man har ca 2 underspørgsmål der ikke er besvaret helt færdigt i den med hjælp... -
Aflevering i tysk
ForumindlægDet her er sidste del af min tyske opgave. Håber der er en der lige vil kig den igennem. Mv CasperLilian ist ein sehr kluges Kind, und es ist auch dafür sie der “perfekten Mord“ planen kann. Weil ich es sagt, ist weil ich glaube dass der Zweck dass sie nahm Sir Geoffrey mit sich zu der Winterspor... -
Er det 'lovligt'?
ForumindlægHej med jer.Vi sidder lige og prøver at løse denne opgave:http://www.emu.dk/gym/fag/ma/elevkonkurrencer/maaned/opgaver/2005-53.pdfMå vi så godt lave en vinkelhalveringlinje fra B, og bagefter trække Lnje P-Q lidt til venstre, så vi kan løse den ved hjælp af sinus?Vi er lidt uenige.Det er vist lid... -
Valg af studie computer?
ForumindlægJeg skal til at starte på gymnasiet her efter sommerferien, og jeg skal ud og købe en ny computer til skolestart. Jeg har kigget på en Zenbook fra Asus og enten Lenovo yoga pro 2 eller 3. Den eneste store forskel på de 2/3 computere er tastaturet og skærmen. Hvad har i oplevet med disse compute... -
3-dimensionel opgave
ForumindlægEn lidt tricky opgave jeg har fået fat på. Det er på mat a+ niveau denne opgave. Men ville da dele den med andre for at høre inputs osv. Lidt underholdning i ugen op til påsken og måske i påsken :) Håber nogle vil lege med den som mig. Har selv startet på at Createmesh i mathcad -
Lars Løkke ny statsminister
ForumindlægSå oprandt den store dag for Lars Løkke, han blev vores nye statsminister. Der har været talt og skrevet meget om hans bilagsfusk m.m., blandt andet hans møder med venstre som skatteborgerne måtte betale. Det er vel ikke den store synd. Hvad jeg bare ikke forstår, er hvorfor der ikke har været sk... -
PC fra Aldi ?
ForumindlægGoddag Studi'er.\n\nJeg har et enkelt spørgsmål til jer intelligente nørder, der har tjek på det med computere. Jeg skal til at købe en computer - og gud hvor er det svært! Markedet vrimler jo med alverdens PC'er. \n\nMen så kiggede jeg tilfældigvis i Aldi-avisen og fandt denne computer: ... -
Skat ?!
ForumindlægHej..Jeg er virkelig dum til det her.. Men hvad er skat egentlig?? Og hvornår betaler man skat. Hvis nu man er udeboende, og skal finde et arbejde, skal man så betale skat??2) Hvis man er udeboende og har et job, skal man også betale skat?? Hvis ja, hvor meget betaler man ca. i skat???!!!Hjælp mi... -
Begynder
ForumindlægJeg har hørt om latex og kunne godt tænke mig at bruge det. Men hvilke programmer skal jeg bruge og har folk links der virker til disse:Jeg ved jeg skal have miktexHvad mere?Udfra screenshots, ser det ret avanceret ud. Men er det sådan at jeg kan nå at få sat mig ind i det så jeg kan få det med i... -
Karakterer og deres betydning
ForumindlægKære brugere, Jeg håber, der er nogen der kan slå fast for mig, hvilke karakterer der tæller, og hvordan de forskellige karakterer vægtes. Jeg troede, jeg havde styr på det, men jeg får hele tiden nye ting at vide (selv mine lærere giver mig forskellige svar). Jeg er udmærket klar over, at det ku... -
Forum, Ris og Ros ?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg vil starte med at sige at der findes sku' ikke nogle bedre side end den her. God ide og så er folk hele tiden hjælpsomme. Men jeg har tit tænkt over hvorfor i ikke finder et nyt forum til jeres site. Ikke fordi designet er kedeligt, tværtimod syntes det passer godt ind. M... -
Overvejelser om fremtiden
ForumindlægHej allesammen, Nu har jeg gået på HTX i tre år, og i dag har jeg fået mine årskarakterer samt en liste over de fag jeg skal op til eksamen i. Mine karakterer igennem disse tre år har været nogenlunde, men jeg synes godt jeg kunne have gjort det en del bedre, specielt i de første to år. Derudove... -
hvordan sættes komma?
Forumindlæghej jeg, vil gerne vide hvordan man, sætter komma, i en tekst fordi jeg har, det svært med det. -
Trigonometri
ForumindlægHej, Har følgende figur som jeg ikke kan bestemme længden AC på. Hvordan skal jeg? -
Udregne vægt af iglo
ForumindlægHej jeg har brug for jeres hjælp. jeg har fået en opgave hvor jeg skal regne vægten ud på en iglo. nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre? opgaven lyder : Iglo'en er en halvkugle. Den udvendige diameter er 3,8 m og tykkelsen af sneblokkende er 20cm, massefylden er 0,5g... -
Folkeskole-eksamen..
ForumindlægHej..Skal op i fysik/kemi-eksamen på onsdag og er igang med at skrive noter til kapitlet "Jordens skatte" i vores bog..Mine spørgsmål er:Er der en der kan forklare mig (skære ud i pap) hvad en elektrokemisk reaktion er?Forklare hvad "korrosion" er for noget?Forklare noget om ... -
EKSAMEN!!!
ForumindlægJeg har lige et mindre spørgsmål ang. spansk eksamen...har læst i nogle af indlæggende at det er en go ide at have et A4 ark til hver tekst og så bare kopiere d over og fokusere mest på ektemporalen, MEN man trækker jo kun et uddrag af teksten skal man ikke fokusere på det og i givet fald kan man... -
Isolering
ForumindlægHvordan isolere jeg y, hvis jeg har et led som hedder, fx y3?
