Søgning på: erhvervsret c noter. Resultater: 18541 til 18560 af 73261
-
Energi
ForumindlægHej, er der nogle der muligvis kunne hjælpe mig med denne opgave. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gange med for at få resultaterne af Energi (j)? -
tekstkomposition og -struktur
ForumindlægHej. \n\nJeg ville høre om der var nogen, der evt. sad inde med nogle gode noter fra danskstimerne om hvordan man gennemgår en teksts struktur og komposition. Jeg har kun få noter selv om fortæller-synsvinkel og angående flashbacks, men ikke særlig gode noter. Jeg skriver SSO i Engelsk. Nogen der... -
Engelsk skriflig eksamen A
ForumindlægHej Skal op til skriftlig Engelsk A på HHX på fredag og er lidt tvivl om hvorvidt man må medbringe sin egen computer til at kigge på noter. Jeg spørger fordi jeg har rigtig mange noter på min bærbar og derfor hellere vil medbringe den i stedet for at printe. Endvidere fik vi under termins... -
Historie eksamen
ForumindlægOm et par dage skal jeg op til historie eksamen. Vores pensum er alt historisk fra 1945-2008. Tænkte på, om der var nogle af jer som havde nogle gode noter til den tidsperiode? Måske nogle, som selv har været oppe til historieeksamen, og som har nogle noter tilovers?! .. I så fald må I meget gern... -
omskrivning
ForumindlægHej.. Kan I hjælpe mig. Jeg vil være glad, hvis I ville hjælpe mig. Find ud af, i hvilke sætninger der er brugt do-omskrivning. 1 we did not like the idea. 2 John would not help me 3 You haven't told me the truth 4 He did not work enough. hvordan kan jeg finde ud af det?? Søger hjælp, hvis ... -
Endnotes
ForumindlægJeg bruger pakken "endnotes" til at lave slutnoter i stedet for fodnoter. Problemet er så: 1) Der står "Notes" som overskrift. 2) "Notes" bliver ikke inkluderet i ToC. 2 har jeg klaret ved at ændre i .toc manuelt, så Notes står i ToC (det gør jeg naturligvis først, ... -
Tale samt humor?
ForumindlægJa hvad er meningen/målet med at bruge humor i en tale? Er nemlig ved at analysere en tale af churchill Hvor han siger: "They no longer relish their trips to our shores. I do not know why they do not come, but it is certainly not because they have begun to love us more" Mvh. Daniel -
Tale samt humor?
ForumindlægJa hvad er meningen/målet med at bruge humor i en tale? Er nemlig ved at analysere en tale af churchill Hvor han siger: "They no longer relish their trips to our shores. I do not know why they do not come, but it is certainly not because they have begun to love us more" Mvh. Daniel -
Or eller nor?
ForumindlægSkal der stå or eller nor? 1) Please do not leave luggage unattended in the train __ on the platform 2) When the whistle sounds, it is not permitted to enter __ exit the train 3) I do not like neither cheese __ tomatoes. Personligt mener jeg at alle sætningerne er med nor, da de alle indehold... -
Negering
ForumindlægHej folkens. Har lige et spørgsmål, det fordi jeg skal angiv negering af P, dvs ¬ P. Negerings-operatoren (¬) må ikke indgå i mit udtryk. Og jeg skal lade P være udsagnet ∀x ∈ Z + : ∃y ∈ Z + : x 2 < y , Er det så ikke bare at indfører et negeringstegn foran ... -
Java
ForumindlægJeg har forsøgt at konstuere et program vending machine til min allerførste programmerings opgave. Jeg kan simpelthen bare ikke finde ud af hvordan jeg bruger methods og classes for at gøre det kortere. Håber virkelig der er en venlig sjæl som kunne vise mig det med et eksempel og ikke bare en s... -
vektor i rummet
Forumindlægbestem en ligning for planen a når vi har 3 punkter A(0,0,4) B(1,0,3) C(1,5,0) -
Andengradsligning
ForumindlægHvordan finder jeg x'ene & a,b,c i denne andengradsligning? (x-2)^(2) = 2x - 1 -
En der kan hjælpe.
ForumindlægJeg skal bruge et GSK hold i sommerferien til Engelsk C --> B Niels Brock har det ikke mere, en der ved hvor det kan findes? Håber en kan hjælpe mig. Tak -
CIRKLENS linie
Forumindlægen cikel har centrum i punktet c(6,4) og går gennem punktet A(1,1)jeg skal finde ligningen for cirklen.hvordan gør jeg det?? -
AT REJSER - PSYKOLOGI OG ?
ForumindlægHejsa . Jeg sidder også og er i tvivl om hvad jeg kan skrive. Jeg har matematik(A), fransk(A) fysik(B), Kemi(B), Psykologi(c), Engelsk(b), Religion(c), old (c), biologi(c) osv. Jeg vil helst undlade at skrive i fysik eller engelsk . Jeg vil gerne skrive i psykologi, men jeg ved ikke hvad fag ... -
Motorcykel opgave - fysik eksamen 2009
ForumindlægHej alle. Er der nogen der kan hjælpe mig med opgave c og d i denne opgave: http://static.uvm.dk//udd/gym/eksamensopgaver/2009/fysik_A_aug21/opgave03/frameset.html - Det haster lidt. - Katrine -
Glyceroltributyrat.
ForumindlægJeg har virkelig svært ved opg c og e. Jeg håber du kan forklar mig hvordan man løser opgaven. Thanks. -
Ligevægtsopgaver
ForumindlægHej, jeg sidder her med nogle ligevægtsopgaver, hvor jeg er lidt i tvivl om de to sidste (c og d) - som står på det vedhæftede dokument. Jeg håber nogle kunne hjælpe mig. -
Tangent
Forumindlægheyy Nogen som kan hjælpe med opg. c? Har problemer med, at finde ud af hvordan jeg skal beregne den. Tak på forhånd!
