Søgning på: kemisk ligevægt noter. Resultater: 18541 til 18560 af 22447
-
nogen som ville tjekke 12 sætninger oversat fra da-Eng
Forumindlægnogen som ville tjekke 12 sætninger oversat fra da-Eng -
Differentation af e^x
ForumindlægI differentationen af ex er jeg kommet så langt: (ex * edelta x - ex ) / delta x Men så kan jeg ikke komme videre, det næste led skal så give: (ex(edelta x - 1)) / delta x Er der en som kan forklare differentation af resten af ex ? Mvh Louise -
Vektorer
ForumindlægJeg skal udersøge om punkterne (2,-3,1) og (5,0,2) ligger i planen alfa. Hvordan undersøger jeg det? -
funktionelle grupper i aspartam
ForumindlægGod aften alle sammen! Jeg har brug for hjælp her til denne opgave omkring aspartam. Jeg har prøvet mig frem men ingen fremskridt... På forhånd? mange tak!!! Udpeg følgende funktionelle grupper i aspartam: a) carboxylsyre b) amin c) ester Hvor mange asymmetriske carbonatomer er der i asparta... -
Fravær
ForumindlægHvor meget fravær synes I er acceptabelt? -
mængdelære/nedadstigende faktoriel
Forumindlæghvad er det nedadstigende faktoriel N^(2), med andre ord hvad er "N i 2 rund" når N er en mængde, nærmere mængden {1,2,...,n} ? jeg ved at det nedadstigende faktoriel n^(2), ("n i 2 rund") er lig n!/((n-2)!) NÅR n ER ET TAL men kan ikke lige finde ud af at overføre denne viden... -
Nogle gode råd til hvordan man skal læse op til dansk eksamen.
ForumindlægHej SP Jeg vil gerne vide om nogen af jer har gode råd til at læse op til dansk? Det vigtigste er selfølgelig at have fulgt med hvilket jeg har, men jeg vil jo gerne være ekstra godt forberedt. Hvor laver man typisk fejl? hvad vil være en god ide at læse op? Ved godt der er individuelt men sådan ... -
hjælp tak
Forumindlæghttp://peecee.dk/?id=10303 opgave B 3x^4-5x^3+2x^2-7x-17 : x+1 = 3x^3 (3x^4+3x^3) -------------------------------------- -8x^3 + 2x^2 - 7x- 17 : = 3x^3 - 8x^2 (-8x^3 - 8x^2) ------------------------------------- 10x^2-7x-17 : = 3x^3 - 8x^2 + 10x (10x^2 + 10x) ------------------... -
HJÆÆLP Fotosyntese og Respiration
ForumindlægHJÆÆLP Eksamen i morgen! Jeg har brug for en der helt præcist kan fortælle mig om fotosyntese og respiration? Om hvad der sker, og hvornår og hvad respiration gør. Håber der er nogle der kan hjælpe mig :) På forhånd tak Mvh LC -
Matematik
Forumindlæggraften for sammenhængene Y1 og Y2 går begge gennem punkterne (-2,5) og (6,21). a. bestem en forskrift for Y1, når det oplyses, at Y1 er lineær b. bestem en forskrift for Y2, når det oplyses, at Y2 er eksponentielt voksende. c. beregn for begge sammenhænge y-værdien svarende til x = 2... -
rettelse
ForumindlægMåske mange fejl, men er meget træt, og har skrevet det så godt jeg kunne, håber nogen kan rette den. Fatima and Saret Fatima is 16 years old muslim girl, who lives in Australia with her religious familiy. Her mother Semra is a purse maker for a Greek businessman, where tourists come and buys s... -
Kristendom, please hjælp mig,
ForumindlægHej allesammen Jeg skal desværre til religioneksamen, og ved INTET om hvad religionen, kristendom går ud på? er der ikke nogen her inde der please kan fortælle mig hvad det går ud på? og evt. give mig gode råd undervejs om religion eksame? .. please, er virkelig urolig, og har læst en del.. me... -
FSA dansk retskrivning - og læseprøve.
ForumindlægHva så. Er i kommet igennem prøven uden besvær? -
Fysik b eksamen
ForumindlægHejsa. Et af de spørgsmål jeg kan trække til min fysik b eksamen, som omhandler kraft og bevægelse lyder, at jeg blandt andet skal gøre rede for begreberne hastighed og strækning. Men synes ikke jeg kan finde noget godt at sige om dem. En venlig sjæl der vil hjælpe mig igang? -
sso-indledningen
Forumindlæger der krav til hvor lang en indledningen skal være? min fylder ca 13 linie :S skal den fylde mere? og skal indledningen være på en side for sig selv? -
Faser i vikingetiden
ForumindlægHej, Jeg sidder og læser op til historie-eksamen, og er ved at danne mig et overblik over perioden. Jeg kan huske, at vi lærte at man kunne opdele vikingetiden kunne i 3 perioder, noget med små lokale vikingetogter til mere organiserede nationale vikingetogter. Jeg kan dog ikke finde noget inform... -
Inflations bekæmpelse
ForumindlægHalløjsa Jeg er nu gået i gang med min SSO omkring inflations bekæmpelse, jeg har bare et problem. Selve bekæmpelsen af det, har skrevet det jeg kunne presse ud af min bøger, men mangler måske lidt. Jeg skulle også have noget med omkring hvilke måder man IKKE kan bekæmpe inflation på grundet EU,... -
Mdt. årsprøve engelsk B 1.g
ForumindlægJeg står i den situation at jeg om nogle få dage skal op til en mundtlig årsprøve i engelsk. Engelsk er det fag jeg er dårligst til og ikke nok med det er jeg rimlig nervøs til eksamen, hvilket for det meste medfører det, at jeg underpræsterer. Vil det få nogen konsekvenser hvis jeg dumper? Jeg h... -
Please Hjælp 1-2 min
ForumindlægHjælp. Et par link omkring: Hvorfor vi har en Black president in USA.? På engelsk. Tak på forhånd :) -
rettelse af tysk opg.
Forumindlæghejza, ville lige høre om der er nogen der kan rette min tysk opgave?. den er på lidt over en halv side. mange tak på forhånd mvh cfc4ever
