Søgning på: det moderne gennembrud. Resultater: 18561 til 18580 af 21415
-
Adverbiers plads+ conditionnel.
ForumindlægHej :) Jeg skal til skriftlig eksamen her den 27., og jeg har lige nogle spørgsmål. 1) Hvor skal adverbier stå? og er det forskelligt fra adverbium til adverbium? 2) Hvornår er det præcis man bruger le conditionnel? og hvordan? Håber der er nogen, der kan hælpe mig :)))) -
Standse antipiratprogram?
ForumindlægHejza..Jeg har ikke lige styr på hvad min mor har gjort ved sin computer, men hver gang hun åbner den bliver hun orinteret om at det er en kopi af windows xp hun har.Det vil hun gerne have fjernet og har også fundet en vejledning der lyder således:Manuel afinstallation af WGA Notifications1. Log ... -
Fri sex? Kærlighed?
ForumindlægEr sex et mål i sig selv? Behøver der at ligge en kærlig (og dermed kristen forsvarlig) hensigt til grund for ens seksuelle udfoldelse? Er sex et fundamentalt ’behov’ på linje med føde, komfortable omgivelser, osv.? – hvis ja, er prostitution så ikke i orden? Eller kan (bør?) sex/kærlighed ikke r... -
hjææææææææææælp mig nuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forumindlæghej som sagt hælp mig med min projektopg vores overemne er UNGE I 2009, men har ikke nogle andelse over hvad jeg skal fremlægge om vi BEGYNDER UGE 22 ALTSÅ NÆSTE UGE PLISSSSSSSSS HJÆLP MIG -
ordstilling
ForumindlægEr ordstillingen på tysk altid udsagnsled, grundled, genstandsled, hensynsled? :) -
Hjælp til grænsen af funktionerne
ForumindlægJeg skal undersøge funktionerne Jeg har prøvet at skrive de forskellige led ud, men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre med . Kan nogen hjælpe mig? -
boljevikkerne=
Forumindlæghej, hvem er/var boljevikkerne?Var det bl.a. en ny i rusland? -
Statskundskab / Politik og Adm.
ForumindlægJeg interesserer mig en del for politik og samfundsmæssige forhold og overvejer derfor enten at læse politik og adm. på AAU eller statskundskab på enten AU eller i Odense. Jeg har imidlertid svært ved at gennemskue hvad forskellen på de 2 uddannelser er. Jeg er klar over at den væsentligste f... -
køn, endelse, der die oder das?
Forumindlæghej... jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan man kan blive fuldstændig sikker på at ens tyske sætning er fuldstændig korrekt grammatisk. hvis jeg fx har sætning på dansk her:da jeg skal sættes sammen med en anden person, må jeg nok hellere også fortælle lidt om min fritid samt mine interesser... -
Baserækkefølge
ForumindlægHej alle (: er der nogen der kan hjælpe mig med dette spørgsmål ud fra den vedlagte fil: "angiv baserækkefølgen i den ukendte DNA-sekvens ud fra resultatet af DNA-sekvensanalysen." På forhånd tak! -
Fordele og ulemper ved EU
ForumindlægHej, ville lige høre om der ikke er nogen der kan hjælpe mig med at finde nogle fordele og ulemper ved EU. håber i kan hjælpe. :-) mange tak på forhånd -
Kommunisme og det statsløse samfund.
ForumindlægHej, Jeg har et spørgsmål ang. den kommunistiske ideologi: kommunisterne tror på det stats- og klasseløse samfund. Men hvordan kan et samfund nogensinde blive statsløst, når det er staten der ejer det hele? Og individet ikke må eje noget som helst? På forhånd tak for hjælpen, Cecilie. -
svindel
ForumindlægHvad vil man gøre ved tråden "Hjælp med afleveringen? Eller vil heller bruge tiden på noget andet? Så skriv til mig!" -under dansk??? -
MUSLIM??
ForumindlægHej-HVornår er det lige at man er en muslim?- skal man gøre noget bestemt? -
Forvirring
ForumindlægHej studieportalen.Jeg har efter en lang pause fra folkeskolen tænkt mig at starte på en uddannelse og det har jeg fundet hvad er (sygeplejerske). Der er et adgangskursus på 4 fag på hf vuc og derefter ind på sygeplejerske uddannelsen. Men problemet er at jeg ikke tror på mig selv og er bange for... -
SSO
ForumindlægJeres SSO, hvad skrev i om???Mangler gode ideer eller opgavers, så fyr løs! -
hjælp til oversætelse (ti linjer)
Forumindlæghej :) Jeg mnagler hjælp til oversættelse, fra dansk til engelsk. det drejer sig om ti linjer. mail: [email protected] på forhånd tak -
Hvad stemmer du?
ForumindlægHvad stemmer du til de to folkeafstemninger, der finder sted d. 7. juni? Jeg stemmer 'ja' til ændringen af Tronfølgeloven. Jeg stemmer på Sofie Carsten Nielsen, Radikale Venstre. -
Karen Blixens
ForumindlægHejEr der nogen der ved noget om forfatteren Karen Blixen?På forhånd mange tak for info. :) -
ligning
ForumindlægHvordan løser man denne ligning? 6x-2=4x+10
