Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 18601 til 18620 af 22496
-
Reaktionsskema
ForumindlægHej hvordan kan man færdiggøre følgende reaktioner B(OH)3+H2O -> ? Na2O2+H2O->? P4O6+H2O->? -
hvordan kan det være?
ForumindlægHvorfor er fortegnet for de 10 mio liter (107) i minus her ---- H3O+] = 1.0*10-7 mol/L -
Trekant
ForumindlægHvordan beregner jeg BC -
Impedans
ForumindlægHvordan finder jeg kredsens impedans set fra klemmerne A-B. Jeg ved også at på klemmerne A og B påtrykkes en vekselspænding på 230V, 50Hz. Når jeg prøver, får jeg: Z1 = R1 + jwL1 , Z2 = R2 + jwL2 , Z3 = R3 + 1/jwC og Z4 = R4... -
hjælp, mat b mundlig eksamen.
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen i matematik b-niveau, og vi har fået 18 spørgsmål udl. Jeg er i tvivl om, hvad der er godt at tale om i nogle af emnerne. Trigonometri har disse to: fortæl om sinus-relationerne og deres anvendelse på vilkårlige trekanter fortæl om cosinus-relationerne og deres anv... -
stamfunktioner
ForumindlægJeg skal finde stamfunktioer til de her f(x) = -4 f(x) = 2+1/x , x>0 f(x) = x-3+1 f(x) = ex -x Jeg ved virkelig ik meget om stamfunktioer, er det sådan... f(x) = -4 + k f(x) = In x + k f(x) = -3x + k f(x) = ex - x + c hmm.. -
bedste råd til hvordan man læser på på religion?
ForumindlægJeg skal op i religion B niveau, på fredag, men jeg kan simpelthen ikke skabe overblik over hvordan jeg skal læse op på det! Vores temaer er: - Livet efter døden i de store verdens religioner ( Ateisme, islam, jødedommen, islam, buddhisme, hinduisme) - Fundamentalisme i islam og kristendommen - ... -
Hvordan får man 12 i tysk eksamen?
ForumindlægEr der nogen der sidder med nogle gode råd til eksamen, så sig endelig frem! Jeg kunne rigtig godt bruge det. -
Integraleregning - angiv mindst tre andre stamfunktioner
ForumindlægGodmorgen folkens Jeg sidder med en integrale opgave som lyder således: Vis, at F(x)=0,5x^2-x+9 er en stamfunktion til f(x)=x-1- Angiv derefter mindste tre andre stamfunktion til f. Jeg har integreret den så jeg har fået stamfunktionen, men hvad menes der med 'angiv mind... -
Matematikhjælp :). Nogen der vil hjælpe?
ForumindlægHej alle :), Er der nogen der gerne vil skrive maplereglerne til mig, for jeg har glemt dem. Altså det der med plot, restart hvad det bruges til osv. Så er I søde :) -
analyse af beat it
Forumindlæghej alle jeg vil bare lige høre om der er nogen som har analyseret michael jacksons beat it, da jeg skal bruge det til en fremlæggelse i musik i morgen. jeg er i seriøse problemer da jeg er elendig til at analysere sange, og det musiske generelt. mvh Mathias -
Linier, vektorer og cirkler - Haster
ForumindlægEn ret linie går gennem (3,5), l er vinkelret på linien m med ligningen 2x+3y-4=0 Bestem en ligning for l. Bestem koordinaterne til skæringspunktet mellem l og m. Beregn arealet af den trekant, der er bestemt af koordinatsystemets begyndelsespunkt O og l’s skæringspunkter med koordinatsyste... -
mundtlig eksamen - gode råd
Forumindlæghej jeg skal op i mundtlig matematik b i morgen- har i nogen gode råd? -
Engelsk Resume
ForumindlægHej ! Vil i rette en Engelsk resume jeg har skrevet, da jeg ikke er god til engelsk. Please hjælp og på forhånd tak =D -
nervøsitet
Forumindlæghej! jeg var til eksamen den anden dag i biologi B (STX, VUC) og fik 7 - hvilket som sådan er ok. Mit problem er bare at censor siger: alt hvad du gjorde og sagde var det rigtige, men du var nervøs, så derfor får du 7 Er det ok?? jeg mener, de sidder og argumenterer for at jeg skal have 10 - a... -
Integralregning
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med denne opgave? (se vedhæftede billede) -
Eksamensforberedelse 9. klasse
ForumindlægHej allesammen! :-) Kunne jeg få nogle tips til hvordan man på bedste vis kan forberede sig til sine mundtlige og skriftlige eksamener (9.klasse) ? - Hvad har virket bedst for jer? - Hvordan plejer i at gøre? - Har i nogle ips og tricks i plejer at bruge osv.. Jeg har 3 uger og 4 ... -
24-timers eksamen - Velfærdsstaten
ForumindlægJeg har trukket Velfærdsstaten som emne til min 24 timers eksamen i samfundsfag, hvilket jeg er rigtig godt tilfreds med. Lækkert emne med gode muligheder for perspektivering. Der skal skrives en synopsis, og jeg savner dog nogle gode begreber at smide på - jeg er klar over, at realisme og ideal... -
FYSIK HJEMMESIDER!!!
ForumindlægHej alle. Er der nogle der kender nogle gode fysik/kemi hjemmesider?? -
Uro i forstæderne - komposition?
ForumindlægHej. jeg skal til eksamen i teksten Uro i forstæderne. og så skal jeg fortælle noget om kompositionen i teksten. Men jeg ved ikke hvad jeg skal sige, kan i hjælpe mig??
