Søgning på: tysk grammatik noter. Resultater: 18601 til 18620 af 32684
-
Besparelsen i procent
ForumindlægEr der nogle der ved, hvordan man finder hvad besparelsen er i procent? Jeg vil meget gerne have en formel el. ligende hvis det er mugligt. Her er mit stykke hvis i skal bruge det til at hjælpe mig. 15000 til 9000 - besparelsen er 6000 Hvad er det i procent? Mange tak -
integralregning
Forumindlæghvordan integrere man 2x^2? -
Hjælp til matematik.
ForumindlægHej Jeg skal have hjælp med at lave denne her opgave. Den går ud på sådan her: Model A prisen: 385kr. Prisen med indhold 415kr. Model B prisen: 245kr. Prisen med indhold 399kr. Model C prisen: 712kr. Prisen med indhold 799kr. Model A: Beregn, hvor meget man kan spare ved at købe taske... -
hjælp
ForumindlægEn ret linje går gennem to punkter med koordinaterne (-5, 2) og (3, -2) d) Beregn ???? - koordinatet til et punkt på linjen med ???? - koordinatet 3 e) Beregn ???? - koordinatet til et punkt på linjen med ?? ?? - koordinatet 18 f) Tegn linjen og de fire punkter i et passende skaleret koordi... -
Engelsk afgangsprøve
ForumindlægHej. Jeg har trukket emnet "Life, liberty and the pursuit of happiness" i engelsk. Jeg er helt lost, da det er et vildt bredt emne, er der nogen der har nogle gode underemner? På forhånd tak! -
df
Forumindlægdf -
Noveller af Helle Helle - perspektivering - afgangsprøve 10. klasse
ForumindlægHej! Jeg har trukket noveller af Helle Helle i 10. klasses afgangsprøve. Jeg skal perspektivere min tekst med enten 'Hedebølge', 'En lille tur' eller 'Den iattagende forfatter' (artikel, Kr. Dagblad 2003).. Den tekst som jeg har valgt at gå op i hedder Afløb. Hvis no... -
Skriftlig eksamen i samf A - hjælp!
ForumindlægHej alle jer. Jeg er nok ikke den eneste der skal skriftlig samf i morgen d 25/6... Jeg har idt problemer med at læse op - jeg har svært ved at finde ud af hvad jeg skal gøre og hvad jeg skal fokusere på. Har i nogle ideer? og ideer til hvad opgaven kunne komme til at handle om??? Jeg har sel... -
Bindings energi og Q-værdi
ForumindlægHej Har siddet i en uges tid og forberedt mig til mundtlig eksamen i fysik på B-niveau og jeg føler efterhånden at jeg er begyndt at få styr på det meste. Der er dog en enkelt ting der har voldt mig store problemer: Forskellen på Bindingsenergi og Q-værdien. Uanset hvor meget jeg læser og hvor... -
binomialfordeling
ForumindlægHej, jeg sidder og skal op til matematik mundtlig imorgen, og har problemer med mit sidste eksamens spørgsmål. spørgsmålet lyder "Gør rede for test med binomialfordelingen og hvordan den kan anvendes til at afgøre om en mønt er ærlig." er ikke helt klar over hvad jeg skal komme ind på ... -
Hjælp!!
ForumindlægJeg har læst og læst og føler mig overhovedet ikke klar til at tage til eksamen i kristendom mundtlig.. Er der nogle der har lidt råd og noget godt at sige? :-/ -
Rim
ForumindlægHvad er slyngrim? -
Eksempler på eksamensspørgsmål
ForumindlægHej alle søde mennesker :) Jeg har virkelig meget brug for jeres hjælp. Beg skam til eksamen på fredag i ptopkaraktereri og ville meget gerne have nogle gode råd til hvordan jeg kan få topkarakterer. Og om I kan give eksempler eksamensspørgsmål????? Det vil virkelig være sødt af jer og et stort... -
Odontologi - pensum 1.semester
ForumindlægHej jeg starter på tandlægestudiet her efter sommer og vil meget gerne skaffe bøgerne til 1.semester allerede nu. Men jeg kan ikke finde pensum liste til 1.semester for sidste år på academic books. Nogle der ved hvor jeg kan finde listen henne ? På forhånd tak -
Forberedelse til den naturvidenskabelige linje (STX)
ForumindlægHej allesammen. Jeg har i samarbejde med familie, lærere og vejledere besluttet mig, at jeg vil på den naturvidenskabelige (Matematik A, Fysik A, Kemi B) linje på STX. Jeg har i øjeblikket sommerferie. Min første skoledag er d. 13, så tænkte at lidt ekstra forberedelse ikke kunne skade mere e... -
Træning og læring af matematik på højt niveau - hvilke hjemmesider / programmer?
ForumindlægHej. Først og fremmest: tak til alle jer der af egen frivillighed tager sig tid til at hjælpe andre - I gør en kæmpe forskel for personen der sidder på den anden side af skærmen! MIt spørgsmål er: hvor finder jeg hjemmesider / programmer som kan lærer og træne mig i matematik på højt niveau (MA... -
Integrabilitet
ForumindlægLad (X,A,μ) være et målrum, og antag, at μ(X) < ∞. Lad (un)∞n=1 være en følge af funktioner i L1(μ)(mængden af µ-integrable reelle funktioner) som konvergerer uniformt mod en funktion u: X → R. (a) Gør rede for, at u ∈ L1(μ). (b) Vis at -
Henfald
ForumindlægHvordan gør jeg det? Tjek billede. -
engelsk hjælpp :)
ForumindlægJeg har arbejdet mig igennem langt de fleste af mine engelsk opgaver, men der er en enkelt der bliver ved med at drille. Vil nogen være sød at hjælpe mig? de skal oversættes til engelsk :) - man sendte bud efter lægen, da man troede, hun var syg. - man bør ikke ryge, da det kan skade heldb... -
Bøjning af adjektiver
ForumindlægHej Hvis man skal bøje adjektiver som står efter bestemte artikler så skal man bruge den svage bøjning. De bestemte artikler er der, die og das men hvad så med "kein"? Hvilken bøjning udløser det? Tak på forhånd.
