Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 18621 til 18640 af 20009
-
Komme igennem gymnasiet?
ForumindlægHalløj! Efter sommerferien starter jeg i 1.g på et gymnasie, og jeg glæder mig sindssygt. Dog har jeg nogle få tanker der nager mig helt ekstremt, eller faktisk kun én. Kan jeg komme igennem gymnasiet, når jeg er sprunget 8. klasse over? Ved jeg så nok, til at kunne følge med? Bliver jeg for un... -
Billedkunst LEKTIER!!!
ForumindlægVores billedkunstlærer, 3.g c niveau, giver os sygt mange lektier for. Lektiemængen tager vel ca. 20-60 min. at lave. F.eks. skulle vi her den anden dag lave tre portrætter og ALLE i klassen blev savet, fordi de ikke havde brugt nok tid på det. VI har overvejet at gå til rektor, men vi ved ikke h... -
Karakterblad/bevis, hjælp!!!
ForumindlægDer er nogen, som siger at læsning ikke kommer på gymnasiekarakterbeviset. Men hvorfor står der så dette på mit? (Jeg går i 8 klasse efter sommerferie). I kan se under vedhæftede filer. Hvordan/hvorfra kan jeg vide, hvad der tæller i den obligatoriske afgangsprøve? Altså den, hvor man skal vid... -
rettelse af stil
ForumindlægHar fået en stil tilbage, som jeg skal rette og aflevere igen. Håber, at der er nogen, der lige vil kigge på det.1. ... weil Hitler einer Judenhasser war.einer er bøjet forkert - mit bud er ein2. Man stellte sie (dem/jøderne) ungerechte Bedingungen.sie er forkert led - mit bud er ihnen3. ... dass... -
hvilket valgfag? i tvivl
Forumindlægnu skal jeg jo snart til at vælge valgfag og er stadigvæk lidt i tvivl. min studieretning heddermat a, bio b, kemi b.jeg hat tænkt mig al vælge kemi a, og så har jeg en fri blok tilbage.enten kan jeg vælge et c-niveau, men det er ret uoverskueligt med alle de fag.eller kan jeg vælge fys b, hvilke... -
your opinion
ForumindlægHello everybodyI want to hear you opinion about the rising number of obese children?!And if you have any ideas for overcoming this grave problem please write it too…And thanks -
Får I skr. afleveringer for i samf?
ForumindlægJeg synes, det går ret sløvt til i samfundsfag. Vi har endnu ikke fået noget skriftligt arbejde for.\nHvad med jer? -
discussion
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med hensyn til min engelsk stil, jeg skal diskuterer om.... citat: discuss whether there is too much violence in movies, the media, computer games etc. and what influence it has on our society. jeg håber at der er nogen der kan hjælpe på forhånd tak -
HF eller STX ??
ForumindlægHej derude! Jeg er i en situation nu hvor jeg skal beslutte om jeg vil tage HF eller STX efter sommerferien. Jeg er virkelig usikker og ved ikke hvilken en jeg skal tage. Det er sådan at jeg faktisk er optaget på STX nu men kan først begynde i august. Jeg har været i udlandet i de sidste ... -
Methylxanthiners opbygning
ForumindlægNogle forslag til hvad man ellers kan skrive, når man skal redegøre for methylxanthinernes opbygning? (Jeg tager udgangspunkt i koffein, theobromine og theophylline)\n\nJeg har selv skrevet, at de tre stoffer er methylxanthiner, i det at der er et x antal methyl-grupper, som erstatter hydrogen bi... -
kom med jeres meninger :D
Forumindlæghej alle.. jeg vil gerne høre jeres meninger (: hvor meget skal flertalskulturen tage hensyn til mindretalskulturen, og hvor meget skal mindretalskulturen afgive af deres livsstil? skal det fx være tilladt at bære tørklæde/burka på en arbejdsplads? /signe :D -
Skovby
ForumindlægHeej :D Er der nogle der har lavet en opgave ang. skovby i afsætning A . Modtager gerne hjælp :D -
Skal kunne de 20 første grundstoffer?
ForumindlægJeg spørger på vegne af min ven, der har kemi A:Er det et krav, at man skal kunne de 20 første grundstoffer?Eller er det bare en _meget_ god ide at kunne? -
Jeres højniveau (A-niveau)
ForumindlægHvilke højniveaufag valgte I i sin tid, og har I fortrudt det? Hvad kunne I godt tænkte jer at have nu, hvis I havde vist det I ved nu?:) -
Kan "og" indlede en bisætning?
ForumindlægVed godt det måske er basic knowledge, men er simpelthen kommet i tvivl.. Så mit spørgsmål lyder som overskriften: Kan "og" indlede en bisætning? Sidder og skal analysere en dansk tekst, og der er ikke noget komma foran "og", trods det, at der er nexus på hver sin side af &qu... -
Hvilke tekster er interessante?
ForumindlægNu må det vist være min tur til at få hjælp.Jeg vil gerne vide, hvilke emner 8.-10. klasses elever finder interessante at læse om. Det gælder naturligvis både dansk og engelsk.Vil I helst læse om ting fra jeres (kommende) hverdag som f.eks. diskoteker, sport, hobbyer osv. eller vil I foretrække a... -
3 gradspolynomium
ForumindlægHey.. Går i 1.g og har brug for at løse denne 3 gradspolynomie:x^3-0,5x^2-6x+4=0Hvordan gør jeg det uden brug af solve på lommeregneren..?Tak -
Hjælp til rettelse
ForumindlægHåber der er en der gider at rette dette igennem for grammatisk fejl..Bevor Litti zur Familien Brandt kommt, wohnt sie mit ihren Eltern zusammen in einen Bauernhof in Lippehne, die in 1945 besetzen wurde. Sie hatte als eine Köchin auf einem Gut gearbeitet aber wegen der polnischen Besetzung flüch... -
Polværdi - Elektrisk Kredsløb.
ForumindlægHej SP. Jeg er på skolen igang med et projekt hvor vi skal lave en opfindelse. Vi har nu fundet vores og er igang med at skrive en rapport, men har en stor mangel. Vi ved ikke hvordan den mest centrale del i opfindelsen skal virke. Det er sådan at (jeg kan ikke fortælle hvad opfindelsen e... -
Korea stadig delt (løsning)
ForumindlægI dag, 56 år efter koreakrigen, er Korea stadig delt i Nord- og Sydkorea. Har I et bud på hvordan man kan løse dette?
