Søgning på: matematik noter. Resultater: 18701 til 18720 af 45346
-
Valg af uddannelse!? :s
ForumindlægHej! Jeg har et ret stort problem. Jeg skal til at tage en IB (International Baccalaureate) fra efter sommerferien. Men jeg har enormt svært ved at vælge fag. Er der nogen som er bekendt med IB'en og selv tager denne uddannelse vil jeg meget gerne høre fra jer. Hvilke fag mener I er bedst... -
Gymnasie
ForumindlægHej Allsammen Jeg er en elev der går i niende klasse. I dag har jeg været til skolehjemsamtaler hvor jeg fik at vide at jeg klarede mig godt i alle fag undtagen matematik. I matematik fik jeg følgende årskarakter Færdighed:02 Problemregning:02 og Mundtlig matematik:4. Min matematik lærer ... -
Engelsk rettelse
ForumindlægNogle der vil tjekke min engelsk oversættelse igennem. Ved godt jeg ikk er super til engelsk, derfor er jeg her og derfor spørger jeg jer pænt om noget hjælp. På forhånd mange tak1.Hvem er den dame? Det er John kone.2.Det står på side 70 hvem der har dræbt Pamela.3. Jeg gav ham ikke beskeden, jeg... -
Hjælp til grammatik
ForumindlægHej. Jeg sidder og har skrevet nogle sætninger, og jeg er lidt i tvivl, om de er skrevet rigtigt. Det er hovedsageligt simpel- og udvidet tid, denne opgave handler om. Hvis der er en der lige vil tjekke dem i gennem. ville jeg blive glad. She lay down on the bed and was crying. Water boiles at ... -
Filosofisk Essay
ForumindlægVi har i min klasse fået stillet den opgave at skulle skrive et filosofisk essay, der tager udgangspunkt i de - filosofiske -tanker man gør sig før man sover. Derved er jeg således frit stillet til at skrive et filosofisk essay, om faktisk talt lige det jeg har lyst til, så længe det bærer oversk... -
Engelsk rettelse hjælp!!!
ForumindlægMissisippi Burning1- Resume Of the film: The film Missisippi Burning starting with a drink place where the drink is splitted op where the white drink for theirs and the colored drink theirs water. 3 persons driving a car 2 white 1 negro, 3 from Ku Klux Klan comes and stop them, they saying any th... -
Diffenrentialligning
Forumindlæg(*) y'+y=2*e^xa) Gør rede for, at enhver af funktionernefc(x)=c*e^-x+e^xhvor c er et tal, er løsning til differentialligningen (*).(ved fc(x) er c'et sænket..)b) For en bestemt værdi af c går grafen for fc gennem punktet P(-2,15).Beregn denne værdi af c.c) Nogle løsninger til differential... -
Hvorfor er medicin så populært?
ForumindlægSom titlen antyder, så er jeg særdeles interesseret i at vide, hvorfor medicin er så populært, som det er. Hvis nogen har nogen som helst ide om det, må I være venlige at sige frem. Tallene taler i hvert fald for sig selv. Alle uddannelsessteder med medicin har adganskvotienter på over 10, ... -
Udseende
ForumindlægHvor meget tænker I på udseende, når I ser efter en kæreste, og væsentlig en faktor intelligens? -
Kort tx. få spg. ret. komp.
ForumindlægJeg oprettede lige dette nye indlæg med min forbedrede tekst. Jeg har tilføjet nogle spørgsmål i () i denne tekst og jeg vil meget gern have hjælp til disse og evt. også hvis I finder andre fejl og mangler. Denne tekst afleverer jeg i morgen. Håber virkelig på hjælp! OBS.: Især grammatikken er ... -
Engelsk Article
ForumindlægHej jeg skal til Examen imorgen, og jeg har skrivet en Artikel for at øve mig lidt . Er der nogen der kan rette den til mig , den ikke så lang. Tak The difference between the small and the big area By Sandra Why there are a little pit of the people, who like to live i... -
håber nogen har tid til at rette lidt engelsk..haster
Forumindlæghej kun den engelske tekst skal rettes for grammatiske fejl..vil være meget taknemmelig..Den 27 årige Samira Al-Shamira fra Saudi Arabien er journalist ved en engelsk avis. Vi besøger hende på hendes kontor i London for at høre om hendes syn på den europæiske kvindefrigørelse. ”Når folk i den ves... -
HHX eller STX?
ForumindlægHej! Jeg har lige et par spørgsmål, som jeg håber at nogle med erfaring vil svare mig på, da jeg er rimelig forvirret og ikke rigtig ved jeg vil. Efter 9. klasse vil jeg gerne tage en gymnasie uddannelse. Jeg ved bare ikke rigtig om jeg skal vælge STX eller HHX? Grunden til at at jeg er i tvivl ... -
Bevis vinkel ml 2 linjer i planen.. n el r?
ForumindlægHej når man skal bevise hvordan man finder vinklen ml 2 linjer i planen bruger man så retningsvektorer eller normalvektorer? Jeg har beviset stående med n i mine noter, men min lærer har lavet nogle andre eksempler til os hvor hun bruger r! Har jeg set forkert da jeg skrev det op med n? Ell... -
Translation.
ForumindlægJeg skal oversætte denne danske tekst til engelsk! jeg vil hører om der er nogen der har nogle bud... På forhånd tak!Tak for Deres tilbud af den 15. januar 20-- og for de tilsendte kataloger og prislister. Vi finder Deres møbler meget tiltalende og mener, de vil passe godt ind i vort sortiment. I... -
Eksamen generelt - Hvordan forbereder i jer bedst? Mentalt såvel som bogligt....
ForumindlægHey.Har nu næsten overstået alle eksamener for i år. Men føler lidt at dette er år (eksamensmæssigt) er gået elendigt (ok ikke elendigt, men langt dårligere end jeg havde foventet) i forhold til både 1.g og især 9. (selvom man ikke kan sammenligne det, ved det godt!) Så tænkte bare, hvordan gør ... -
Biologi EKSAMEN!
ForumindlægJeg skal snart op til eksamen i biologi c-niveau.Jeg har bare et problem. Vores lærer har ikke været særlig behjælpelig med at forberede os til eksamen!!Så jeg håbede på, at der var nogen herinde, som ville kunne forklarer, hvordan et eksamensspørgsmål ser ud, helst noget inde for "krop og s... -
"Mit liv som indvandrer"
ForumindlægHej alle sammen, er der nogle der har en opgave eller nogle tanker om digtet "Mit liv som indvandre" af Benny Andersen, som de gerne vil dele pga. en opgave jeg har fået? -
Hvordan giver man en Litterær analyse og fortolkning (SRP)
ForumindlægHej : ) Er der nogen der har en god "skabelon" at følge når man skal analysere og fortolke en roman? Så jeg kan se hvad der er vigtigt at få med i en litterær analyse og fortolkning. Faget er engelsk, og det skal bruges i min srp! Håber der er nogle der kan hjælpe!! -
forklaring på ligning til tangent
ForumindlægHej alle der ude. Jeg har fået en opgave som jeg bare ikke kan hitte ud af, så jeg håber der er nogen der kan hjælpe. :) Bestem en ligning for den tangent til grafen for f (x) = x^1/2 , der har hældningskoefficienten 2. I må meget gerne gå helt ned på børnehave niveau og beskrive step b...
