Søgning på: matematik eksamen 2010 maj. Resultater: 18801 til 18820 af 64843
-
hvordan retter de ens fsa matematik problemløsning
Forumindlægjeg skal snart have terminprøve i matematisk problemløsning, og tænkte bare om der er nogle der ved hvordan de retter ens opgave? altså kigger de på om resultatet er rigtigt, eller kigger de på udregningen??? tak på forhånd;) -
Matematik fra d. 9 december 2011
ForumindlægHej! Jeg ville høre om der er nogen der har lavet opgavesætte fra d. 9 december 2011? På forhånd tak:-) -
Matematik- f(x)=7,15*1,012 (HASTER)
ForumindlægJeg har denne opgave i en aflevering men da jeg har corona, har jeg ikke været der da vi lærte dette vi vender nu tilbage til planeten hvis befolkningstal kenne beskrives med funktionen: f(x)=7,15*1,012, hvor x er antal år efter 2014 og f(x) er befolkningstallet hvor mange år skal der gå eft... -
opgave 128 teknisk matematik vippearm
ForumindlægEn trykluftcylinder anvendes som vist på figur 4.48 vippearm AB=520mm og vippearm BC er 490mm. Du skal bestemme længden på den slaglængde a. der er nødvendig for at vippearmen kan dreje 18grader om punkt A. Jeg håber nogle kan hjælpe ift. denne opgave! -
Mundtlig matematik - terminsprøve 8. klasse
ForumindlægHej! Vi får først udlevereret opgaverne inde til selve terminsprøven. Jeg har øvet mig lidt på nogle øveopgaver, men ville høre, om der er nogen, der har nogle gode råd? På forhånd tak. -
Opgave fejl? Matematik differentabel regning
ForumindlægEn som kan fortælle mig hvorfor jeg ikke kan løse denne? Hvad har jeg gjort galt - se vedhæftet -
Ønsker at vide hvordan den nye mundtlige Dansk eksamen i 9 klasse forgår
ForumindlægDa jeg har skrevet om guldalderen og analyseret et digt af Grundtvig ønsker jeg at vide hvordan eksamen foregår og hvad man må havde med ind til eksamen -
Matematik B - "årlige vækst"?
ForumindlægHej, jeg er ikke lige den skarpeste til procent/vækst regning, så håber i derude kan hjælpe mig :) y=58.4x+76.2 x=antal år efter 2002, y=antal fanget laks --> "Hvad er den årlige vækst i antallet af fangede laks ifølge modellen?" Og det er så her jeg skal bruge jer... -
Matematik reducer udtrykket, please hjælp hurtigt!
ForumindlægHej. :) Jeg har følgende reducerings stykke: 5 (p - 2q - r) + 3 (p - q + 2r) Jeg ved at resultatet skal blive: 8p - 13q + r. ?Jeg ved det da jeg har en facitliste. Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at få det til at blive til det. Jeg ved at jeg skal gange 5 ind i den ene parantes og ... -
sproglig har brug for HJÆLP til Høj niavu matematik! Haster
Forumindlægaflevering faktisk for til idag men aflevere lidt senere please hjælp! kan ikke forstå differential regning og har været syg nogle gange så har slet ikke styr på det: 2 To funktioner f og g er bestemt ved f(x)=2x²-4 og g(x)=2x+c Hvor c er konstant. Bestem tallet c. således at grafen ... -
Matematik julekalender 2019 opg 5.
ForumindlægHej, kan i hjælpe mig med denne opgave? -
Eksamens spg. til torsdag d. 16
ForumindlægHej med jer derude! Hvordan ville i tolke dette eksamens spørgsmål? Gør rede for hvordan forskellige vækstmodeller giver anledning til sammenhænge mellem tilvækst i den uafhængige og afhængige variable, og hvordan man kan skelne mellem vækstmodeller ved regression. Kom gerne med ideer til be... -
dumpe
Forumindlægfor at dumpe til eksamen, skal man så have været dumpet i et fag ,eller bare være dumpet i gennemsnit ??? -
matematik c hf . fra 7 dec 2018
ForumindlægPDF Matematik HF C, fra 7 december 2018 Er der nogen som har løsning til ? tak -
9.klasses eksamens opgave (8.klasse, som har opgaven som lektie)
ForumindlægHej jeg har en 9.klasses eksamens opgave for. Selvom jeg kun går i 8.klasse. Anyway. Jeg skal skrive en artikel ud fra et billede og et billede tekst. Jeg har vedhæftet billedet. Ønsker svar hurtigst muligt, da jeg snart skal aflevere opgaven. Billedet er med i det vedhæftede dokument. På ... -
Fysik A stx eksamen 02/06-2015
ForumindlægForum for de fymere, som var oppe i dag. Det tager nok tid før alle opgaver er lavet og facit er kommet ud, så jeg kunne bare godt tænke mig at høre facit til 4b og 5b, da jeg er lidt et tvivl med disse :) Vh En meget glad (kommende) student, der nu er færdig med fysik! -
Spansk eksamen 2011 - La amistad
ForumindlægHej. Jeg har været oppe i skriftlig spansk (A) i dag, og tænkte om der var nogen der havde lyst til at rette min stil og evt. give den en bedømmelse? A. Traduce al español Hej bedstemor! Hvordan har du og bedstefar det? Her går det godt. Jeg har fundet en god veninde, som hedder Sara. H... -
Kan nogen rette min matematik opgave for fejl?
ForumindlægOpgaven lyder:Bestem de tal i definitionsmængden for f, hvor f er kontinuert:f(x) = x^2 + 1 for x = 2x + for x (større eller lig med) 1Resultatet: f er diskontinuert i 1f(x) = 1 for x > 2 = 1,5 for x = 2 = 2x-2 for x > 2Resultatet: f er diskontinuert i 2 -
undewrviisning i Statistik og videregående matematik helst meget komplicerert
Forumindlægstatistik , hjælp, problemer løses af U tålmodig underviser, bemærk at begge kategorier kan præsteres -
FS10 10 klasse Matematik december 2013
ForumindlægHey guys. jeg har problemmer med 1.5 og 1.6.
