Søgning på: engelsk fristil. Resultater: 18861 til 18880 af 24044
-
Osmose og Darwin
ForumindlægHej,Kan i komme på en ide hvor jeg kan blande Darwins teori med noget osmose?Er der bae en lille bitte ting de har tilfælles?Bjarke -
Idiomer
ForumindlægHej alle sammen :-) Jeg har svært ved at finde ud af hvad disse idiomer betyder, så er i ikke sød at hjælpe mig? 1. følge i nogens spor. 2. Ikke have opfundet krudtet. 3. Holde fingerne fra noget 4. Pis og papir Håber i vil hjælpe mig :-) På forhånd tak -
Adverbier
ForumindlægJeg har nogle sætninger, hvor jeg skal indsætte nogle adverbier, men har lidt problemer med disse:1) The visitors admired our old china. (greatly)2)the jeweller looked at the necklace before he put it away . (cloesly)3) She expressed her opinion. (fluently)Der er jo nogle regler omkring det med a... -
fejl?
Forumindlægen der lige ville skimte den igennnem for de slemmeste fejl.Calling ElvisThen we also have read a text, about one of the biggest figures of our music culture, and who really has formed basis of allot of that music, existing today. The person we are talking about is Elvis. Elvis was born in the ye... -
Skr eng eks 2.g
ForumindlægHva så, hvordan gik det?Jeg sys min analyse var lidt tør, så ville høre hvad i andre har skrevet. Jeg sagde selv, at teksten handler om at tillægge livet en mission eller en mening, altså at afrikaneren(hva hun nu end hed)opnår mening med livet da hun vælger at smutte tilbage afrika og efterlade ... -
Geomatri - Logisk tænkning
ForumindlægJeg har de her to opgaver, som jeg virkelig ikke forstår mig på. a )"Du har en ligebenet trekant.AC og AB er lige lange.AB er 2 enheder længere end BCVinkel til C er 90 grader.Bestem a (lille a)"b)"Du har en retvinklet trekant.Den længste katete er 3 gange så lang som den korteste ... -
Forberedelse - hvorledes?
ForumindlægHvordan forbereder jeg mig bedst til tysk nivo B eksamen. Jeg skal op om 1 månede. Eksamen forløber sådan her: Jeg får udleveret en tysk tekst på ca. 1 side, skal ind .. læse den og forstå. Bagefter skal jeg ind og refere den på dansk. Derefter skal jeg fortælle om en tekst jeg har forberedt i 24... -
Eksamen!
ForumindlægHåber der er nogen der kan hjælpe mig med nogen fif til hvordan det ville være smart at læse de mange sider op i historie når jeg har 6 dage?Vil også gerne vide hvordan det er det foregår helt præcist til eksamen, for vores lærer har ikke fortalt så meget.På forhånd tak for hjælpen... -
Hvor blev siden af?
ForumindlægHey ya'll - Kan I se denne side? http://www.dist.dk/~lf/danskkasse/Jeg fik linket herinde, men nu virker det tilsyneladende ikke... Anelse kikset, for vil jo gerne kunne bruge det, når dansk eksamen begynder at nærme sig...På forhånd tak - P -
Stasifængslet - Hohenschönhausen
Forumindlægjeg arbejder på en opgave om hohenschönhausen, men jeg mangler nogle forskellige oplysninger. fx. hvad det er bygget til, hvad der skete med det under og efter 2. verdenskrig og mange andre. Så hvis der er nogle søde mennesker der vil smide et par links ind, ville det bare være super... tak. -
Hvad står pH for ?
ForumindlægHvad står pH for ?Power hydrogen ??? -
Hjælp med komma!
ForumindlægHej, jeg har den her sætning, men jeg kan ikke rigtig finde ud af, om jeg har sat kommaerne rigtigt. Please hjælp mig! "Når jeg tænker på fremtiden, ser jeg mig selv, sidde på en bænk i en lille park i New York City med et fotoalbum i den ene hånd og med et godt job i den anden." -
Iliaden 9 sang
ForumindlægJeg kan ikke finde noget om den nogen steder..Der er masser om Odysseen under opgaver..Håber der er nogen der kan hjælpe mig.. På forhånd tak ^^ -
da vinci mysteriet
ForumindlægNogle der kan fortælle mig hvem/hvad da vince er?? og evt. kort om bogen/filmen....skal nemlig bruge det til religion :-) -
håber + ikke
ForumindlægHvilket skal man helst vælge: jeg håber ikke, at det regner i morgen jeg håber, at det ikke regner i morgen elller er begge to ok? og er der nogen forskel hvis man tilføjer "bare": Jeg håber bare ikke, det skal regne i morgen Jeg håber bare, at det ikke skal regne i morgen Tusind ... -
Opfatter I dette som værende truende?
ForumindlægEn 11-12 årig kostskoledreng i 1940'ernes Frankrig siger til sin nye klassekammerat:Mit navn er Julien Quentin, og hvis man leder efter mig, finder man mig. Skal det opfattes som en trussel? -
A Journey - Vurdering.
ForumindlægHello people, ville lige høre om en der gad at give en vurdering af stilen, som er fra Eksamen 2009 A niveau :D Regner selv med i hvert fald 7 :P -
fremmedord - at få et banesår (fra folke/riddervisen Nilus og Hillelil)
Forumindlæghvad betyder at få et banesår? -
Underlig sætning
ForumindlægHej! jeg er ved at repetere til mundtlig prøve i his. Lige nu står den på USAs historie, og jeg er støt på en underlig sætning i en meget kort gennemgang af USAs historie. Der står:Georgia, som oprindelig var et filantropisk* alternativ til at blive fængslet for gæld, blev grundlagt i 1732*Menne... -
The troubles
ForumindlægEr der nogen der kort kan forklarede 'The troubles med de vigtigeste detaljer'? Jeg ved godt overordnede om hvad det handler om, men kan ikke forklare det kort med alle detaljerne, og skal bruge dem i en AT4 tegneserie.
