Søgning på: engelsk brev. Resultater: 18921 til 18940 af 25907
-
Forholdsord kendes ved?
ForumindlægUdsagnsordet (Verbum) er sætningens vigtigste led. Det siger, hvad man - gør, oplever, er og bliver MEN; Jeg vil gerne høre om det er muligt at finde udsagnsord i sætninger ved blot mentalt at sætte "to" foran samtlige ords navneforme. eks: .. she was still sleeping when he woke up (t... -
3 spørgesmål (((bare hurtigt:)))
ForumindlægHej jeg har lige tre spørgesmål som altid er hængende på mit hovedet, og ikke for svar af, håber i kan hjælpe 1 Hvordan kan man få sit gennemsnit hurtigt op, jeg ved godt at man skal række fingeren op, og lave lektier men hv... -
Udsagnsord, -ing form
ForumindlægThe coin slips out of his hand while he is crossing a brook Jeg skal her finde ud af hvorfor der skal stå "slips" i stedet for "is slipping". Kan det passe at man bruger udvidet tid (slips?) i stedet for -ing form da det er en meget pludselig handling? Eller hvad er forklarin... -
Psykologi - hjælp
ForumindlægHej. Jeg er på vej til 9. klasse, hvor det gælder. Indtil videre har jeg ingen problemer, og jeg klarer mig godt i skolen. Jeg er en af dem, der får topkarakterer. Jeg vil rigtig gerne være psykolog, men hvis jeg kom på gymnasiet, hvilken linje skal ... -
Hvad er vigtigst?
ForumindlægHvad er vigtigst I AT-eksamen? Hvad skal der ligges vægt på? Hvad er godt og dårligt? Har brug for råd :) Tak -
Kop for CuSO4
ForumindlægJeg er virkelig lost, og har ingen ide om, hvordan jeg skal komme videre med denne opgave. Udregn hvad Kop er for CuSO4 ved 20 grader? Jeg håber, at der er nogen der kan hjælpe -
Hvad gør jeg?
ForumindlægHey jeg har et snit på 5,2 uden bonussen på 1,08. Jeg er interesseret i politik, historie,sprog og kultur. Ved i hvilken uddannelse jeg skal søge ind på? Jeg skal desuden supplere matematik på B-niveau i et halvårligt forløb. -
Hvilken linje?
ForumindlægHejsa. Oprettede en anden tråd, fordi jeg var blevet rådgivet til at komme udenom fysik/kemi. Det kan jeg så høre på jer, at det er en dårlig idé, og at jeg helst skal have det på gymnasium :) Så derfor. Hvilken studielinje/retning skal jeg tage? Skal jeg tage noget samfundsvidenskabelig, eller ... -
At tag gymnasiet i england?
ForumindlægJeg har tænkt på, at tag gymnasiet efter efter 3.g ?hvad muligheden der, kan man godt det ? jeg har tænkt mig at, lave noget i Dk i 2 år, og så tag en gymnasium uddannelse i England eller USA elller Australien eller måske i et spansk talende land? Så jeg vil være omkring 23-24 år, der ? kan man ... -
Oversættelse af tyske sætninger med genitiv
ForumindlægHej alle Jeg har brug for hjælp af en der lige hurtigt kan kigge 10 sætninger igennem. Vi har til opgave at oversætte 10 danske sætninger med genitiv til tysk. Håber på hjælp :) 1. Storkens hals er lang. - Der Hals des Storchs ist groß. 2. Husets skorsten er rød. - Der Schornstein... -
International linje stx
ForumindlægHej :) Jeg overvejer lidt at skifte studieretning sådan så jeg kommer ind i den klasse som har valgt Samf-sprolig studieretning ( International klasse) Nu når det er en international klasse , rejser man meget rundt :) Jeg vil lige spørger om man har de samme muligheder som alle de andre klasser... -
bi-og ledsætning
Forumindlægskal der ikke komma,hvis en bi- kommer før en ledsætning? Tak på forhånd -
Be vs. Being
ForumindlægHej Er der nogen der kunne forsøge at forklare nogen husleregler for, hvornår man bør benytte be eller being? Herunder et konkret eksempel: Would it please be/being possible to be/being the last person to be/being called up? På forhånd tak. -
Bionormalfordeling og normalfordeling
ForumindlægHej alle! Jeg er igang med bionormalfordeling og normalfordeling, men synes, det er lidt svært at finde ud af, og også hvordan man eventuelt kan regne og lave opgaver i Nspire.. Jeg har lige et par opgaver, jeg bøvler lidt med, og jeg ville høre, om nogen kan hjælpe mig (og hvis det kan laves på... -
Abstract - smid et råd
ForumindlægHej folkens. Jeg skal afleverer min SRP om få dage, og jeg ville høre om der ikke er nogle som gad komme med nogle forslag til forbedringer/rettelser i mit Abstract. Her er det som det foreløbigt ser ud. This paper accounts for the concept American exceptionalism and in which degree it has been ... -
Eksame - Emnevalg. HJÆLP!
ForumindlægOk, skal her i næste uge aflevere min synopsis, men jeg har slet ikke valgt et underemne endnu! Så jeg vil gerne høre om I har nogle forslag? Vores overemner muligheder er: - New Zealand - Being Young - Racism - Violence På forhånd tak! btw. her kan i se mit pensum også. -
Tysk aflevering (70 ord ca.)
ForumindlægHej! Er der nogen som ville rette denne her tekst, som jeg har skrevet? "Jetzt ich bin gelandet auf der Erde und ich bin sehr glücklich. Ich lache und ich fühle mich sehr cool, weil ich bin gelandet auf der Erde vorsichtig. Es ist gut, dass ich nicht zu Schaden kommen. Am Anfang war ich ne... -
Psykologi kvote 1 og 2
ForumindlægHej. Jeg har et snit på 9,3 (hvor jeg har ganget med 1,08), og vil rigtig gerne ind på psykologi, som kræver et snit på 10,6 i Aarhus og 9,7 i Aalborg. Tror I der er chance for, at jeg kommer ind? Har forresten søgt kvote 2 i Aalborg også. -
Væksttyper
ForumindlægVækstyper Kender I nogen hjem sider der kan forklar om vækstyper ? (kunne ikke finde det i frividen.dk) eller et hjem side hvor man kan test sig sekv i vækstype ? eller bar generalt matematik ? Tak i for vejen -
Skifte gymnasie?
ForumindlægJeg skal begynde i 1.g på HTX efter ferien, men jeg har slet ikke lyst til det. Jeg føler mig helt ulykkelig ved tanken om at skulle gå på HTX. Grunden til, at jeg valgte det, var vist nok mest pres fra min familie til at vælge noget naturvidenskabeligt, og at jeg havde hørt, at STX mindede utrol...
