Søgning på: engelsk disposition martin luther king. Resultater: 18941 til 18960 af 27944
-
AT eksamen - designerbørn
ForumindlægHej. Jeg skal op på mandag til AT eksamen, men synes det er yderst forvirrende. Jeg har tænkt mig at gøre følgende: starte med en præsentation af emnet og min problemformulering, og derefter komme ind på mine delkonklusioner fra mine delspørgsmål, og så derefter ind på, hvad jeg har fundet ud af... -
Hvilken fag på hvilken niveau på gym. for at blive læge?
Forumindlæghej... Jeg vil gerne være læge og skal starte på gymnasiet, men jeg er i tvivl hvilke fag jeg skal have og på hvilken niveau. SKAL jeg have biologi på B-niveau eller højere? Og er kemi på B-niveau vigtigere end Biologi på B-niveau? Jeg er helt forvirret over situationen. Jeg hpber at der er noge... -
Mangler hjælp hurtigst muligt..
ForumindlægHej jeg sidder og laver min fremlæggelse da jeg bliver i tvivl om ordet ''thinking'', om det er den rigige måde at skrive det på? We have been saving our moneys up for a long time, so we decided to put our moneys together and then we found out that we had 1000 pounds and that&rsq... -
Ireland
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvad Ireland er. Vi har et emne om det. kan i ikke nok hjælpe mig, men helst på dansk Jeg ved intet om Ireland.... ???????? -
En sætning der gør vrøvl
ForumindlægJeg har fået til opgave at rette sætningen: The boy told us everything about the football match and about that he had scored two goals. Fejlen er "about", det er jeg klar over. Mit problem er bare det, at vi skal skrive hvad fejlen hedder(rent grammatisk), og forklare hvorfor det er for... -
Teknokratiet
ForumindlægHvilken ideologi tilhører teknokratiet? Er det en blanding af mange ideologier? -
Musik i studentervogn!
ForumindlægJeg er i den heldige situation at jeg er blevet student i år, og skal ud og køre i vogn med klassen, om der er nogen som har nogle forslag til musik som man bare ikke undgå og have ombord, vi har selvfølgelig allerede ”Queen” med ”We are the champions” men det jo ikke helt nok til alle 12timer :P... -
DIO om Kryptovaluta
ForumindlægHej, Jeg sider og udarbejder en forløbelig problemformulering, med undringsspørgsmål og litteraturliste til min vejledning. Jeg vil gerne arbejde med hvad kryptovaluta har af økonomisk betydning for bankerne, samfundet osv. I mens engelskfaget, vil jeg bruge til at analyser en tale/artikel som ... -
Motiveret ansøgning - Jordemoder
ForumindlægKære Alle Jeg er SSA og brænder for at blive jordemoder. Det er her jeg har brug for jeres hjælp. Jeg skal skrive min motiveret ansøgning, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gå i gang. Hvis der er nogen der har arfaring med at skrive motiveret ansøgning til jordemoder studie, jeg vil me... -
Komma foran ledsætninger
ForumindlægHej forum, Jeg har et spørgsmål angående kommaer, især i forbindelse med ledsætninger. Jeg tager udgangspunkt i det grammatiske komma, hvor der sættes komma foran ledsætninger. Men indlægget skal ikke være en diskussion hverken for eller imod det grammatiske komma! Når jeg læser i bl.a.... -
Fejlsætninger
ForumindlægJeg skal finde fejl i hver sætning, skrive den korrekte sætning og forklare fejlen. Er dette korrrekt?: 1. Having heard the terrible news, we realized these things could happened to anybody. Korrekt sætning: Having heard the terrible news, we realized these things could happen to anybody. F... -
Hvad er den grammatiske fejl ved
Forumindlæg1. In a hour she will be home. He was involved in a accident. Er der nogle der vil hjælpe mig med at forklarer fejlen, på dansk 2.Yesterday she has come to see mee. Bur I am not home. Yesterday she came to see me. But I was not home. Er det korrekt....hvordan kan man forklarer fejlen,... -
med eller uden "THAT" - help
ForumindlægJeg har skrevet to af de samme sætninger (med og uden "that"), men er nu tvivl hvilken er rigtigt. Hedder det: She says that many girls cannot play basketball. she says many girls cannot play basketball. He said that it was a nice day he said it was a nice day Hvil... -
gnuplot
ForumindlægHej Nu har jeg leget med Tikz de sidste par dage og er stødt ind i nogle problemer vedr. gnuplot. Jeg har opdateret til Tikz 2 og den nyeste version af gnuplot. Ønsker at oversætte dette: \begin{tikzpicture}[domain=0:4] \draw[very thin,color=gray] (-0.1,-1.1) grid (3.9,3.9); \draw[->] (-0.2,0)... -
Hjælp
ForumindlægHej... Jeg har valgt " I Danmark er jeg født..." af H.C.Andersen. Jeg ved ikke hvorfor jeg valgtet dette digt, men jeg skal give en god begrundelse... Er der nogen der kan hjælpe? Tak på forhåd... -
Oversættelse (HASTER!!)
ForumindlægHej jeg skal aflevere en oversættelse af GLOSSY SHAMPOO. Jeg har skrevet teksten men nu behøver jeg en til at rette den, da jeg er meget i tvivl om det er helt korrekt:D Dansk: Glossy Shampoo Se på Deres hår. Er det smukt? Ønsker De at få virkelig smukt hår? Ja, naturligvis gør de det! Det er fry... -
Højere snit?
ForumindlægHej. Jeg kunne så godt tænke mig at komme ind på psykologi i Århus, men snittet skal dog være ret højt for at være sikret en plads. Mit spørgsmål er, om man kan tage enkeltfag på f.eks. VUC for at gøre gennemsnittet fra HHX højere? -
Præpositioner
ForumindlægHvorfor hedder det: "Jeg bor på Fyn" "Jeg bor i Jylland" Har det noget at gøre med, at Fyn er en ø, og derfor er der en relation: Fyn ⇔ en ø... Hvor Jylland ikke er en "ø" men er landfast. :) For så kan man vel heller ikke sige; "Jeg har været i island&qu... -
videnskab
Forumindlæghvad er forskellem fra samfundsidenskab og heumanvidenskab? -
Psykologi på universitetet
ForumindlægHej med jer :) Er der nogen her inde der studerer psykologi på universitetet? Om det er, ville jeg meget gerne høre fra jer. Om hvordan studiet er, om det er hårdt, og hvat det i praktis indebærer? Det har altid været en drøm at komme ind på det studie, men med et genmensnit på 10,6 ser det lid...
