Søgning på: hitlers vej til magten sso. Resultater: 18981 til 19000 af 19042
-
HJÆLP!
ForumindlægHej. Jeg sidder her med nogle fysik opgaver, og jeg er helt lost! Jeg håber, at nogle vil hjælpe mig. :) En ballon fyldes med nitrogen N2 så volumen bliver 40 L.</o:p> <p class="MsoListParagraph" style="margin-top:0cm;margin-right:.9pt;margin-bottom: 0cm;margin-left:36.... -
OSO!! HJÆLP pleass
ForumindlægJeg skal lave en oso og har lidt brug for hjælp til den. Jeg vil gerne være lærer i fremtiden, så det er nok det den skal handle om. Det ville være rart hvis nogen også gad at kontakte mig privat. [email protected] DET VILLE VÆRE DEJLIGT HVIS I LÆSTE DET HER! Krav til opgaven Uanset... -
Dansk eksamen 2010 - Hjælp til at rette min stil :)
ForumindlægHej, jeg har været oppe til dansk skriftlig eksamen idag, har aldrig været så god til dansk, men er stadig interesseret i hvad i tror min stil lægger til? Hvis der er en der vil være så sød at læse den igennem :) Det gode liv og det sunde liv ”KRAM-faktorene, kost, rygning, alkohol, og m... -
Giv karakter på novelle
ForumindlægHejsa! Jeg har lige afleveret en stil til min dansklærer. Jeg skulle skrive en novelle om 'svage mennesker i samfundet' så derfor har jeg valgt at skrive en novelle om en narkoman. Håber du/I vil læse den igennem og sige hvad i synes om den og evt. fejl. Og giv en karakter efter 7-trins... -
Bedøm min novelle
ForumindlægHej allesammen! Jeg går i 2.g og har fået til opgave at skrive en novelle, der skal indeholde følgende krav: - Den skal handle om parforhold eller familierelationer i vores tid. - Der skal forekomme dyremetaforik - Teksten skal indeholde "tomme pladser", til en vis grad væ... -
Oversættelse DK-ENG
ForumindlægHej Nogen der vil kigge på en oversættelse fra DK- ENG og komme med rettelser. Den danske version ligger nedeunder den engelske. - Jeg har oversat første del af artiklen tidligere og der kom læreren med en løftet pegefinger omkring kongurens!!! jeg kan stadig ikke se fidusen med kongurens, nogen ... -
fysik rapport. mini elværk
Forumindlægjeg er lige blevet færdig med min fysik rapport. det ville være dejligt hvis nogle kloge mennesker gad læse den igennem og se om der er nogle store fejl . eller nogle mangler. Teori: Maskiner som frembringer strømmen på et el-værk, kaldes for el-generatorer. Maskinerne som frembringer strømmen p... -
Hvem er god til Samfundsfag :P?
ForumindlægJeg har AT uge og skal besvare dette spørgsmål udfra en artikel som jeg fatter intet af? Nogen kan hjælpe? Hvordan har vores holdninger til klimaet udviklet sig i de seneste 40 år? Klimaforandringer Du er på vej til Grækenland for at holde efterårsferie. Flyet er nået ind over Ungarn.... -
dansk stil
Forumindlæghej er der nogle der vil rette min dansk stil og give mig feed back og karaktere og sende den til min email [email protected] tusind tak på forhånd ps. kunne ikke vedhæfte min stil så jeg e rnød til at kopier det ind:( Opfindelser har været meget kendt og et nyttigt værktøj gennem m... -
Ida Jessens Ude på Vandet
ForumindlægNogle derude der har noget godt at sige om Ida Jessens Ude på Vandet?? Virkelig en mærkelig tekst, som ikke giver særligt meget mening!! Det var da passagerskibet "North Star" befandt sig midt ude på Nordsøen, mellem Newcastle og Esbjerg, at Hanna mærkede, at hun og hendes familie ble... -
Hvor mange korrekte? Økologi
ForumindlægHej alle, jeg har svaret på følgende til følgende spørgsmål, og hvor egentlig gerne vide, hvor mange korrekte jeg har: Dyrs stofskifte afhænger af andre ting end deres overflade:volumen forhold, f.eks. hvilken overordnet systematisk gruppe de tilhører. I dette konkrete eksempel antages det ... -
Billedeanalyse af "udslidt"
ForumindlægHej alle: er der nogen, der vil være så søde at se på min billedeanalyse af "Udslidt", og eventelt komme med noget feed-back? Mangler jeg noget? Teksten er således: Fakta Maleriet ”Udslidt” er malet af den fynske kunstner H. A. Brendekilde i 1889. Maleriet er et oliemale... -
Billedeanalyse "Udslidt"
ForumindlægHej alle: er der nogen, der vil være så søde at se på min billedeanalyse af "Udslidt", og eventelt komme med noget feed-back? Mangler jeg noget? Teksten er således: Fakta Maleriet ”Udslidt” er malet af den fynske kunstner H. A. Brendekilde i 1889. Maleriet er et oliemale... -
Løven og musen!
ForumindlægHejsa! Jeg har fået som opgave, at lave en realistisk novelle, over historien om løven og musen (gengæld), som har den samme morale. Jeg vil gerne have en lille smule respons - ikke rette stavefejl ;-) - og hvad i ville give af karekter :D Opsætningen er ret slem her på studieportalen! :D Så b... -
Case i psykologi og sygeplejefag
ForumindlægJeg skal aflevere en skriftlig eksamen d. 22 januar, og har fået denne case, som jeg skal uarbejde. I casen skal jeg finde én relecant problemstilling, som jeg skal lave en problemformulering, som skal være omkring psykologi og sygeplejefag. Hvis der er nogle, som har tid og lyst, må de meget ge... -
ret stil om universet?
Forumindlæghey alle jeg har lidt problemer med komma, punktummer og opsætning. du ved sådan noget orden noget. :) min lære er altid utilfreds med mine kommaer og sådan. så jeg tænkte på om nogle af jer måske ville tage et kig på min tekst og sætte nogle kommaer og sådan, sådan ret teksten. så kan jeg li... -
Hjælp, med diverse fejl
ForumindlægEr der en som vil markere ud for en sætning, hvis jeg har lavet en fejl. Bare skriv ned i kommentarboksen EN-TO-TRE-NU! Jesper Wung-Sung Jesper Wung-Sung er født på Ærø 1971 og voksede op i søfartsbyen Marstal. Bogen ” En-to-tre nu” blev udgivet i 2001, forlag 1. udgave, 13. opl... -
Rettelse af novelle
ForumindlægJeg har lavet min første novelle. Jeg ved ikke om jeg har skrevet den rigtig, sådan at den fylder de krav en novelle skal have... Eventuelt rette grammatiske fejl, og sætninger der ikke rigtigt giver mening. (Opgaven var at: Skriv en Novelle der forgår i vore dage. Den skal have en moral, noget m... -
Novelle rettelse
ForumindlægJeg har lavet min første novelle. Jeg ved ikke om jeg har skrevet den rigtig, sådan at den fylder de krav en novelle skal have... Eventuelt rette grammatiske fejl, og sætninger der ikke rigtigt giver mening. (Opgaven var at: Skriv en Novelle der forgår i vore dage. Den skal have en moral, noget m... -
Gråvejr kortfilmsanalyse
ForumindlægHer er et lille udpluk af min kortfilmsanalyse, jeg ville høre om nogen gad at se på eventuelle rettelser - komma, stavefejl etc. (OBS: dette er ikke hele min analyse, blot en lille del) På forhånd MANGE TAK. Vh. Teksten er således: Symboler: “Gråvejr” indeholder en del symboler i form af b.la...
