Søgning på: matematik a noter skriftlig. Resultater: 19081 til 19100 af 168518
-
Potens funktioner
ForumindlægHej! skal op til skriftligt matematik i morgen og har lige fundet ud af at jeg ikke kan finde hverken notater eller udleveret ark omkring potensfunktioner.Er der nogen der kan fortælle mig lidt om det ?Går i 1.g. Håber nogen vil hjælpe... -
Point for at få 12?
ForumindlægHej alle jeg har været oppe i matematik B skriftlig prøve idag og vil gerne vide hvad karakterskalen er. Man kunne få 200 point i alt og har en ide om hvor mange point jeg fik :) Nogle der kan hjælpe ? -
Gærings reaktioner og Differentialligninger
ForumindlægHej folkens. Jeg fik min SRP problemformulering for to dage siden. Mine opgave handler, som læses på overskriften om Gærings reaktioner og Differentialligninger. Da jeg i sidste øjeblik valgte det her emne, har jeg først nu fudnet ud af, at jeg ikke rigtig har styr på det :( (ved godt, det er m... -
Omskriv til passiv
Forumindlæg1 Two teenagers beat up a 12-year-old. Omskrivning til passiv: A 12-year-old was beaten up by two teenagers. 2 The price paid shall not be refunded to you. (underforstået at der tales om firmaet) Omskrivning til aktiv: The company shall not refund to you the price paid. Er min omskrivninger korre... -
Fejlsætninger
Forumindlæg1) She is looking forward to leave school 2) A 24-hours achievement 3) What Jade does not realize is how she, in her self-obsession, may not be any better than the others 4) They try to get the lentil out with a tweezer. kan ik se hvorfor de er forkerte, nogle der vil hjælpe? -
Hvad skal jeg vælge?
ForumindlægJeg begynder på stx til næste år.Hvad vil være klogest at vælge:1) Kemi A + Fysik A + Matematik B2) Kemi A + Matematik A + Fysik B3) Matematik A + Fysik A + Kemi BJeg synes alle fag er rigtig interessante, og nej jeg ved ikke hvad jeg vil være.Jeg har ikke lyst til at have dem alle på A, for det ... -
Engelsk essay
Forumindlæger ik særlig god til engelsk.. håber der er en der vil kigge på den, ska nemlig afl den i morgen!Dear diary!Tuesday the 21. of March 2006 to Thursday the 23. of March 2006.Deniz and I have got together before we meet our class. We should meet the class at the central station in Copenhagen. First ... -
Gode sætninger og tips
ForumindlægHej, jeg står og skal op til de afsluttende eksamner Er der nogen der har nogle gode ord eller indledende sætninger man kan bruge både muntligt som skriftligt. jeg skal op i Fysik, muntlig Matematik, muntlig Dansk, muntlig og skriftlig Engelsk, muntlig og skriftiglig Tysk, muntlig og skrift... -
For sjov Gymnasie prøve
ForumindlægHej. Så min lærer har sagt vi skal have en prøve som dem på gym hvor de skal læse og skrive i 5 timer. Dansk skriftlig eksamen hedder den tror jeg. Nogen der kan fortælle hvad den går ud på? Og hvilke tips og tricks har i til dette? -
Matematisk tegn?
ForumindlægHej alle. Er der nogen der ved hvad det betyder når der står r og så et a nedenunder. Altså det omvendte af r^a. Ligesom r nedløftet" ^a. Hjæælp! -
SRP Bevis perspektivlærens hovedsætning
ForumindlægHej Jeg sidder og leger lidt med min SRP, og gået lidt i stå ved beviset af perspekivlærens hovedsætning. Kan ikke rigtigt finde noget om den, og hvilken af sætninger der er hovedsætningen? Derfor kunne jeg godt bruge lidt hjælp, og evt. henvisninger til links eller bøger der kunne hjælpe. Alle ... -
Hvad forstår man ved ekponentielle funktioner?
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe med dette spørgsmål? Jeg ved simpelthen ikke, hvordan det skal besvares.. -
Bevis formlen for et simpelt andengradspoalynomiums minimum
ForumindlægHej allesammen Jeg skal snart op til matematik mundtlig eksame og har virkelige svært med et af mine underspørgsmål. :-( Det lyder som; Bevis formlen for et simpelt andengradspoalynomiums minimum. Jeg har virkelig svært ved at finde noter og at forstå om det Håber i kan/vil hjælpe :) -
Phi bevis
ForumindlægHejsa! Jeg er igang med min studieretningsopgave, og har blandt andet om det gyldne snit og phi. Jeg har skrevet og forstået beviset for det gyldne snit, og ligeså har jeg skrevet beviset for phi og forstået første og den sidste del. Men der er lige et lille trin jeg ikke forstår, og jeg... -
Perfektum- og plusquamperfektumformerne
ForumindlægHejsa, en der vil rette :) Find først alle perfektums- og plusquamperfektumsformerne - både dem med har/havde og dem med er/var -og oversæt sætningerne. 1.Tim er begyndt et nyt liv. Han er flyttet til Australien. Time has started a new life. He has moved to Australia. 2.Er tiden allerede g... -
Rettelse af eng.-oversættelse.
ForumindlægJeg har en dansk tekst jeg har forsøgt at oversætte til engelsk, men jeg ville blive glad hvis nogen lige gad kigge den igennem for diverse fejl eller dårlige formuleringer:HVIDE LØGNEEn tale af Muhammed JonesAlle her ved, at negrene diskrimineres i det amerikanske samfund. Alle de løfter, som ma... -
'oppustet'
ForumindlægJeg har skrevet en mindre stil (dene r ikke helt færdig endnu) på 1,5 side (i stor skrift). Indtilvidere fylder den alt for meget i forholdt til, hvad jeg stadig har tænkt mig at putte i den. Jeg synes selv den indeholder mange 'tomme ord' og knudrede sætninger. Det ville være så dejligt,... -
Thermopylai
ForumindlægHej, Nogen der kan hjælpe mig med nogle gode noter til SLaget ved Thermopylai? Ikke et resumé, men noter til en analyse søges.. -
gymnasiet - Hvad lær man
ForumindlægHvad er det man lærer på gymnasiet? (Matematik) Er der nogle der vil undervise mig, så jeg er klar til gymnasiet -
Guide: LaTeX i forummet
ForumindlægFor den øvede LaTeX bruger Vi har i forummet installeret et MimeTex plugin, der gør det muligt at lave simpel latex i forummet: equation-tag svarer til det normale equation-tag i LaTeX Eksempel: <equation> ...Latex-syntax... </equation> math-tag svarer til det normale $ $-tag i LaTeX...
