Søgning på: filosofi c noter. Resultater: 19121 til 19140 af 73947
-
Faktoriser og forkort brøken
ForumindlægHey alle, Jeg har lige glemt hvordan man faktoriserer i brøker, så er der ikke nogle der lige kan hjælpe mig med at løse sådan en her; 2x-x2/ / 3x. Det ville være rigtig dejligt, hvis i kunne forklare hvordan man faktoriserer brøken! Tusind tak på forhånd. -
Engelske sætninger - Er det rigtigt eller forkert?
ForumindlægHejsa :-) Jeg har nogle sætninger for, som jeg skal rette. Jeg er ikke lige den bedste til Engelsk, så derfor har jeg prøvede og give mit bud på dem alle, men er overhovede ikke sikker på, om de er rigtige rettet. Nogle som ville bruge 2-3 min på det?.. 1. The next day was I early up = The next ... -
Rettelse af kort tekst
Forumindlæg<p class="MsoNormal" style="margin-top:0cm;margin-right:7.0pt;margin-bottom:10.0pt; margin-left:7.1pt;line-height:200%"><span lang="DE" style="font-size:12.0pt; mso-bidi-font-size:11.0pt;line-height:200%;mso-ansi-language:DE"> </o:p><... -
HJÆLP!
ForumindlægLivet i 80’erne er ikke let. Det moderne menneske bliver let styret af den moderne teknik, der af de fleste politikere ses som løsningen på alle vores problemer. Samfundet har aldrig været så rigt, hævder de. Mange ser tilbage til 60’ernes samfund med nostalgi. Og man hører fra flere ... -
Rette 450 ord engelsk
ForumindlægHej Er der nogen herinde, der kan hjælpe med at læse 450 ord igennem? Jeg kan sende det som en besked :) -
Engelsk rettes
ForumindlægHej :) er der nogle som vil rette et kort engelsk resume / abstract på 14 linjer for grammatiske fejl ? Helst inden imorgen kl. 14 -
Oversættelse af tekst #2
ForumindlægSpørgsmålet er selvfølgelig, om jeg har oversat rigtigt? Danske tekst: Enhedsskolerne er meget populære. Her er præstationspresset ikke så stort, fordi eleverne ikke bliver delt. Med i de fleste skoler skal eleven allerede efter 6. klasse træffe et valg. Der er 3 muligheder: gymnasiet, realskolen... -
Hjælp til fysikforsøg og tilhørende forklaring 9. klasse, mundtlig eksamen
ForumindlægHej derude, Jeg har intet lært i fysik fra 7.-9. klasse. Jeg har skiftet skole i 9. og nu vil jeg gerne forsøge at gøre mit bedste til eksamen. Vi skal op i gruppe og lave hver vores forsøg. Problemet er at jeg intet forstår. Kan I hjælpe mig med nogle nemme forsøg med nemme forklaringer til, hvi... -
Oversættelse eksamen
ForumindlægHar læst artiklen Among the Thugs. Den handler om William Buford, der infiltrerer en gruppe hooligans. Han snakker om årsagerne til hooliganisme, at det er et oprør - fodboldkampene/volden er måde at komme af med frustrationer over hverdagen på f.eks. den høje arbejdsløshed. Ellers så handler d... -
Kalender med en ugeplan? :)
ForumindlægHejsa! Jeg ville gerne spørge, om der er nogen der eventuelt kender en side hvor man kan downloade en kalender med en ugeplan til sit skrivebord? Altså jeg har allerede bare en kalender, men jeg vil gerne have at man skal kunne skrive aftaler og ting man skal huske på denne kalender. Jeg ha... -
Apartheid hjææælp
ForumindlægEr der nogle som ved noget om apartheid, vi skal nemlig lave en tidslinie om det til imorgen og vi er lidt lost.! Skriv hvad du ved;) tak for hjælpen på forhånd!!! <3 -
Bestem f’(x)
ForumindlægJeg skal bestemme f'(2) af ligning f(x)=4*e^x-7+3 Hvordan gør jeg? -
Omkostnings og Intjeningsfunktioner
ForumindlægJeg har en opgave som jeg ikke helt kan finde ud af. Opgaven lyder: Hos et bestemt olieselskab koster 1.000 lter fyrringsolie 3.400 kr. Køber man mindst 5.000 liter får man 5% rabat, og køber man mindst 10.000 liter får man 10% rabat. begge rabatter er af hele salgsummen) 1. Bestem forskriften ... -
Galilei
ForumindlægHej, er der nogen der ved hvordan kunne Gallilei bevise at jorden bevæger sig og at det er solen der en i centrum? hvis I har nogle kilder måske?:)) -
Omvendte funktion
ForumindlægEn der kan fortælle mig hvordan man regner denne opgave ud? Gerne en god forklaring. Takker studieportal! -
Radioaktivitet
ForumindlægHej jeg forstår ikke disse to opgaver a og b har jeg lavet men forstår ikke c -
Vektoer
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med opgave c? Ved simpelthen ikke hvilken formel man skal bruge. -
Christiania
ForumindlægMine kusiner fra kbh (er selv fra Jylland) er meget Christiania fanatiske og kan nærmest ikke snakke om andet end hvor vidunerligt Christiania er. Jeg vil derfor høre om nogen herinde har nogle gode argumenter for hvorfor Christiania skal ryddes eller hvorfor det i det hele taget ikke er så fanta... -
ligevægt
ForumindlægHej Kan nogle hjælpe med at lave de tre opgaver (alle tre a-b-c). Gerne med nogle forklaringer, for at jeg forstår det bedre -
Væskes bevægelse fra en konisk beholder
ForumindlægHej. Jeg står midt i en opgave, hvor jeg skal redegøre fra væskers bevægelse fra en konisk beholder. Først har jeg redegjort for væskers bevægelse fra en relativt simpel beholder. Jeg har efterfølgende fået at vide, at jeg ville få flere point for at beskrive en mere avanceret beholder, herti...
