Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 19161 til 19180 af 156873
-
hvordan består man matematik?
ForumindlægHej til alle. Jeg tager matematik på VUC og skal afslutte matematik. Hvordan består man dette? Tager man gennemsnittet af den skriftlige om den mundtlige karakter(Som så skal være over 2), eller skal man have minimun 2 både mundtligt og skriftligt? Håber der er nogen som kan hjælpe mig. Glædelig ... -
brydningsforhold
ForumindlægI opgave b hvor man skal beregne brydningsforholdet. Hvad skal man sætte ind som indfaldsvinkel og brydningsvinkel? Mange tak på forhånd -
Matematik A skriflig - hvorn gik det?
Forumindlægsom i ved har flest af os været op til matematik stx a skriftlig idag, hvordan gik det? er der nogle der har facitliste, så jeg kan se hvor mange rigtige jeg har :D -
Fransk Fortsætter A: Eksamen obligatorisk?
ForumindlægHey! Jeg er lidt forvirret fordi jeg har hørt flere forskellige svar på dette spørgsmål: "Er det blevet bestemt at man SKAL til eksamen i fransk skrifteligt og/eller mundtligt eller udtrækkes det ligesom andre fag" Jeg har hørt at undervisningsministeriet har lavet det om, så at Fransk ... -
Stavelser af lydrette ord
ForumindlægHej Er der regler for hvordan man opdeler et ord i stavelser? Fx 'palæstina' er 'pa-læ-sti-na' og ikke eksempelvis 'pa-læs-ti-na'. Mvh. -
Integralregning
Forumindlæg -
HJÆLP
ForumindlægEn hjælp til hvordan man løser denne opgave? -
Trigonometri
ForumindlægHej har vedhæftet en trekant ACD. opgave B. ved ikke hvilke formel jeg skal bruge til den. tænkte om det er SIN(V) ? opgave c. er ved arealet ligger jeg bare summen fra trekanterne sammen ikke. -
vektor - længde - repræsentanter - a + c
ForumindlægSidder her med tre vektor-opgaver, jeg er ved at kvæles i. Jeg har aldrig haft om vektorer før. har nu lige læst i vores lærebog samt tjekket wikipedia ud og gik så igang med dagens lektie. Men men, må sige at jeg i tre opgaver føler mig helt lost! ------------------------ Første opg.: I denne op... -
Hjælp
ForumindlægHej, er der nogle som kan hjælpe med denne opgave? -
Tegn grafen for f
ForumindlægHvordan løser jeg denne opgave? -
Storkastisk variabel X
ForumindlægHvordan løser man denne opgave til en mulig eksame? -
Engelsk eksammen
ForumindlægHej I søde mennesker.. er der nogen der kan fortælle mig hvad emnerne for skriftlig engelsk eksamen i 2008 var? og eventuelt hvad gik den første del af eksamen ud på, angående grammatik. Jeg skal nemlig til terminsprøve i morgen. Og jeg kan simpelthen ikke overskue at forberede mig på så meget gr... -
HJÆLP!!!!
ForumindlægHej allesammen Jeg skal op til min skriftlige årsprøve i matematik og jeg er ikke særlig god til matematik. Jeg vil bare gerne bestå. Mit spørgsmål er så hvordan kan jeg bedst muligt øve mig til den årsprøve? I må meget gerne komme med hjemmesider hvori jeg kan tage tester mm. Tusind tak på... -
Største- og mindsteværdi
ForumindlægHej jeg har fumlet med denne opgave i ret lang tid nu, og jeg har prøvet at beregne den på mange forskellige måder. Jeg har vedhæftet opgavet i worddokumentet. Jeg har lavet opgave a, jeg mangler bare en hjælpende hånd med opgave b :-) Mvh Gegge -
Blærkregning
ForumindlægHar lidt problemer em som vil give en hjælpende hånd her er opgaven http://peecee.dk/?id=42501 -
Bedømmelse
ForumindlægTil eksamen med hjælpemidler må man efter reformen bruge CAS-værktøjer. Men nogle af opgaverne kan løses uden CAS-værktøj. Hvis man løser opgaven "i hånden", får man så bedre karakterer end en, der løser den ved brug af CAS-værktøj udelukkende? Et eksempel kunne være: "Find monoto... -
Det vil være rart!!!
ForumindlægEr der nogen kloge hoveder der kan hjælpe mig...Funktionen f er bestemt ved, at f(x)=0,5 -sinx, x tilhører [0,2pi[. Bestem de(n) stamfunktion(er) til f, hvis grafer har x-aksen som tangent. Har virkelig siddet med denne opgave i lang tid og kommer ingen vegne. Derfor håber jeg én af jer laver den... -
Tjernobyl
ForumindlægHej derude. kan i give mig et par eksempler på hvad man kunne bruge faget historie til i en at opgave om tjernobyl ? -
lineær algebra diskriminanten
ForumindlægDet opgaver (C) jeg ikke helt ved hvordan jeg kan svare på for har lavet de andre.
