Søgning på: barndommens gade analyse. Resultater: 19261 til 19280 af 28984
-
De henførende stedord
ForumindlægHej! Er der nogen, der har mod på at rette mine sætninger, og se hvor jeg har lavet fejl? På forhånd tak. 1. Ich kenne ein Unternehmen, das diese Waren hat. 2. Sie Arbeiter in einer Betrieb, den Kaffee Verkäufer. 3. Der Direktor wohnt in einem Haus, das zehn Zimmern hat. 4. Das Haus ha... -
Fremtidige fastlæggelse af promotionmix i KiMs?
ForumindlægHej studieportalen! Jeg er netop midt i srp, og mangler nu kun den sidste del. Opgaveformuleringen lyder her på: Vurder hvilke faktorer, der er afgørende for KIMS fremtidige fastlæggelse af sit promotionmix. Hvad for faktoror kunne det være? Jeg har gennemgået i min redegørende del KiMs nuværen... -
Formanalyse af "Buffalo Soldier"
ForumindlægHej! Jeg sidder og skriver projekt i musik - om genren reggae, herunder kunstneren Bob Marley. I den forbindelse skal jeg lave en formanalyse af Bob Marleys "Buffalo Soldier", og jeg er lidt i tvivl mht. opdeling af A, B og C stykker. Jeg kan ikke helt blive enig med mig selv om det ... -
graf, funktion
ForumindlægHej jeg har vedhæftet en opgave. hvordan finder jeg ud af hvilken graf der hører til hvilken funktion?? -
DNA-sekventering
ForumindlægHej igen alle :) Jeg har fået en aflevering for, som skal afleveres søndag, men sidder fast i en af opgaverne. Opgaven går ud på, at jeg skal forklare forskellene på dideoxyadenosintrifosfat, adenosintrifosfat og deoxyadenosintrifosfat? Håber virkelig i kan hjælpe mig! :) Tak på forhånd :) -
Det morderne gennembrud / det folkelige gennembrud
ForumindlægJeg har været så heldig at trække ''det morderne gennembrud/det folkelige gennembrud'' til min mundtlige dansk eksamen. Det var desværre det eneste emne der ikke interesserer mig, og ligeledes det eneste emne hvor jeg har været knap så opmærksom i forhold til undervisningen. J... -
Disposition i Religion?
ForumindlægJeg skal op i Religion her på tirsdag, og jeg er ikke helt sikker på hvordan man stiller sin disposition op når man sidder inde til forberedelserne. Er der ikke en venlig sjæl som vil give mig en 'skabelon' på hvordan en disposition kunne se ud? -
Tips og råd til AT eksamen??
ForumindlægEr der noglde der ude kan kan komme med tips og råd ? -
Hvad betyder 40e-6
ForumindlægHey alle! Mangler hjælp til at forstå følgende relation: 40e-6 Hvad betyder denne skrivemåde, hvor eulers tal benyttes helt præcist? -
gnidningskoefficient
Forumindlægvil I sige, at gnidningskoefficienten er afhængig af massen af et objekt?? eller er den konstant?? -
Integrer denne funktion?
ForumindlægHej alle Jeg har følgende funktion som jeg skal integrere, men det ser ud til at være lidt sværere end jeg troede: Jeg kan se at det muligt at integrere ved separationsmetoden, men først skal e^x^2 integreres ved substitutionsmetoden. Jeg har prøvet at integrere funktionen i CAS, men result... -
Hvad er Kasus?
ForumindlægHej allesammen:-) Min veninde, og jeg skal lave en film, om kasus. Vi har ledt overalt på nettet, men har ikke rigtig fundet, noget rigtigt svar. (Alle spørgamålene er omkring 'Kasus') Hvad er Kasus? Hvad bruger man det til? Hvad er en sætningsanalyse? Hvordan laver man en sætning... -
Søger en, der kan kigge og bedømme min SRP opgave (please, vær sød at hjælpe)
ForumindlægHej. Jeg vil meget gerne finde en, der gider at se på min srp opgave omkring kolera i London (mat A og historie A) Grunden til det er jeg er så bange for at jeg bliver opdaget i at have snydt, da jeg har brugt en anden opgave til 'insipration' Jeg henviser til min forrige tråd som kan se... -
Hjælp til rapport!
ForumindlægHej jeg skal lave en rapport -
Dansk
ForumindlægNogle der kan fortælle, hvad forskellen er neutrolisme og romantisme? -
enhedscirklen
ForumindlægEr der nogen der tilfældigvis lægger inde med en fem siders beskrivelse af enhedscirklen? -
integralligning
Forumindlægog y(0) = 0. Kan nogen forklare hvorfor følgende holder?: -
Er følgende bevis korrekt
ForumindlægHej SP Jeg sad lige og kiggede på det vedhæftet bevis, men er det korrekt (overordnet)? -
Spørgsmål til bevis om kvotientkriterie
Forumindlæghej jeg har vedhæftet en et bevis, hvor jeg er i tvivlerne om stederne, der er markeret med en sort firkant er det muligt, der er en der kan uddybde samt forklare, hvorfor "det er sandt" Takker -
gode råd til hvordan man starter en opgave
ForumindlægHej Jeg læser til SOSU-assistent og er snart færdig. Jeg skal forbedrede mig til mundligt eksamen. Jeg har bruge for hjælp til hvordan jeg kan starte min opgave.. jeg har mange ideer man mangler et skub til at starte.. Jeg har valgt at skrive om demens --> Alzheimer Hvis der er nogen der ...
