Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 19341 til 19360 af 23489
-
Skal flytte til Kbh til sommer - Hvordan?
ForumindlægHey there :-D Jeg er ved at kunne ane studentereksamen i horisonten, og derfor er jeg så småt begyndt at kigge på mulighederne for bolig under mit kommende studie i hvad der nok bliver København. Men nøøj hvor er det svært! Der er noget der er meget ringe, og noget der lyder for godt til at væ... -
Funktion, punktmængde og areal
ForumindlægPå figuren ses grafen for funktionen f(x)= x4 - 13x2 + 36. Grafen skærer førsteaksen i punkterne S1(-3,0), S2(-2,0) og s4(3,0). I første og anden kvadrant afgrænser grafen for funktionen sammen med første aksen en punktmængde M, som har et areal. a) Bestem arealet af M. Jeg går ud fra man skal br... -
Nobelpris!
ForumindlægHej Hvordan kan man egentlig få en nobelpris? -
At tale engelsk
ForumindlægJeg håber nogen kan hjælpe! Tak på forhånd! :) Jeg skal i 9. Klasse efter sommerferien, og jeg er ret dygtig i skolen, så jeg får kun 10- og 12 taller. Men i engelsk er jeg dårlig og jeg føler ikke jeg kan tale sproget, som... -
Pia Juul: af HELT I SKOVEN kan ikke forstås
Forumindlæghej er der en, der kan forklare mig digtet. Jeg har prøvet at sætte mig ind i det, men jeg har svært ved at forstå det helt konkret. Det ville være en kæmpe hjælp, hvis en gad, forklare hver strofe. Tusind tak på forhånd -
spansk eventyr
ForumindlægHej allesammen. Jeg har skulle skrive et eventyr i spansk. Men jeg er ikke sikker på stavefejl, ordstilling osv. Så hvis nogen ville kigge på det havde det været godt. Tak. Había una vez un niño que siempre iba vestido de morado. Había toda su vida de trabajó en... -
Forklaring af faglige terminilogier
ForumindlægHej, jeg sidder med disse to sætninger som driller mig en smule, håber i kan hjælpe mig derude. "Teenage parents are richer than ever before and can effort to give their children everything". - hvorfor hedder det teenage parents og ikke teenager parents? "Youth employment has... -
Spænding i en snor
ForumindlægHey drenge og piger! Jeg sidder her med en opgave, jeg måske tror er rigtig, men er gået hen og blevet lidt i tvivl. Det drejer sig om snoren vist på tegning(vedhæftet). Jeg har prøvet på at lave et frit legeme diagram snoren, hvor w (Hvor w = m * g), kan negligeres, da massen af snoren er ligegy... -
Forskellen mellem den moderne og den traditionelle novelle
ForumindlægJeg har brug for hjælp til, at skildre forskellen mellem den moderne og den traditionelle novelle. På forhånd tak :-) -
Samlede længde af vektorer?
ForumindlægJeg har 4 vektorer, og længden af hver af dem. Hvordan finder jeg den samlede længde af dem? Længder: AB = 1834.427704, BC = 2935.664320, CD = 4006.110957, EC = 2998.020180 -
Integralregning - bestem forhold mellem arealerne af M og N
ForumindlægHej, Først findes arealet af M med integrationsgrænserne 0..4, hvilket giver 64. Jeg tænkte, at arealet af N kunne findes ved at finde det samlede areal af M og N (med integrationsgrænserne 0..6), for derefter at trække arealet af M fra, men det lader ikke til at være rigtigt. Hvordan findes a... -
Direkte fra gym til uni - hårdt? SABBATÅR ELLER EJ
ForumindlægHej alle Jeg vil gerne høre fra dem af jer, der har gået direkte videre på universitetet efter gymnasiet, om det er hårdt ikke at have sabbatår eller om I kan anbefale det? Jeg bliver selv student om under en måned, og har i flere år haft planer om at holde sabbatår bagefter, men nu er jeg lidt... -
00 i stil
Forumindlæghej Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre fremover... :( 00 i engelsk stil er et skidt resultat... jeg vil gerne lære sprogetordentligt og prøver på at gøre det bedste jeg kan men det går ikke.. Enten bliver indholdet skidt ellers bliver det usammenhængende... :S Hvad skal jeg gøre ??? Skal gør virkeli... -
Reform 2005 - Godt eller skidt?
ForumindlægGymnasiereformen i 2005 står for døren og jeg vil i den anledning høre, hvad du synes om den. Er det godt eller skidt at få en reform? -
Nogen der vil rette mit franske resume af "Nikita"?
ForumindlægHeyEr der nogen der vil rette dette.Jeg er godt klar over at der er mange (ok alle) verber som ikke er bøjet, men det har jeg ikke fået gjort endnu.... jeg beder jer derfor om at ignorere bøjningen af verberne og give jer i lag med det andet... (for de interesserede kan jeg sige at jeg regner med... -
the catcher in the rye
ForumindlægHej alle sammen!Jeg sidder med mine engelsk tekster og skal forberede mig til eksamen, men har en tekst, som jeg bestemt ikke har noget at sige til..Nogen som har kommentarer og "main idea" til "The catcher in the rye" af J.D. Salinger?? På forhånd tusinde tak! -
Matrix determinanter
ForumindlægHej, er der nogen som kender nogle formler, el. hjemmesider som indeholder disse, som udledder en 4x4 matrix-determinant eller en større m x n matrix?som f.eks:det(A)=a(11)det(A(11))-a(12)det(A(12))+ a(13)det(A(13))...a(n)det(A(n)) -
FRODO..FRODO.HJÆLP
Forumindlægdu spurgte om jeg ville have en referat, det vil jeg meget gerne ,så redder min dag. har du en? -
klemmen på velfærdsstaten
ForumindlægKom så alle i liberale hoveder...Hvad er det der er problemet med velfærdsstatens udformning som den ser ud idag?Er det simpelthen samfundsudviklingen, der har medfrt dette, eller er det noget større der ligger bag? -
Fys: Aktivitet og hastighed/acceleration
ForumindlægHejsa, så sidder jeg atter igen og bakser med en fysikaflevering :/ Jeg vil lige høre, om der er nogen som vil kigge min aflevering igennem (altså det jeg har lavet) og fortælle, om det er rigtigt eller forkert.Og hvis nogen lige kunne hjælpe mig med at isolere tiden T i opgave A10.c samt forklar...
