Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 19361 til 19380 af 23489
-
Vand i base
ForumindlægHej I min fysik bog står der, at man ikke må puttet vand i syre, da der så sker en kemisk reaktion, men må man så godt putte vand i base? - og hvorfor kan må man det eller hvorfor må man ikke det? -
ingeniør - anerkendt?
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at høre, hvor anerkendt og respektiv en ingeniøruddannelse er blandt unge. Hvad er jeres opfattelse af en ingeniør?Er det bare toppen af poppen eller er det bare det værste i kan forestille jer... -
Matematik eksamen 2008
ForumindlægNogen der har facit liste til eksamen august 2008 på A-niveau?? Vil med glæde betale -
Er det ytringsfrihed?
ForumindlægEfter de kontroversielle tegninger af profeten Muhammed i jyllandsposten, har en grupper ægyptere i frustration officielt brændt dannebro ned. Er det iorden vi gensidigt krænker hinanden? Er det, det vi kalder ytringsfrihed? Når millioner af muslimers forkærlighed til deres religion krænkes og nå... -
Hjælpppppppppp !
Forumindlæghej jeg har virkelig brug for hjælp lige nu. Jeg har en opgave som hedder: Tegn en rektangel, hvis en af siderne er 6 cm.. ?????? -
Klassisk genetik
ForumindlægHar vedhæftet spørgsmålet. -
Er jeg den eneste som ikke gider at læse mere??!
ForumindlægHejJeg føler bare at jeg IKKE gider at læse mere. Ærlig talt, jeg er endt i en tilstand hvor jeg bare har lyst til at sidde og tude, fordi jeg ikke orker det mere. Jeg bliver student her på tirsdag efter en religionseksamen, men jeg gider bare ikke læse mere... total lort! Jeg ved heller ikke hvo... -
Bestem optimal pris og mængde
Forumindlæghåber i kan give mig et spark i den rigtige retning... Har en opgave jeg ikke kan få taget hul på.. Bestem den gevinstoptimale pris og mængde for det nye produkt Beregn endvidere dækningsbidraget pr. uge for det nye produkt i gevinstoptimum. Prisafsætnings funtionen er givet ved p = - 2/... -
Hvem er dit idol?
ForumindlægJeg er ikke helt sikker på, at det er det rigtige forum, jeg har valgt... men hvad pokker, nu prøver jeg alligevel:Hvem er dit idol? - og hvorfor?Det er i forbindelse med et foredrag i tysk, hvor jeg skal fortælle om mit idol (D'OH). Problemet er bare, at jeg ikke HAR noget idol, så inspirati... -
Terninger - Sansynlighed
ForumindlægSansynligheden for at slå en 6'er med en terning er, der er man 5:1 underdog. Hvis man tilgengæld får 2 slag til at slå en 6'er, hvad er odds'ne så ?? Og hvordn regner i det ud ? På forhånd tak -
tysk
ForumindlægHej jeg er Igang med at skriv tysk stil, er der ikke en som vil være sød at kigge på den, bare lige rette den sådan lidt.. Anja Andersen ist geboren 15. Februar 1969 auf Odense Krankenhaus. Anja Andersen ist Professional Handballspieler. Anja Andersen ist Tochter auf Keld - und Vivi Aanders... -
Hilberts Hotel
ForumindlægFindes Hilberts Hotel i virkeligheden ? Kan det passe, at Hilberts Hotel ikke kan have reelle (overtællelige) mange gæster? -
Fravær
ForumindlægHvorfor er det, at de gymnasielle uddannelser fører fravær? Burde det ikke være den enkelte elevs ansvar at tilegne sig stoffet? Hvis en elev med 14% fravær kan pensum bedre end en elev med 0,5% fravær, burde eleven med 14% ikke have muligheden for at vise dette (til eksamen e.l.)? Har vi ikke a... -
Moske
ForumindlægHvorfor må vi ikke bygge en moske i danmark? Det er ikke fair! -
legeme
ForumindlægHej. Jeg fatter simpelthen ikke hvad et legeme er og hvad det bruges til. Er det bare en mængde af tal, som man kan plusse og minus?? vh. Susanne -
renteskrivning
ForumindlægHej, jeg sidder lige og er lidt forvirret og håber der er en hjælpende hånd derude!! hvis man i en konto har et stående fast beløb fx. 10 000 kr, og der skal tilskrives en årlig rente på 5 % i 35 år. HVordan kan dette så løses v.hj.a en bestemt formel. Man kan vel ikke bruge renteformlen? F... -
Rubik's cube
ForumindlægHvad er din rekord i at løse en 3^3 rubiks cube? -
Tyrkiet
Forumindlæghttps://www.studieportalen.dk/Medlemmer/Member.aspx?id=41760 Skal Tyrkiet med i EU? Det mener han åbenbart. -
kort eng, stil nogen som vil rette,
Forumindlæghej, nogen der vil rette denne stil, skal læse den højt i skolen i morgen tirsdag, :)' ikk lav den til en svær tekst, da jeg har svært ved engelsk. I må gerne gøre den lettere hvis i vil. I waking at 7:00 at the morning. Then I eating Breakfast and after that I brush me theeh. Then I take c... -
Afskaf idræt
ForumindlægEr der nogen der deler min holdning om at idræt burde afskaffes som obligatorisk fag i gym.? Hvorfor? Hvorfor ikke?
