Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 19381 til 19400 af 156873
-
spørgsmål vedr. dasnk stil
ForumindlægHej er der nogen som kan svare mig på om man må skrive fx. jeg synes at el. jeg mener at når man skal diskutere nogle synspunkter i en stil. jeg tænker på de opgaver der er i et stileoplæg til skriftlig eksamen. det vil hjælpe mig meget hvis nogen kunne svare hurtigt på dette spørgsmål. -
Hjælp til Matematik aflevering
ForumindlægHej jeg har lidt problemer med opgave 11, a i dette opgavesæt http://uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/080821_opgave_stx_082_matB.ashx er der nogen der kan give med lidt hjælp :) ? -
Sandsynlighedsregning
ForumindlægDet drejer sig om følgende opgave i Eksamensopgaver i matematik (3-årigt forløb til A-niveau), opg 6.014:I et bestemt lotteri er sandsynligheden 10% for, at en lodseddel giver gevinst.Hvor mange lodsedler skal man mindst købe, hvis sandsynligheden skal være større end 50% for, at mindst 2 af lods... -
|2x+8|>6 - numerisk værdi
Forumindlæg|2x+8|>6 nogen der kan hjælpe mig med den opgave? :) ved ikke helt hvad jeg skal gøre med det der to-tal som er knyttet til x-et. -
Historiske kilder
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive SRP, men er gået i stå. Jeg kan ikke finde ud af at få flettet kildeanalyse ind i opgaven, når jeg har angivet en kilde. Er der nogen som ved hvordan man lettest gør det? Håber på et godt svar. -
Hjælp til Fysik C modul 6 del 1
ForumindlægHej igen Jeg har nu som driller mig en hel del og det er at det resultat som jeg har fået i opgave d), hvor jeg skulle bestemme universets alder som er 15 mia. år. i opgave e) så det resultat som jeg fik skal enten være 10% større eller 10% mindre. Jeg håber at der nogen som vil hjælpe mig med ... -
HJÆLP! Dansk - et dukkehjem
ForumindlægHej :) Jeg ville høre om der var nogle der kunne hjælpe mig igang med en dansk/historie-opgave. Jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre og så om der var nogen der kunne komme med nogle gode råd. Jeg skal desværre skrive ca. 6 sider og hvis det hjælper har jeg valgt at skrive om det naturalis... -
HÆLP_HJÆLP! Terminsprøve
ForumindlægHej jeg var til terminsprøver og fik 7 i min delprøve 1, tilbage meldingen var at min delprøve 2 var så dårlig at den trak min samlede opgave ned til 02... Dette syntes jeg virker lidt vildt da jeg så har fået under 02 for min stil. Nogle der har kompetencer inden for karaktergivningsområdet, og ... -
Regnskab
ForumindlægHvor skal løse opgaven? -
Hej
ForumindlægHej jeg har fået en opgave i trigonometri, kan nogen hjælpe mig med det. Beregn vinklerne i trekant ABC, når siderne er a = 12, b = 17 og c = 22. I trekant ABC er A = 41°, b = 3,41 og c = 5,83. Find de ukendte størrelser -
Kraft på en strømførende leder i et magnetfelt | Fysik formelsamling
KompendieEt ret lederstykke med længden og strømstyrke vil i et magnetfelt med fluxtæthed blive påvirket af en kraft som er givet ved: Størrelsen af kraften er så givet ved: Hvor er vinklen mellem lederstykket og feltlinjerne. -
Ladet partikel i et magnetfelt | Fysik formelsamling
KompendieEn ladet partikel med ladning vil i et magnetfelt blive påvirket af kraften : Størrelsen af kraften vil derfor være givet ved: Hvor \(\theta\) er vinklen mellem partiklens bevægelsesretning og feltlinjerne. -
Stumpvinklet trekant | Matematik formelsamling
KompendieI en stumpvinklet trekant er der én stump vinkel og 2 spidse. En stump vinkel betyder, at vinklen er større end 90 grader. Lær om stumpvinklede trekanter. -
Procentvis ændring
ForumindlægHej allesammen! Jeg har småproblemer med opgave 9c. Hvis nogle af jer kunne give et par hints, ville det være til stor hjælp. http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/110726_1frs111-MATnA-1... -
taxafirmaer statistik
Forumindlægnogen der kan hjælpe mig med denne opgave? det er opgave b,c og d jeg har problemer med, men jeg har lavet a. Forstår ikke helt hvordan jeg skal gribe opgave b an? Håber nogen kan hjælpe:) -
angående stx linje
ForumindlægHej Er SAM A MAT A en god linje? Er den for svær? -
A+ - spørgsmål om eksamen
ForumindlægHey Jeg ville lige høre om der er nogen af jer der ved om A+ niveau i mat - skal op i 8 eller 7 eksaminer i 3.g ? -
Hvor mange eksamener?
ForumindlægHvor mange eksamener skal man op i i 2. g, hvis man ikke afslutter et fag, hvor man skal op i skr. eksamen? Kommer det an på om man var oppe i noget i 1. g? -
supplering engelsk a
Forumindlæghej. hvis man vælger af supplere engelsk A skal man så både op skriftlig og mundtlig? -
Lektiehjælp i tysk tilbydes!
ForumindlægHej med jer! Jeg tilbyder lektiehjælp til skriftligt og mundtlig tysk fra 7. klassetrin og op til gymnasiets A-niveau. Jeg har erfaring indenfor rettelse af skriftlige opgaver, hjælp til den tyske grammatik, mundtlige oplæg og meget andet. Jeg bor og læser International Virksomhedskommunikation...
