Søgning på: tysk oversættelse. Resultater: 19381 til 19400 af 27085
-
Fejltyper i eng b
ForumindlægHej Hvilke typiske fejlsætninger kommer der til eksamen i engelsk b i delprøve 1? I hvert fald: - Ordstilling - kongruens - forholdsord (præposition + that = fejl) - ing-form - adverbium/adjektiver (hvad der ligger sig til hvad osv.) Er der mon flere fejltyper? Mit problem er egentlig at... -
Navneord, Verber og adjektiver
ForumindlægForstår ikke lige den første “Nomen”/Navneord. Hvad skal jeg skrive på de små linjer før ordet? Er det Die, Der osv???… Og hvorfor står der Sg., -n, Pl, Osv efter ordet?? og som det sidste spg vil jeg bare spørge om jeg har gjordt resten rigtigt :) -
Iliaden
ForumindlægHvad er Iliadens Hexameter rytme?og hvordan skal man samligne det med hexameter rytmen? -
Hjælp, spansk er mit værste mareridt
ForumindlægHej :) Jeg sidder med en aflevering i spansk og jeg ser helt sort. Jeg har virkelig brug for hjælp, da jeg bare har virkelig svært ved spansk. Det er sikkert helt vildt nem for de fleste, men jeg er altså bare gået i stå. Opgaven lyder at, jeg skal skrive om hvordan min dag var/hvad jeg lavede ... -
rettelse af opgave..
ForumindlægHej.. er der nogen der gerne vil rette min fransk opgave. der er også nogle ord på dansk som jeg ikke kan finde ud af at oversætte til fransk.. Une interview entre un journalist et un sans-abri. Jean-Paul: Bonjour. Je m’appelle Jean-Paul et je suis journaliste pour le journal français qui s’appe... -
Rettelse af sætninger..
ForumindlægHejsa… Er der nogen som kan og vil rette disse sætninger? På forhånd tak!1)The meeting starting at 9.30. 2)I have to expecting, she told him.3)He must never see his children again. 4)I have to lock the door, when I heart a cry.5)What have we to eat to lunch?6)----------7)You will come to regret t... -
Linda
ForumindlægER der nogen der ligger inde med stilen og oversættelse (eksamenstekst) Den hedder Linda?...Please jeg har virkelig brug for lidt inspiration!!! -
Lave og jon.. HJÆLP
Forumindlæghej jeg sidder her med en folkevisen lave og jon og skal have den oversat til nu dansk men hvordan gør jeg det nogen der har en hjemme sidde som kan oversætte den <3 -
Spansk :)
ForumindlægHej, hvordan oversætter man "I huset har de indrettet forskellige værksteder; selvom de deler mange ting, har hver enkelt sit værelse" til spansk? -
Èn glose
ForumindlægHej...,Hvordan oversætter man "har oplevet"Jeg er selv rimelig lost og kan komme med disse 2 forslag:- hat ergelebt- hat geerlebt -
italiensk: dèr..?
Forumindlægvil bare gerne have lidt hjælp til oversættelse af "..og han har boet dèr indtil.."Hehe, nogle der har lyst og evner til at hjælpe...? -
to ord
ForumindlægHar lige to ord/udtryk jeg ikke kan finde i nogen ordbog.. Håber I kan hjælpe.(de skal oversættes til engelsk) Debat artikkelogkulturel arv -
Genitiv
ForumindlægHey guys Man skal oversætte disse sætning, og det skal være genitiv, er der nogle der kan hjælpe ? ;) Kvindens bil Rektors taske Klassens elever -
nogle der gider tjekke små fejl?
ForumindlægHej har haft en oversættelse for og derfor ville det være super lækkert, hvis der var nogle der gad at kigge efter små fejl. -
nogle der gider tjekke små fejl?
ForumindlægHej har haft en oversættelse for og derfor ville det være super lækkert, hvis der var nogle der gad at kigge efter små fejl. -
Haster; en sætning??
ForumindlægHej, er der nogen der lige vil oversætte denne sætning for mig? ....you consider the parties involved, e.g. consumers, companies and authorities. -
Haster hjælp
Forumindlæghej, jeg har en engelsk oversættelse som har brug for at nogen skal rette og desuden også om kommaet er sattet rigtig eller ej.. tak for hjælpen påforhånd :) -
Hjælp til sætning
ForumindlægHej, jeg har lidt problemer med denne sætning, som skal oversættes til spansk Hvornår besluttede du dig til købe den gamle bil? Tak på forhånd! -
en sætning :/? Haster
ForumindlægNogle der vil oversætte denne sætning for mig? - Does this film appeal to the viewer’s reason or emotion? på forhånd tak -
1 eng. sætning
Forumindlægheyhvordan siger man "langt de fleste" på engelsk?det er "langt" jeg ikke ved hvordan skal oversættes..
