Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 19421 til 19440 af 22366
-
Nogen der kan hjælpe
Forumindlæg. -
Bog i ny gymnasiereform?
ForumindlægJeg har valgt en studieretning, der hedder Mat A, Bio B og Kemi BI grundforløbet har vi indtil videre kun haft matematik af de 3 studieretningsfag. I dette fag har vi fået en helt ny bog, som hedder Vejen til matematik AB1, ligesom vi i fysik får en helt ny bog der hedder Orbit C - 2005. Så et er... -
Finanskrise synopsis
ForumindlægHej alle! Jeg håber virkelig, I kan hjælpe mig! Jeg skal lave en synopsis om finanskrisen, men kan ikke finde ud af, hvordan min problemformulering skal være... - Den er sikkert ALT for omfattende, for der er "kun" sat 5 elevtimer af til den. Hvad skyldes finanskrisen og hvad er nogle a... -
En god introduktion til LaTeX?
ForumindlægHej Jeg prøver at tage mig sammen til at lære LaTeX. Nogen der kan give nogle nyttige links? Jeg har prøvet at google lidt, og der ser ud til at være en masse om emnet. Mit problem som en newbie er at sortere i alle resultaterne. Mange tak. -
Kronik rettelse :))
ForumindlægHej, er der nogen som har tid til at ret en kronik, som jeg har skrevet. Det er bare komma og stavefejl. Den er til i morgen, så jeg håber at der nogen der vil. Hvis nogen der har lyst, kan du bare sige det nede i kommentaren, så sender jeg dig stilen. Tak på forhånd!! Den er under 500 ord! -
Jordskælvet i Lissabon 1755
ForumindlægHej mennesker. Jeg går i 3g og har valgt emnet Jordskælvet i Lissabon i 1755, som mit AT projekt. Nu er der bare det problem at jeg ikke kan finde noget "godt" materiale. Min vejleder i Historie har givet mig et link til Wikipedia. Woohoo... Jeg har ikke lavet nogen problemformul... -
Bredere margin
ForumindlægJeg er lige begyndt på at eksperimentere med Latex. Men på mine dokumenter står teksten ikke nok ud til kanten. Så hvordan ændrer jeg marginen i Latex. Og noget andet: Hvordan installerer jeg Babel (Dansk sprogsæt), da den melder en fejl om at den mangler. Den er vel ikke med i Miktek, som er de... -
Ungdomshuset
ForumindlægDet lader til, at alle har en holdning til Ungdomshuset. Lad os få sat en debat i gang :) Hvad er din holdning? -
farve-forskel
ForumindlægI en af mine indlæg skrev jeg følgende: Hvad er rød? spørger den blinde. Det er en farve, siger den vise. Hvad er blå? spørger den blinde. Det er en farve, siger den vise. Jamen hvad er forskellen? Og lidt efter slå det mig! Hvis man nu skulle forklare forskellen mellem de to farver, hvad ... -
Rette 1 sætning?
ForumindlægDet skal være fremtid, og man må kun bruge shall/will Hun ved, at de kommer for sent (vil komme) Oversat til She knows, that they will come to late.. Er det rigtigt? -
At sætte sig ind i? entering into?
Forumindlæg(....). Det gør at vi kan sætte os ind i personerne, som filmen handler om? udtrykket "sætter os ind i" er vel to enter into? - ifølge ordbogen -
Hvad er forskellen??
ForumindlægHej allesammen, Jeg går på nuværende tidspunkt på HHX. Jeg har tænkt over videregående uddannelser, og jeg er egentlig bare nysgerrig omkring. Hvad er forskellen på Matematik-økonom uddannelsen i forhold til økonom uddannelsen? Kan se at man skulle have 6,7 i snit for at komme på Økonomi ud... -
NORDIRLAND?! HJÆLP :-(
ForumindlægJeg skal skrive en DSO omkring Irland, hvor jeg blandt andet skal redegøre for ''Den Nordirske Borgerkrig''. Når jeg søger på dette på Google osv. kommer der mange sider, artikler osv. op. Jeg ville derfor hører om nogen af jer har et forslag til en disposition til denne opgave. A... -
Hvem logger sidst af ??
ForumindlægDer er kun fire online nu. Mig, tal-manden, Liv og en anden. Hvem mon logger sidst af? :) -
Rettelser i franskstil
ForumindlægHey, jeg har skrevet et brev som fransk stil til en skuespiller fra filmen Les Choristes, jeg har fået den tilbage med rettelser og skal nu til selv at rette rettelserne for at aflevere den tilbage igen, hvis det giver mening.. problemet er at der er nogen af rettelserne jeg ikke fortår, så jeg h... -
Hjælp til mundtlige eksame!!! plzzzz
ForumindlægHej:-) er der egentlig nogen der gider at rette en tekst for mig som jeg virkelig har bruge for? Den er altså MEGET vigtig for mig. Skal simpelthen bruge den til min mundtlige prøve i tyskk:-( Jeg vil bare blive MEGET glad hvis der er nogen der gad at rette den for mig:-) Teksten ser sådan her ... -
grafit resistor
ForumindlægHej! Jeg prøver at finde ud af, hvad man bruger en grafit resistor til, når den har den egenskab, at resistansen falder i takt med at temperaturen stiger ... ? Altså hvornår er sådan en egenskab en fordel? Jeg kunne også godt tænke mig at vide, hvad man bruger konstantan til, hvis der er noge... -
Hjælp til omfumulering
Forumindlæg"What is identity" Svar venligts på engelsk, kan i ikke komme med en forklaring på "what is identity" PÅ ENGELSK TAK PÅ FORHÅND -
Fejlsætning med "an architect" - forklaring hvorfor?
ForumindlægHej :-) Jeg sidder og laver en engelsksætning og har fundet ud af, hvordan den skal omskrives. Wrong: I have always thought that it must be an extremely interesting job to be architect. Correct: I have always thought that it must be an extremely interesting job to be an architect. Der mangler al... -
Gloser veninger ?? :)
ForumindlægHej folkens. Er der ikke nogen der har nogle gode veninger/gloser til engelsk skriflig eksamen. ville være dejligt hvis i ville dele dem, med os der er så "hreldige" at skulle op imorgen ;) På forhånd tak :)
