Dansk
Kronik rettelse :))
Hej, er der nogen som har tid til at ret en kronik, som jeg har skrevet. Det er bare komma og stavefejl. Den er til i morgen, så jeg håber at der nogen der vil. Hvis nogen der har lyst, kan du bare sige det nede i kommentaren, så sender jeg dig stilen. Tak på forhånd!! Den er under 500 ord!
Svar #1
06. november 2015 af Moderatoren
Du kan få hjælp til at sætte komma her.
Stavefejl rettes lettest ved at slå ord op i en ordbog.
Svar #3
06. november 2015 af imad782 (Slettet)
Her, jeg har rettet opgaven for dig. :-)
Svar #4
06. november 2015 af Jegvedingenting
Din "rettede" version indeholder stadigvæk fejl, og jeg tror Stygotius ville være helt enig med mig :-)
-No offense
Svar #5
06. november 2015 af imad782 (Slettet)
Hih, din interpunktion er heller ikke helt i top.. :P "og jeg tror Stygotius ville være helt enig med mig"
Det her ville være den korrekte måde.
" Din rettede version indeholder stadigvæk fejl. Jeg tror, at Stygotius ville være helt enig med mig."
Hvem i alverden er Stygotius?
Haha, jeg tror, at Stygotius har en god humor, hvem end personen er, idet at han tager dig alvorligt.
No Offense..
Svar #6
"Jeg tror, at Stygotius ville være helt enig med mig" giver ikke rigtigt mening hvis den står for sig selv. En helsætning skal give mening når den står alene. Det gør denne ikke. Forstil dig hvis min sætning "Din rettede version indeholder stadigvæk fejl." slet ikke var skrevet, ville du så kunne forstå den anden sætning? Nej. Det er derfor jeg bandt den sammen med et "og".
Men tag dig ikke af min måde at skrive på i tråde. Nogen gange sjusker jeg - andre gange gør jeg ikke. :)
Svar #8
Se jeg glemte fx et "e" i ordet "forstil"... det betyder ikke at jeg ikke ved at e'et skal være der..
Men ikke noget problem da, vi bliver kun bedre af at lære af hinanden :)
Svar #10
06. november 2015 af Stygotius (Slettet)
Den "kronik", som er skrevet af en "Thomasperler" er et stort svindelnummr og skrevet af efter en der er skrevet af en som kalder sig "The MazeX" eller måske er det omvendt.
Begge versioner- såvel som den "rettede" version her på siden er i et fuldkomment håbløst dansk med en elendig stavning og en elendig tegnsætning og elendige, kaotiske sætninger.
Jeg brugte tid og arbejde på at rette "The Maze"s tekst i går efter hans anmodning. Bagefter skrev han blot til mig at det kunne være lige meget med den rettelse ...efter at jeg som sagt havde brugt både tid og arbejde på at hjælpe ham. Folk der opfører sig på den måde, får ikke mere hjælp af mig.
Svar #11
06. november 2015 af Stygotius (Slettet)
Det er svært at forstå imad782's underlige og hånlige bemærkninger i #5. Hvad er han så hoven over?
Han er i øvrigt åbenbart ikke kommet ud over at sidde fast i startkommasumpen..
I øvrigt er der intet i vejen med tegnsætningen i indlæg #4. Den er perfekt.
.........Det er ret barnligt ikke at kunne skelne mellem stavefejl og slåfejl.
Skriv et svar til: Kronik rettelse :))
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.