Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 19481 til 19500 af 169995
-
Value chian managment vs ha / ha(jur)
ForumindlægJa egentlig som man sidder og er sikker på, hvad man vil finder man en ny uddannelse som lyder interessant. Jeg faldt over uddannelse "value chain management" den lyder jo super interessant og kunne være et alternativ til Ha / Ha(jur) jeg ellers drømte om. Men tænkte på om value chai... -
dansk udenrigspolitik
ForumindlægHvilken dansk udenrigspolitik har Danmark ført siden 2. verdenskrig?? Håber at der er nogen, der kan hjælpe.. :o) -
DK Jura i udlandet?
ForumindlægNogen der ved om man kan indrette/strukturer sin jura-uddannelse således at man kan drage nytte af den i udllandet? Jeg overvejer nemlig stærkt at bosætte mig i Tyrkiet efter endt uddannelse, men er dog i tvivl om, om jeg i det hele taget kan bruge en dank kandidat i Jura i et andet land? -
Hjælp til opgave...
ForumindlægPeter køber dvd´er, som kan rumme 4,7 GB. Et musiknummer fylder ca. 35 MB. G står for giga, M står for mega, og B står for byte. Hvor mange musiknumre på 35 MB kan der højst være på en af Peters dvd´er ? Mit forslag: 4,7 GB * 1000 = 4700 MB 4700 / 35 = 134,29 -
Haster - EU og velfærdsstat
ForumindlægHej, Jeg har trukket mit eksamensemne i historie, hvor mine kilder primært fokuserer på Europæisk integration og velfærdsstat .. Mine kilder omhandler: Kilde 1: Schumann-erklæringen Blag 2: Valgplakater ved EF-folkeafstemningen 1972 Bilag 3: To figurer fra "60 år i tal" - Dan... -
Hvilken rolle har FN i Danmark?
ForumindlægHvilken rolle har FN i Danmark -
Hjææææælp :'/
ForumindlægHej alle. Jeg går i 1.g og skal på til billekunsteksamen på tirsdag. Jeg er totalt lost, fordi den fornemmelse af, at jeg har styr på det, ikke er kommet endnu. Jeg fatter simpelthen ikke hvad eksamen går ud på, og derfor ved jeg ikke hvad jeg skal læse på ? Nogle som har været oppe, eller bare v... -
dumpe i et fag
Forumindlæghej.... jeg tænkte på, hvis man nu dumpe i et fag, eks. engelsk B, også søge man på uni med et snit på 7,4 kan man godt kom ind, hvis man er dumpet i et fag????? -
Min ansøgning er blevet annulleret?
ForumindlægHej Alle. Jeg var inde på Mit KU idag for at tjekke ansøgningsstatus, men problemet er at en af ansøgningerne er blevet annulleret? har nogen været ude for det? Hvad skal jeg gøre for at få det rettet? På forhånd tak :) -
Fysik og Bioteknologi i SRP. Mulige emner?
ForumindlægHej jeg skal til at vælge de fag jeg vil beskeftige mig med til SRP og jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge. Jeg vil helst gerne vælge bioteknologi og fysik, hvis der er nogle gode emner, så hvis i har noget i tankerne må i genre komme med det :) Jeg har tænkt på noget med hjertet, men je... -
Hvad betyder dette??
ForumindlægHvad menes der når der siges: jo, det var en rask fordeling? Tak -
HA (jur) eller officersudd. ??
ForumindlægHej allesammen, Jeg har nok brug for nogen forskellige meninger og lidt hjælp til hvad jeg vil i min fremtid så måske i kunne komme med nogen gode inputs. Jeg vil gerne læse HA(jur)eller officersudd. Hvad der holder mig tilbage fra at vælge HA(jur) er at jeg er bange for at jeg ikke kan følge med... -
Hvorfor har vi ikke taget klimaet mere alvorligt før nu?
ForumindlægKan i hjælpe mig? Hvorfor har vi ikke taget klimaet mere alvorligt før nu? TAK på forhånd:) -
STORE opg. (3g)
ForumindlægJeg har tænkt mig at skrive den STORE årsopgave i fysik eller måske matematik og kunne derfor godt tænke mig at vide hvad andre herinde har skrevet om, så jeg måske kan få noget inspiration. (Jeg ved at det er LIDT tidligt at tænke det nu!!!, men hvad kan jeg sige? :jeg vil gerne være i god tid) -
Amerikanske Drøm
ForumindlægEr der nogen, som vil prøve, at sætte et par ord på, hvad den amerikanske drøm er? Det må meget gerne komme fra et personligt synspunkt! -
ERP/SAP??
ForumindlægNogle der kna forklare mig hvad ERP/SAP er? har brug for en anden forklaring, mere menneskelig forklaring, end hvad jeg kan læse mig frem til på nettet. På forhånd tak :) -
Til imorgen rettelse
ForumindlægA class from Britain is visiting your school. One of the things you will show them is Tivoli. But before you go there you make a speech for the British class about the history of Tivoli. Prepare the speech. You may find good information on the following web-site : http://www.tivoligardens.com/ W... -
Haster! Afstand til centrum
ForumindlægEn cirkel er givet ved: (x-2)^2+(y+1)^2=100 linje l er givet ved: 3x+4y-7=0 a) Bestem afstand fra centrum til linjen l? m går gennem cirklenns centrum til linjen l. b) Bestem koordinatsættet til hvert af skæringspunkterne mellem linjen m og cirklen? Tak -
Spansk oversættelse
ForumindlægEr der en som kan finde de værste fejl i min oversættelse. Så ville jeg blive glad La economía de españa dansk version Spanien kom ind i EU i 1986. Herefter har Spaniens økonomi udviklet sig. Spanien forvedrede bl.a sin infrastruktur. Forbruget steg. Der er arbejdsløshed.... -
Bestem en ligning for tangenten
ForumindlægHej Jeg har en matematik opgave for til i morgen, og sidder lidt fast, håber på hjælp :) Funktion g er bestemt ved g(x)=-x2+bx+c. hvor b og c er konstanterne. Det oplyses, at graferne for f og g har en fælles tangent i t i punktet P(1,f(1). a) Bestem en ligning for tangenten t, og beste...
