Søgning på: international økonomi opgaver. Resultater: 19481 til 19500 af 145363
-
Integralregning, areal bestemmelse
ForumindlægHej! er der nogen der vil hjælpe med den arealberegnings opgave..? :) En funktion er givet ved f(x)=-x^2+4x. En ret linie skærer grafen for f(x) i punkterne S1(1,3) og S2(4,0) grafen for f(x) afgrænser en punktmængde, M, som har et areal. Opgaven går ud på at bestemme M. Men hvis jeg prøver at ... -
Blodtyper
ForumindlægEr der nogen, som kan forlare hvad man skal gøre for at løse opgaverne? Opgave 1: På en fødeafdeling har to nyefødte mistet deres mærkeseddel, og forældrene kan ikke afgøre, hvis der er hvis. Kan problemet løses ud fra følgende oplysninger om børn og forældres blodtyper? Barn 1 0 Ba... -
Naturgeografieksamen om klimaændringer! HJÆLP!
ForumindlægHey! Jeg har lige trukket et spørgsmål til eksamen, og jeg har 24 timer til at lave en problemformulering med underspørgsmål og en opgave, og kunne godt bruge lidt hjælp, da jeg ikke er den skarpeste til naturgeografi :) Opgaven lyder; "I din disposition skal ud give en faglig behandling... -
propertionalitet og vækstrater - hjælp!
ForumindlægJeg har store vanskeligheder med opgave 3 og opgave 7 på det vedhæftede ark. Opg. 3, står er vi skal udfylde en tabel, som den der allerede er. Jeg tænker om ikke man skal finde propertionalitetsfaktoren, altså k ? og så udfylde de sidste to tomme felter. er det sådan?? opgave 7, der er jeg næste... -
test
Forumindlæghej alle jeg skal til prøve imo. og øver mig på forskellige opgaver, jeg håber der er nogen, som gider vise hvordan man regner opgave 11 i dette link: http://uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Studieretninger-og-fag/Fag-paa stx/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF10/Fagenes%20sider/Matematik/... -
kan hun det?
Forumindlægjeg afleverede en engelsk aflevering for en uges tid siden. opgaven handlede om at man skulle skrive et brev der promoverede en afslappet livsstil, og det skulle sendes til alle italienske borgmestere. man skulle desuden invitere dem til en konference. og det er så her det store problem ligger.. ... -
hjæælp til matematik opgavesæt
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til nogle opgaver. jeg kan slet ikke komme videre med opgaverne og jeg har prøvet at løse dem osv.. men kan slet ikke komme videre. Det ville være en stor hjælp hvis jeg kunne få noget hjælp. på forhånd tak jeg vedhæfter en fil hvor opgaverne er på -
help - kloge hoveder til modeller ?
Forumindlæghej, jeg skal til at skrive SRP i Afsætning og IT som bifag. IT delen har jeg styr på. men vedr. Afsætning kunne jeg godt bruge lidt hjælp. Mit emne handler om ekspansion på det nordtyske marked. mit problem er at jeg mangler modeller som ikke står i mine bøger, da det jo ville give lidt ekstra k... -
engelsk resume..skal rettes..hjælp
ForumindlægHow can we stop the drug addicts? Are we able to at all to stop them? The policy on drugs has a (foreslag) to, how we can stop them.The policy on drugs meant, that there were 5.000 (hårde) drug addicts, but they took wrong. We think today, that there are about 10.000. The stakes of the police or ... -
Medicin: 9,4 (10,2 justeret)
ForumindlægHejsa alle med forstand på videregående uddannelser... Jeg har søgt lægevidenskab på AU og SDU... Er der nogen der kan vurdere, om jeg har en chance med et snit på 9,4 (10,2 justeret)? Jeg skal jo til at søge lejlighed, men vil vente lidt med en, jeg har fået tilbudt nu, hvis chancerne er små? -
Gymnasier
ForumindlægHej jeg går i 9. klasse og skal til at vælge et gymnasium, jeg har været lidt rundt omkring, men har ik rigtig fundet så meget. Jeg kunne godt tænke mig et gymnasium, der både var matematisk men også lidt musisk, og det skal gerne ligge i københavnområdet. Er der nogen der kan anbefale et godt ... -
Udtale
ForumindlægHejsa, mit første indlæg her....sååå Jeg er begyndt på selvstudie via nettet da jeg er "gammel". Jeg er fint med gramatisk, men hvad med udtale. Hvad gør i andre her. Jeg har godt nok nogle Cd´er men oplæsning af En vivo, men syntes det er meget svær at bedømme mig selv på den måde via ... -
En redegørelse for FN-systemet med henblik på, hvilken bemyndigelse og hvilke midler organisationen er i besiddelse af for at sikre freden og menneskerettigh...
Forumindlægvil gerne have noget inspiration, til besvarelsen af nedenståede problemstilling (: En redegørelse for FN-systemet med henblik på, hvilken bemyndigelse og hvilke midler organisationen er i besiddelse af for at sikre freden og menneskerettighederne: -
"ISLAM"
ForumindlægEt af det emner som vi nu tildags diskutere meget om? Hvad ved du om Islam? Og hvad med "mohammed tegningerne" synes du det var lidt for overskridene ? Håber der kommer nogen gode indlæg :) -
11. september 2001
Forumindlæghej allesammen jeg skal have projektopgave om 11. september 2001, og jeg skal lave et produkt. Er der nogen der har en idé til hvad det kunne være? på forhånd tak -
Hvad er jerntæppet?
ForumindlægJeg skal forklare kort og præcist om jerntæppet. Hvad er det? Hvem ville have det? osv osv. Håber i vil hjælpe! -
HHX eller STX??-HJÆLP tak!
ForumindlægJa jeg skal snart vælge hvad jeg vil efter 9.klasse. Men er virkelig i tvivl.. For jeg er ikke helt sikker på hvad jeg vil være.. Måske vil jeg gerne noget med business eller marketing. Men jeg er ikke helt sikker. Så er så bedre at tage stx. Da der er mange flere muligheder osv.. Vil gerne hør... -
Jura i England
ForumindlægJeg går og har læst mine øjne ud i studie- og jobbeskrivelser i den seneste tid og synes virkeligt godt om england og det jura studie man kan læse derover, og ville høre om der er nogen der ved hvad kravene er for danske studerende der vil ansøge til det engelske tilsvarende til "Jura studi... -
Snit på 7.1
ForumindlægHej alle sammen. Hvad kan man blive med et snit på 7.1? Jeg vil meget gerne ind på jura, men har næsten mistet alt håb om at komme ind, grundet mit lave snit. Jeg har søgt kvote 2 på samtlige universiteter, og håber på det bedste. Men hvad kunne være en alternativ uddannelse? Sandsynligheden fo... -
Er jeg egnet til jurastudiet?
ForumindlægHej og godt nytår studieportalen! Jeg er en 18-årig pige der går i 2. HF. Jeg overvejer, at søge ind på jurastudiet, men jeg er i tvivl om jeg er egnet, eller om det vil være en fordel for mig at bruge et sabbatår på b.la. at læse nogle fag op. Fag jeg har/har afsluttet: Dansk A, engelsk B, hi...
