Søgning på: matematik a noter skriftlig. Resultater: 19481 til 19500 af 168518
-
Universitets-studie
ForumindlægHej alleJeg har lige begyndt på matematikstudiet på universitetet. I den forbindelse har jeg oplevet et utrolig stort spring niveaumæssigt fra gymnasiets A-niveau og til det matematik, som er blevet gennemgået i de syv første forelæsninger.Derfor vil jeg høre, om der er nogen herinde, som læser/h... -
VIL DU RETTE MIN ENGELSK OVERSÆTTELSE
ForumindlægVil være sød lige at tjekke om oversættelsen er korrekt :) Hvorfor blev De kørelærer? 2 Hun havde ikke penge nok til at betale køretimerne. 3 Dumpede du til kæreproven? 4 Han lærte mig ikke, hvordan man parkerer. 5 Eleverne kunne ikke lide, at deres klasselærer var en kvinde. 6 Mandlige bilis... -
engelsk rettelse til imorgen
ForumindlægJeg gerne have at nogen skal rette min still Taak forhånd'' For me friendship is, when two or more bodies become one soul. Those people, who not have a friend before, will not be able to imagine, how amazing it is that to be connected with someone else in that way. A friend ... -
Oversættelse! :)
ForumindlægJeg ville ønske at du kunne jeg hjælpe mig, er i en stor knibbe! :) The differences between my life and an Amish person: Amish women make their own long, dark - colored dresses. They cover their hair with cloth hats, called a prayer hats. And women do not wear jewelry. As a Muslim a very la... -
Bestem N'(4)
ForumindlægHej jeg er igang med at læse op til min matematik B skriftlig eksamenen på tirsdag. Men jeg har svært ved opg. 6 uden hjælpemidler i følgende opgavesæt: http://www.uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF14/Proever%20og%20eksamen/140523%201stx141-MAT-B-22052014.ashx Skal jeg indtegne en tangent, o... -
God til de skriflige.
ForumindlægHvad skal jeg gøre/læse, hvis jeg vil blive bedre til de skriftlige? Nogle links? (også til engelsk) Nogle anbefalinger mht. bøger?(også engelsk) På forhånd tak. -
Forskere mod tro?
ForumindlægHey allesammen. Hvad er Jeres holdning til, Forskere som er mod troen? Kom lige forbi denne artikel >http://www.religion.dk/nyheder/artikel:aid=328936 hvad er Jeres holdning til det der bliver skrevet? Og hvad mener I? -
Hjælp det haster - Eksamen i morgen...
ForumindlægHej alle Jeg står og skal til engelsk skriftlig eksamen imorgen, og sidder nu med en masse af de første delprøver, fordi det er dem jeg har sværest ved. Jeg er nået til opgave A, som er fejlsætningerne som jeg skal kunne finde fejlene i, jeg håber i kan hjælp, fordi de resterende sætninger jeg... -
Notater til engelsk
ForumindlægHej!!! Vil høre om der er nogle der har noter til nogle af følgende tekster, da jeg skal til engelsk-eksamen. -
Forvirrende engelsk som skal oversættes
ForumindlægHar lidt problemer med at oversætte denne sætning. Jeg synes ikke at det lyder helt korrekt. Personligt må jeg bare sige her, at jeg ikke tror, der er noget, der bliver bedre, før vi får en klar aftale om, hvem der skal styre landet de næste 4 år. Mit forslag: Personally, I just have to say t... -
Hvad er en tilnærmelsesvis eksponentiel funktion?
ForumindlægSom over skriften antyder, hvad er en tilnærmelses eksponentiel funktion? -
politisk øknomi (HJÆLP!!!!)
Forumindlæghej..jeg skal snart op til his eksamen og det eneste jeg mangler er, at læse emnet om politisk økonomi (finans politik, indkomst politik, valuta politik, penge politik osv.)op. Det er absolut det emne indenfor historie jeg afskyer mest og fatter absolut intet af.Så hvis der sidder nogle derude me... -
Engelsk - rettelse (2)!! :)
ForumindlægHej igen q; .. jeg har nu endelig skrevet anden del af min aflevering, og har kigged rimelig grundigt på det hele.. - Håber der staidig er nogle vågne som gider at rette den her korte aflevering :b .. 2. Write about one of the themes we have talked about in the class (e.g. bullying, parents’ exp... -
rette engelsk
Forumindlæghej er der nogen der har tid til lige at rette dette:) A day in London On the third day of our study trip, we went to London. The teachers gave us some shopping time in London we only had two house, that meant that we had to be quite quick. Kristina and I walk away from the group with a list o... -
Hvad skal I op til i FSA?
ForumindlægHej Jeg vil så godt vide, hvad det er i skal op i udover dansk,matematik, engelsk og fysik. Personligt skal jeg op i geografi og samfundsfag. -
Kvadratkomplettering igen, tak!
ForumindlægJa, jeg forstår stadig ikke dette! Er der en der gider forklare mathon's eksempel nærmere? Altså led for led, stille og roligt! For jeg forstår ikke hvad der sker.. x^2-2x+y^2+4y-12=0 x^2-2x = (x-1)^2-1 og y^2+4y = (y+2)^2-2^2 = (y+2)^2-4 som substitueret i x^2-2x+y^2+4y-12=0 giver (x-1)... -
HJÆLP DET HASTER :!!!!
ForumindlægHej allesammen. jeg skal snart op til skriftlige matematik eksamen på B-niveau. jeg er utrolig nervøs for den første delprøve uden hjælpemidler, hvor frygten går på at der dukker en opgave om "bestem integral ud fra arealer". WHAT to do i sådan en situation? HÅBER inderst at jeg får... -
hjælp det haster.
ForumindlægARGH! Min hjerne er fuldstændig koblet af, og står med en opgave, som lige så godt kunne være tyrkisk.. Jeg skal følgende: en eksponentielt aftagende funktion er givet ved f(x) = 100 * e^-0,2*t -0,2*t det er selvfølgelig opløftet. **Bestem halveringskonstanten.. Hvordan gør jeg det, jeg ... -
En lille oversættelse i engelsk
ForumindlægHovedtamaet er "Logisik flertal". Jeg vil blive glad hvis det er en der lige gider rette det igennem.....1) Der er 31/2 km ten den nærmeste benzintank.2) Lad os bytte plads (a seat), så jeg kan sidde i skyggen.3) De rystede på hovedet og opgav diskussionen.4) Børn kan ikke passe på (to ... -
er den blevet bedre?
Forumindlæg_ jeg har skrevet min historie om rigtig mange gang og er ved at bilve sindsyg så er der nogle der kan rette lidt i den nu?? It was the 29th of November, the night before the 30th of November, 1990 . That night was not funny for anyone. It was the meanings at I should flew to Hawaii, but crashed...
