Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 19501 til 19520 af 23877
-
Bagud i Fysik/Kemi
ForumindlægHej. Jeg går i 9 kl. og kender nærmest INTET mht. til Fysik/Kemi. Jeg søger derfor gode råd, så jeg kan blive skarpere på de emner vi allerede har haft i forvejen, og som vi ser frem til i afgangseksamen. Hvis du har noget OVERHOVEDET, som kunne hjælpe, ville det være fedt. På forhånd tak. -
Hjælp haster Fysik
ForumindlægHeej allesammen. sidder med en fysik opgave, som jeg håber i kan hjælpe med (; opgaven: forestil dig, at man har opdaget en type Ia supernova i en fjern galakse og målt den tilsynladende lystsyrke til ; 1,1 * 10^-14 W/m^2. efter at have fulgt lyskurven i nogle uger beregner forskerne sup... -
En funktion f er givet ved f(x)=ln(x)-1/2x+5 ; x > 0
ForumindlægHey derude. Er der nogle kloge hoveder der kan hjælpe med følgende opg: En funktion f er givet ved f(x)=ln(x)-1/2x+5 ; x > 0 Bestem f´(x), og bestem monotoniforholdene for f. Tak på forhånd. -
en synopse
Forumindlæghej alle sammen... Er der nogen,der kan rette min synopse - alt stavefejl, kommeaer og sproget. og prøv at se om det er formuleret rigtigt. Det er meget vigtigt. tak på forhånd... :) -
Mundtlig eksamen(B)
ForumindlægDer er formentlig en del andre herinde, som snart skal op til den mundtlige engelsk eksamen. Så det kunne være meget passende, at starte en tråd i den anledning. I forhold til gode vendninger til eksamen, hvad er der så af habile råd? fx: En anden tekst som er tilsvarende med denne er.......... f... -
Talepapir.
Forumindlæghej :) Er der nogen der vil læse mit talepapir igennem og se om det er godt nok? Jeg skal op imorgen - så ville være en stor hjælp. -
litterært værk
ForumindlægHej! I 2.g skal jeg læse et litterært værk, helst ikke for svært. Nogle eksempler? Klasikkere, i må meget gerne skrive hvad værket handler om. på forhånd tak for hjælpen! -
Kennans X-artikel
ForumindlægHey...Er der nogen som kan hjælpe mig med at forstå indholdet af Kennans X-artikel fra juli 1947? Skal op til eksamen den 7. juli, ønsker derfor svar hurtigst muligt :)Vh. Nitzen -
At bede - hvad nytte?
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at vide hvad teisters syn på "at bede" er. Specefikt tænker jeg på bøn til den kristne gud som er alvidende, almægtig og allestedsnærværende. Mener i at handlingen at bede har nogen effekt i den observerbare virkelighed? Her tænker jeg først og fremmest på... -
24 B samf eksamen! hjælp ! :)
Forumindlæghvordan forgår selve eksaminationen? altså skal men selv starte med et 10 minuters oplæg? hvor de ikke må afbryde eller hvordan forgår deT? håber nogen kan hjælpe :) -
Fuck jeg gidder ikke!!!
ForumindlægJeg skal op til historie eksamen på fredag og JEG GIDDER VIRKELIG IKKE, alt det historie læsning hænger mig virkelig ud af halsen. Jeg gidder bare ikke læse det op, har virkelig ingen movitation til at tage mig sammen til at læse. Jeg er næsten færdig med pensumet, men tror egentlig bare jeg har ... -
Eksamen i engelsk
ForumindlægHej alle. Jeg har nu læst hele mit pensum igennem, og skal derfor begynde og tænke over hvad det er præcis jeg skal sige til min mundtlige eksamen i engelsk på mandag. Derfor ville jeg høre om der var nogen der kunne fortælle mig præcis hvad jeg skal sige udfra teksten og hvordan man perspektiv... -
Spies Rejser metode hjælp!
ForumindlægHej alle kloge hoveder I min AT opgave beskæftiger jeg med fagene historie og erhvervsøkonomi, mit emne er spies rejser og det økonomiske boom i "de glade 60ere" der gjorde det muligt for Simon spies at grundlægge dit rejseimperium. I min opgave skal jeg ind på hvordan det økonomiske o... -
Billedeanalyse
ForumindlægHej. Er der nogen der har en billedeanalyse af billedet "En landevej" ?? Det kunne være vildt dejligt hvis i havde! :) KH. Mig -
Religion?
ForumindlægHej. Religion på gymnasie niveau, er det b eller c niveau? -
dumpning?
ForumindlægJeg forstår ikke helt.. Bør man ikke have ufattelig mange 03 og 5 taller for at dumpe? -
:( kilde kritisk?? Eksamen..
ForumindlægHej alle, skal op i historie på tirsdag :(Hvad betyder at holde sig kritisk til en kilde i historie?altså så vidt jeg har forstået det, kan man godt kritisere en kilde fra vikingetiden. Men hvad så med en kilde fra kinashistorie, f.eks. "Åben erklæring om sultestreke" eller "Spurve... -
Arabisk, persisk og hebraisk
ForumindlægEr der andre end mig, der har ansøgt på et af de tre studier på Københavns Universitet med start 1.sep? -
Eksamenshjælp: Statistik i JMP SAS.
ForumindlægHej alle. Jeg er under tidspres og har brug for hjælp til at løse nogle opgaver i statistik i JMP. Hvordan laver jeg en summarisk fordelingsbeskrivelse med lagkagediagram, box-plot, normalfraktildiagram, CDF-plot osv når alle mine værdier er angiver som decimal tal? Eksempelvis 4,33. Det ... -
Rettelse :-)
ForumindlægHejsa..En der lige hurtigt vil rette denne lille tekst. (Har skrevet den fra dansk - tysk)1) Helga har har sagt meget for et vinde Lonis tillid.Hun har talt med hende, og været sød mod hende.1) Hlga hat viel gemacht, um Lonis Vertrauen zu gewinnen.Sie hat mit ihr gesprechen, und (hat) sind so net...
