Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 19501 til 19520 af 169995
-
eksponentiel funktion
Forumindlæghej allesammen.. har fået i eksamens spørgsmålene. spørgsmålene er: Redegøre for den eksponentielle funktion. men jeg ved ikke hvordan man beviser funktionen. Er der nogen der ved den? -
T,s
ForumindlægHvordan ville en t,s-graf se ud for en bevægelse med konstant acceleration? Og kan I forklare mig hvorfor? Jeg sidder og læser mekanik til min fysik eksamen. -
Dyrelæge
ForumindlægHej. Jeg går på gym (STX) 1.g og jeg har altid gerne ville uddanne mig som dyrelæge, men når jeg kigger inde på adgangsgravende så har jeg stortset alle adgangskravende, men de siger at man skal have matematik på A, og mit problem er at jeg har aldrig været den bedste til matematik og derfor kan... -
Hospitalsfysik
ForumindlægHvor stor er halveringstykkelsen for 100 keV røntgenstråler.i luft, når den linære absorptionskoefficent ved denne energi i luft er 0,0192 m^-1 forstår det simpelten ikke -
FS10 Operaen
ForumindlægHEJ ALLE SAMMEN. - ER DU NOGLE SOM GIK I TIENDE KLASSE 2006/2007 OG KOM TIL EKSAMEN I FS10 OPERAEN. HVIS JA, SÅ SKRIV VENLIGST, har brug for lidt hjælp med hensyn til den. -
Rigtig brug af konjunktiv?
ForumindlægHej Jeg har lidt problemer med at finde ud af, om jeg har brugt konjunktiv rigtigt i følgende sætning: Die Regierung hat entscheidet, dass die dänische Schüler Deutsch lernen müssen, damit Dänemark würde als ein internationales Land aufgefasst. Eller er det mon bedre at skrive: Die ... -
Gange snit med 1,08 ?
ForumindlægHej om 3 dage bliver jeg STX student. Jeg har 4 A-niveau fag, og har hørt, at man må gange sit endelig snit med 1,08, hvis man vælger at uddanne sig inden for to år. Er der nogle som kan be- eller afkræfte det? :) -
Tyskaflevering
ForumindlægJeg skal aflevere denne idag, men ønskede hvis der lige var nogen der ville se den igennem.“Gegen Die Wand” ist einen deutsch-türkischen Film. Er ist von dem türkischen Regisseur Fatih Akin gemacht, und der Film wurde bei den 54. Internationale Filmfestspiele in Berlin mit dem Goldenen Bären ausg... -
Forudsigelser?!
ForumindlægHej alle sammen, jeg skal til AT-eksamen på tirsdag. Jeg faldt tilfældigt over selve opgaven, som jo lyder: Opgave A: Du skal inden for emnet "Fremtiden – visioner og forudsigelser" udarbejde en synopsis, der kan danne udgangspunkt for den mundtlige prøve. Du skal vælge en naturvidensk... -
Læse i USA - krav.
ForumindlægMens alle enten glæder sig, eller ærgre sig over deres brev fra de forskellige universiteter. Så går jeg og tænker på, at i stedet for at søge ind på et dansk universitet næste år, hvor jeg bliver student, så i stedet at læse i USA, da jeg drømmer om at bo og arbejde derover. Men hvad er kravene... -
TI-89
ForumindlægHej Skal snart til eksamen i matematik, A-niveau, og har derfor lånt i TI-89. Er der en som kan forklare hvordan jeg udregner fx integrale med øvre og nedre grænse på den? Samt partiel integale.. Findes der evt. en "funktion samling" over TI-89, så jeg kan læse mig frem til det? Dorthe -
Gange sit gennemsnit
ForumindlægHej. Jeg skal læse endnu et a fag her i ferien. Så mit spørgsmål er om jeg må gange det med 1,11 eftersom jeg får 5 A i alt -
Kurve længde
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med b og c i denne opgave ( har lavet a) -
Dumpet..
ForumindlægEr det egentlig muligt at tage en eksame om hvis man har dumpet? Hvis det altså betyder at man ikke kan komme videre i anden år pga. det? -
Forsøg?
ForumindlægJeg skal op i fysik B - (STX) Kan I fortælle mig hvordan dette foregår? Jeg har hørt at man skal lave forsøg i grupper. Men vil det så være ligesom en gruppe eksamen? -
tak mathon (ikke en problem)
Forumindlægjeg fik 10 i mundtlig eksamen pga. dine svar i mine spørgsmål! tusind tak:D (vidste ikke hvordan ellers jeg skal sige tak) -
Hjælp til lineær funktion
ForumindlægHejsaJeg skal lave opg. 2 i dette opgavesæt...:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/HF2003-8-2.pdfFor lige at forstå opgaven ret, så skal jeg finde f(x)=ax+b ikke??For at finde a så er det noget med:a = y2-y1 / x2-x1 Men hvordan er det nu lige man gør det hele..Håber I kan hjæ... -
Matematik eksamenssæt
ForumindlægEr der nogle der kan finde et link til emu, hvor man finder eksamensæt for STX A niveau matematik? Helst for de seneste år, 2011 og 2012. Tak, -
Selvstuderende
ForumindlægHej Jeg tænker på at selvstudere et A niveau fag, kan det lade sig gøre? Hvor lang tid kræver det at selvstudere? -
Teknologisk eller økonomisk fremmende krig/konflikt?
ForumindlægHej, jeg har en diskussion med min historielærer om dette emne. Krig er selvfølgelig altid forfærdeligt, men kan man sige, at krig (eller bare konflikt) fremmer udviklingen i teknologi. Dette mener jeg, man kan se på fx de store kvantespring under 2. verdenskrig og teknologiudviklingen under rake...
