Søgning på: spansk eksamen skriftlig. Resultater: 19561 til 19580 af 43849
-
Studi.dk PLZ HELP
ForumindlægJeg har fundet en fed opgave herinde - ifølge loven af sonja balle. Og jeg vil gerne be studi.dk om at slette den de næste 3 måneder.Please jeg er virkelig I knibe -
Alm.gym. STX!
Forumindlæghvordan har du det med gymnasium ? er det bare noget der skal overstås ? hvor langt tid bruger du ca. på dag til dag lektier? hvor langt tid bruger du ca. på afleveringerne? laver du dem den dag de skal afleveres eller en uge før osv ? -
Hable con ella, oversættelse 1.
ForumindlægHey, der er åbenbart ikke så mange der bliver undervist via den forholdsvis nye bog med udgangspunkt i filmen "Hable con ella". Jeg kan ikke finde andre der har problemer med opgaver i hvert fald. ----- Jeg og min klasse har fået en oversættelse for. Det drejer sig om den der hedder &qu... -
årskarakter
Forumindlæghej alle jeg har lige fået årskarakter i 2.g.. oprindeligt har jeg mat på B, men jeg har opgraderet til A, tæller den årskarakter jeg har fået så nu i mat eller hvad -
eksempler på ekstemporaltekster søges
ForumindlægJeg skal op i fransk studentereksamen på b-niveau (3.g) d. 10 juniEr ret nervøs over hvilke krav der bliver stillet - tror bestemt ikke jeg kan udfylde tiden med at tale et sammenhængende og varieret fransk - 30 min er laaang tid! Er der nogle der har forslag til hvordan man kan øve sig på den fo... -
Mat - ny reform
ForumindlægHejsa Jeg er bagud med et halvårs pensum i matB da jeg er startet midt i "semesteret"og skal dælme til at få læst det inden for den næste måned.. Men da jeg er på ny reform, er det sådan at inden eksamen får man udleveret eksamensspørgsmålene? Så man har een dag der hjemme og forbedre ... -
Utilfreds søges
ForumindlægJeg er netop i gang med at skrive en artikel, der giver udtryk for at lærere mener der er for meget tværfaglighed i det reformerede gymnasium. Det har givet udslag i nogle utilfredstillende resultater til eksaminerne. Til det ville jeg gerne stille nogle spørgsmål til en kommende 2. eller 3. g... -
besked
ForumindlægHej Jeg står i den nederen situation at jeg har været nærkontakt med en kammerat jeg var sammen med i søndags som så har testet sig positiv igår (mandag). Jeg har SRP eksamen imorgen og nu er min skole lukket så jeg kan heller ik nå at ringe ind. Vores SRP opgave vil alene blive vurderet hvis vi... -
til imorgen! resten pronominer svært:(
Forumindlægååh! jeg forstår stadig ikke helt det med pronominer!! vil meget gerne have en rettelse af dette: Hvor er min taske? -din taske? den har jeg ikke set i mange dage, min er her, vil du låne den? ¿Dónde está mi bolso? ¿-tu bolso? No tengo el mira en muchos días, m... -
Terminsprøver
ForumindlægEr der nogle regler om, hvor meget en terminskarakter skal tælle med i ens endelige karakter? Jeg har nemlig kun fået 12 i mine dansk stile i år, men får godt nok kun 10 i karakter på karakterarket... til terminsprøven kom jeg forkert ind på mit emne og jeg fik derfor ikke skrevet en ret god stil... -
3 ligninger med 3 ubekendte.
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg har et eeeennnnnooooorrrrrrmmmmmtttt problem! Jeg står og skal til den mundtlige / skriftlige prøve i matematik 10 klasse her til foråret, og jeg er virkelig ikke parat? Det sidste år har jeg haft den her neurotiske lærer der er vildt underlig, og ligger virkelig ikke op ... -
Ambitiøs student har virkelig brug for hjælp!!
ForumindlægKære alle brugere hvis løsningen endda ligger i Aarhus tager jeg derhen! (bor i kbh) Som overskriften fortæller har jeg virkelig brug for seriøs hjælp! Jeg var til åbenthus hos DTU og fandt ud af at jeg rigtigt gerne vil starte på maskiningeniør udd. her til Vinter. Men jeg mangler en bestået k... -
Hvor mange vil læse medicin???
ForumindlægHej, Har selv planer om at læse medicin... skal sog først ud af 10. klasse og gymnasiet. Er lidt ivrig efter, at vide hvor mange der vil læse medicin i fremtiden, og hvorhenne? :) -
3.G-opgaven
Forumindlæg3.g'ere.. Kom nu, hvad har i tænkt jer at skrive om - og i hvlke fag - i årets større skriftlige opgave i 3.g??Tror selv jeg vælger engelsk.. men skal man så ik bare læse en roman og analysere den så?? ;-/PEACE -
er min oversættelse god nok?
Forumindlægnogen der kan finde nogle fejl i min tekst fra dansk til spansk? Uruguay er et land som ligger i den sydøstlige del af Sydamerika. Der er ca. 3,5 millioner indbyggere i landet. Af disse bor 1,7 millioner i hovedstaden Montevideo. Mod nord grænser Uruguay op til Brasilien, hvor man taler brasili... -
Nogen der vil hjælpe med at rette?
ForumindlægJeg ved ikke, om det er godt nok overst fra dansk til spansk? nogen der vil hjælpe med at rette det, jeg har lavet? Bonito 1. Den her sweater, er pænere end den, jeg har. = Este jersey es el más bonito que el gue tengo. 2. De her cowboybukser er de pæneste. = Estos vaqueros son los m&aa... -
Hjælp til rettelse af min opgave
ForumindlægHej :-) Jeg har en spansk aflevering for til på fredag, som jeg gerne vil have lidt hjælp til, da jeg har lidt svært ved at forstå sproget. Vi skal oversætte følgende tekst: "I Calle Central nummer 16 i Salamanca bor en lille familie. Her beskriver vi deres dagligdag. Familien består af... -
Oversættelse med pronominere
ForumindlægHejsa folkens! jeg skulle lave 2 oversættelser, hvor jeg skulle tage forbehold til pronominer, jeg har prøvet mit bedste, men god knows vis det er jo :D håber en kan hjælpe Sammenfatning Oversættelse fra dansk til spansk: Uno de mis amigos que se llama Pablo Casares, trabaja en una librer&ia... -
Lidt hjælp til retning:D
ForumindlægHejsa Nu har jeg siddet og hakket mig igennem min Spansk aflevering, men har brug for lidt hjælp til at rette den:P Dansk: Spanierne taler ikke ret mange fremmedesprog. Mange unge studere engelsk, men de taler ikke sproget særligt godt. Hvorfor? Er det fordi lærebøgerne er dårlige, eller er det ... -
24 timers: Die zwölf Brüder
ForumindlægHej ! Jeg har trukket Die zwölf Brüder som min tekst i min 24-timers forberedelse til eksamen i tyskB imorgen, og kunne godt tænke mig lidt hjælp til perspektiveringen af denne. Det er et Volksmärchen skrevet ned af brødrene Grimm i Romantikken, hvor det er ret centralt, at det er "folket&qu...
