Søgning på: srp samfundsfag og spansk. Resultater: 19561 til 19580 af 20599
-
Tilkaldevikar - nogle fifs?
ForumindlægHej Jeg har nu i et stykke tid (en måneds tid) søgt tilkaldevikarjobs på forskellige folkeskoler. Dog uden held. Er der nogle, der har noget erfaring med tilkaldevikarjobs, og kan sige, hvordan I fik jobbet? Det jeg hidtil har gjort er, at tage kontakt til nogle skoler - ganske uo... -
rette kort tekst?
ForumindlægUndskyld hvis teksten er for usammenhængende, jeg har ikke tid til at lave det om lige nu.. Gedicht (das) handelt von ein Generationskonflikt, das in Jahr 1993 schreibt war. Die Mutters Reaktion: sie machen sich sorgen über potentiale Gefahren, zum Beispiel schwanger zu werden, eine Jung ihre T... -
HHX eller STX - meget i tvivl!
ForumindlægHej alle! Jeg går i 9. klasse, og skal snart vælge ungdomsuddannelse.. Jeg har altid været god i skolen, og mit gennemsnit på nuværende tidspunkt ligger på 11,1, så jeg har virkelig lyst til nogle udfordringer.. Det har egentlig været meningen, at jeg skulle tage HHX, fordi jeg mente fagene var m... -
Værdier
ForumindlægHej. Jeg skriver en opgave om værdier i et dansk essay. Hvordan vil i definere værdier, og hvad er det for jer? -
Finanspolitik
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har en opgave som jeg skal aflevere i morgen, og jeg har to spørgsmål. 1. Forklar, hvor finanspolitik kan løse økonomiske problemer i Danmark. 2. Hvilke velfærdsøkonomiske problemer står Danmark over for fremover? Svar hurtigt og mange tak skal i have!!! -
væksthastigheden
ForumindlægHej jeg sidder med denne opgave bestem væksthastigheden for antallet af individer i populationen til tidspunktet t=50 Nogle som kan hjælpe mig? -
Karakter tæller kun 0,75?
ForumindlægHvad er det for noget pis? Hvis man kun har været oppe i en eksamen i den pågældende, burde den så ikke tælle 1,5? Det "gavner" jo mere dem mere lave karakterer, end dem med høje. -
Færdighedregning
ForumindlægHver gang jeg er oppe til færdigheds regning får jeg 7, selvom jeg synes det er en nem omgang matematik, og jeg er sikker på jeg sagtens kunne få 10-12 hver gang, hvis ikke hele min krop begynder og ryste og jeg bliver nervøs under prøverne. Har i nogle tips til hvordan jeg kan få styre på m... -
HHX???
ForumindlægJeg vil gerne være advokat, kan jeg så godt gå på hhx? :D - og hvilken retning? -
er virkelig i tvivl
ForumindlægHej!! Jeg er virkelig virkelig i tvivl lige nu, jeg går stx anden år lige nu, og mit gennemsnit er på onkring 4, jeg i tvivl om jeg kan klare stx, jeg har meget svært ved nogen af fagene!! Og min vejleddr anbefaler hf til mig men jeg ved ikke om det er et rigtigy valg da jeg ikke har mulighed fo... -
Akademisk studenterkursus (København)
ForumindlægHej, jeg er en elev, som bor i udlandet nu og måske overvejer at læse på ASK? Men har nogle spørgsmål vedrørende ASK; 1. Er niveauet sværere/højere på ASK, da det kun varer 2 år? 2. Hvor meget lektier/afleveringer får man i gennemsnittet på ASK? 3. Miljøet, menneskerne, lærerne og selve atmosf... -
AT eksamen - evaluering og fremgangsmetode til den mundtlige eksamen!
ForumindlægHejsa folkens. Godt, jeg har så d.d. været oppe til AT eksamen og har fået mig et stort 10tal så det er jeg ovenud lykkelig for. Nu skal i høre hvordan jeg har gjort. Som det ser ud er det meningen at man skal have 10min til egen monolog hvor man fremlægger sin synopsis og 14min med åben dialo... -
Julius Cæsar - hvem er morderne?
ForumindlægHej.. jeg har hermed en opgave som består af flere opgaver.. men en lille ting driller... jeg har søgt og læst alt mulige steder om ham man intet fandt om hans mordere.. kan i hjælpe eller vise mig et sted hvor der står om hans mord? på forhånd tak! -
At sige mere i tysk!
ForumindlægDav. Jeg har ret svært ved at få tungen på gled i tysk-timerne ! Kender i en eller anden måde, at komme igang med det, og få bedre mundtlige karakterer? Øve sig derhjemme eller noget?\n\nNogle erfaringer måske? -
UWC - IB
ForumindlægBag akronymerne i overskriften:\nUWC, United World Colleges\nDansk: http://uwc.dk/hvad_er_uwc/\nEngelsk: http://www.uwc.org/\nIB, International Baccalaureate \nEngelsk: http://www.ibo.org/ibo/index.cfm\n\nJeg overvejer at indsende en afsøgning til UWC. UWC-DK sender årligt 10 - 12 danske lever ru... -
Studietur?
ForumindlægJeg skal på studietur på søndag og glæder mig selvfølgelig rigtig meget..:)Jeg ville bare høre om hvor i har været/skal hen på studietur?Og er der nogen der har været i Rom, som er der hvor jeg skal hen, som har noget spændende at fortælle om det!? :) -
udregne snit..
ForumindlægHeeey,jeg pleger at udregne snit ved at addere alle karakterene og derefter dele med antallet af karaktere.. men nu har lige fået at vide at idræt og kunsterisk fag kun tæller som en ½ karakterhvordan udregner man så det ??jeg har i alt 16 karaktere.. 2 af disse tæller kun som en halv karakter..?? -
Vurdering af min eksamensstil fra i dag!!
ForumindlægHej, Jeg ville bare høre om der evt. er nogen der har lyst til at læse min stil igennem og komme med lidt respons og måske et fingerpeg om, hvor karakteren kommer til at ligge? Hilsen Cecilie -
Korrektur
ForumindlægNogen der vil hjælpe mig med at læse korrektur? Har forsøgt, men hvis nogen kan hjælpe mig med at fortælle hvad jeg eventuelt gør galt, ville det være lærerigt! Det er især opg. B.5 jeg ikke rigtig kan få til at fungere.. f.eks. er jeg lidt i tvivl om der i fjerde nederste sætning skal stå ning... -
Rettelse af stedord
ForumindlægNogen der kunne tænke at kigge min oversættelse igennem for stedordsfejl og lign.? Danés Español Jeg elsker dig Te quiero Hun kysser mig Me besa Han siger til hende, at hun kommer La dice para que llega Hun svarer ham, at hun skriver Lo responde que escribe Hun sender ham et brev ...
