Søgning på: matematik noter 9 klasse. Resultater: 19661 til 19680 af 75447
-
TI-89 til salg!
ForumindlægHej matematikere! Idet jeg har afsluttet matematik stx, bruger jeg ikke længere min TI-89. Den er så god som ny og fejler ingenting. Kom med et bud hvis du er interesseret! :) -
Hjælp
ForumindlægJeg var så dum at dumpe skriftligt matematik A.. Men hvis en uddannelse kræver matematik på b, kan jeg så godt komme ind på den? Jeg kan ikke rigtig finde svaret nogle steder.. -
Kemieksamen B, hvordan forløber den?
ForumindlægHej :) Jeg skal snart til kemieksamen B, og vil gerne vide hvordan den forløber. Jeg har spurgt min lærer, men har kun fået en vag forklaring, og jeg ved at resten af min klasse er i samme båd. Jeg er klar over vi har fået nogle spørgsmål UDEN bilag før eksamen, som vi kan trække med et ukendt ... -
At blive væk fra en eksamen - hjælp?
ForumindlægTil min store overraskelse blev jeg instillet til 2"g" HTX eksamen. Det er selvom jeg mangler nogle matematik projeker.Jeg vil derfor høre hvad der sker hvis man bliver væk fra mundtlig matematik eksamen(b niveau på 2 år og derfor afsluttende, skal ikke have det på 3året)Sådan som jeg h... -
Maple og mathcad
ForumindlægHej Jeg vil have et godt program (nuværende program--> dårlig) til at lave matematikafleveringer i. Jeg har fundet to populærer programmer mathcad og maple. Krav: - Jeg skulle kunne skrive matematik og tekst. - Regression skal man kunne foretage. - Det skal have alt det matemati... -
Intregrale-opgaver (UH)
ForumindlægHej alle! Jeg er kørt rimelig meget fast i det der med integraler, og har her et par opgaver, jeg har rigtig svært ved, da det er UDEN hjælpemidler. Er der muligvis en, der kan hjælpe, forklare mig trin for trin metoden, jeg skal bruge til hver især? Jeg læser matematik A som fjernundervisning, o... -
Sort hue - HTX
ForumindlægDer går en del snak om den sorte hue. Jeg har gjort min research på den, hvor der er lidt om Mat A, Fys A Kemi A, og fem A-niveau fag. Jeg kvalificerer for begge, men jeg går på HTX. Kan jeg så stadig få den, eller hvad? Nu skal jeg først have den næste år, men man bestiller dem ret tidligt. Ang ... -
Fra 00 til 12?
ForumindlægHej SP jeg er igang med FSA. Her i mandags var jeg oppe til min dansk eksamen, hvor jeg var utrolig nervøs og trak en tekst som jeg ikke fik noget ud af overhovedet(jeg fik 00). Så her idag var jeg oppe til fysik, hvor jeg fik 12. Syntes bare det viser noget... Eksamenen har utroligt meget med n... -
Eksaminer på STX.
ForumindlægEr alle de fag, man skal op i til eksamen, på de tre år på STX, udtræk? Eller er der nogle obligatoriske fag, som man ved, man skal/kan komme op i? -
engelsk opgave (brev)
ForumindlægEr der en der gider skimme dette stykke igennem? tak. I am writing to you because your son has showed a behavior which is not acceaptable at our school. As you know, Ryan and three of his schoolmates drank alcohol in big amounts last sunday. Our school has a set of rules which contains no alcoho... -
Forkort brøk - forklar hvorfor?
ForumindlægHey alle! Er der lige nogle søde mennesker, der vil forklar, hvordan man skal lave denne opgave? 4x2 - 9 / 4x2 + 9 - 12x mange tak! :-) -
Eksamensnoter
ForumindlægHej,Jeg skal til mundtlig tysk eksamen på onsdag (B-niveau). Imidlertid har jeg - som følge af, at vi ikke har gennemgået teksterne særlig meget - ikke særlig dybdegående beskrivelser af følgende tekster:------------------------------------------Brigitte Hamann: "Nichts als Musik im Kopf&quo... -
decimalatl
Forumindlæghej mennesker, har virkelig brug for jeres hjælp, jeg er sindsyg dårlig til matematik og skal finde ud af hvordan man får en tyvendedel til decimaltal ? :) på forhånd tak -
Handelsøkonom kig her! TAK :D
ForumindlægHej, jeg er en lille prut, der stadig går i 3g, men tænker på at tage handelsøkonom bagefter, og har nogle spørgsmål til nuværende/tideligere elever :) - føler man sig (meget) bagud hvis man har en STX frem for en HHX? - Jeg ved godt at uddannelsen 9;kun9; kræver matematik D, men hvor svær... -
Dele studiegruppe op i to nye grupper.
ForumindlægHej, Jeg står i den situatuon, at min studgruppe skal deles op i to, da krav fra ledelsen gør, at vi ikke længere må være syv. Nu må vi maksimalt være seks. Vi har besluttet af dele os op i to grupper af fire og tre. Men hvordan gør man lige det? Lodtræning er en mulighed, men det kan også give... -
Året-der-gik Quiz
ForumindlægHer er 25 spørgsmål om året der gik. Hvor meget kan du egentlig huske? https://www.studieportalen.dk/Tests/Test.aspx?id=9 -
En syg ligning!
Forumindlæg5/(4-6x)-2(6+9x)-4x+9/(8-12x)=0JEg får det til:-216x3-1170x2+288x+392=0Ved ikke hvad jeg skal gøre nu. -
LIGNING!
ForumindlægJeg har fundet svaret på denne ligning, men er der nogen der vil lave den, med alle udregninger og linjer...Trin for trin? Ligning -2x+3=-6x+9 -
Løsning af ligning 2
Forumindlæg4x2-12x+9 = (2x+3)2 Jeg ved ikke, hvordan jeg skal få isoleret x? -
Hjælp til regnestykke
ForumindlægHvad kan i få ud af den her: 10+2+15+3*9- (5*6)+7*4/4 +8-15*8 = ??
