Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 19801 til 19820 af 163702
-
hvis jeg bliver optaget på gymnasium
Forumindlæghvordan siger an det på englesk -
fejlstøvsuger
ForumindlægVil blive rigtig glad, hvis der evt. var en der kunne rette det vedhøftede med rødt skrift :) -
Et hjemmeside!!
ForumindlægHej! Har brug for en hjemmeside hhvor jeg kan skrive dansk og det bliver rettede, kender i noget til det?? For microsoft word virker ikke i min computer... hjælp!! -
Hvad er professionel bachelor ?
ForumindlægHej jaa, hvad er det ???? på forhånd tak.. -
Gamle eksamenssæt
ForumindlægHej, Jeg har ledt og ledt efter gamle Dansk A og Engelsk B eksamenssæt fra 2008-2013, men kunne ikke finde noget. Er der en venlig sjæl, der kan linke til en hjemmeside, hvor man kan finde de her gamle eksamenssæt? På forhånd tak -
Jura
ForumindlægHej studi. De specifikke adgangskrav for jura er dansk A, engelsk B samt enten historie B, idehistorie B, samfundsfag B eller samtidshistorie B. Jeg skal måske have Engelsk på A niveau, samfundsfag på A niveau, dansk på A niveau og historie på a niveau. Hvis nu jeg får 10 i engelsk, historie og d... -
supershort - sætninger
ForumindlægHejsa har lige nogle få sætninger som jeg godt gad at have rettet, da de virkelig er tricky...Tricky verb patterns I:7) Det lykkedes for dem at svømme over den engelske kanal.8) Hvis det ikke lykkes I første forsøg, så prøv igen.Tricky verb patterns III:9) Jeg fik ham til at udlevere alle pengene... -
Bagefter?
ForumindlægHej.Hvad skal i når i er færdige med den gymnasiale uddannelse?Hvad vælger i at søge ind på og hvor?Jeg regner med at søge ind på medicinsk bioteknologi. andre der også gerne vil det? -
Lyn Hurtig rettelse af fremlæggelse om vandpibe...
ForumindlægNogen der lige hurtigt gider at tage et kig på min engelsk fremlæggelse om vandpibe? Skriv hvis du er intresseret, og så sender jeg den til dig.. (: -
Lentils and lilies
ForumindlægHej.Jeg ville lige høre, om nogen evt. havde skrevet stil om den engelske novelle lentils and lilies? -
Gramatisk korrekt?
ForumindlægNogen som vil rette den her oversættelse lynhurtigt? på forhånd tak :) Last morning at 09.30 a younger male tried to grab an elderly woman’s handbag, as she walked on the pavement at the front of the bank. The man, who was on a bicycle, was forced to give up his attempt, due to the woman&r... -
Japansstudier
ForumindlægHej! Jeg har erhvervet mig en stor interesse for Japan som sprog og kultur efter mit arbejde med Japansk område i forbindelse med mine større opgaver i 3.g i år. Jeg overvejer derfor meget kraftigt at læse Japanstudier. https://www.ug.dk/uddannelser/universitetsuddannelser/bacheloruddannelser/h... -
Sprogrejse i 2 uger, hvor meget får man ud af det?
ForumindlægHej Har overvejet 2 uger i Barcelona på sprogrejse med EF i sommerferien, men hvor meget får man ud af det? Lige nu har jeg det på A-niveau på HHX, og jeg er på mit 2. år med en karakter på 7/10. Peter -
Hoved/bi-fag (SRO)
ForumindlægSå vidt jeg har forstået det, så skal hovedfaget i SRO'en være studieretningsfaget (mindst B-niveau). Eksempel: Jeg har en studiretning med engA, samfB og psyC. Jeg vælger så at skrive SRO i engA og dansk. Derved skal eng være mit hovedfag og dansk er så mit bifag. Ja/nej? Eller må jeg ger... -
Søger råd/hjælp mht. til at hente 13 til biologieksamen.
ForumindlægHej. Jeg går i 1.g ad matematisk linje. Det er lykkedes mig at hente 11 i biologi i årskarakter. Jeg er i den situation, at jeg er utrolig interesseret i at forsvare min årskarakter eller forbedre den ved mundtlig eksamen i næste uge.Jeg føler virkelig, at jeg er sikker i hele pensum. Samtidig ha... -
The Dress - af Julia Darling
ForumindlægJeg har i dag været oppe i årsprøve i skriftlig engelsk B, og til del B i den del med hjælpemidler fik vi teksten The Dress af Julia Darling. Jeg er lidt spændt på hvordan det er gået, og ikke mindst resultatet, da jeg ikke føler mig særlig god til engelsk. Mit spørgsmål er om nogle kunne læse de... -
Plzz Help me, LAST I PROMISE
ForumindlægFolk bliver nok trætte af at jeg sætter indlæg op hele tiden, men det stopper nu ;-)Mangler kun det SIDSTE, det lover jeg ;-)Håber bare der en der kan bruge tid på det.1) Filmen slutter med, at Billy bliver optaget på balletskolen og som voksen danser hovedpartiet i Svanesøen (i en opsætning kun ... -
stylistic analysis
ForumindlægHej... Vil nogen muligvis hjælpe mig lidt med en "stylistic analysis" af disse 15 linjer fra første kapitel af The Golden compass. Altså i forhold til høj/lav stil, ordvalg, sætningsopbygning, lixtal, ordklasser...osv Jeg vil mene det er høj stil? TAK It was a large room, with an ova... -
Hjælp til komma og punktum i ottelinjet tekst
ForumindlægHej. Jeg har en tekst på engelsk på otte linjer, hvor jeg skal sætte kommaer og punktummer. Er der nogen, der er gode til den slags og kunne være interesseret i at hjælpe :-) ? På forhånd tak :) -
was og were
ForumindlægHej allesammen. Er der nogen er jer der kunne forklare mig, hvornår og hvordan man brugte Was og were på engelsk . altså i hvilket tilfælde bruger man det?
