Søgning på: billedkunst analyse. Resultater: 19941 til 19960 af 24343
-
AT - Darwin og evolutionsteori
ForumindlægHej Jeg sidder nu her og forbereder mig til den mundtlige AT eksamen, som jeg skal op til på onsdag. Emnet er Darwin og fagkombinationen er Biologi (B)og Religion(C). Nogle, der har nogle ideer til metoder udover den naturvidenskabelige metode -induktiv. Og er der ikke en mere specifik metode udo... -
En funktion f er givet ved f(x)=ln(x)-1/2x+5 ; x > 0
ForumindlægHey derude. Er der nogle kloge hoveder der kan hjælpe med følgende opg: En funktion f er givet ved f(x)=ln(x)-1/2x+5 ; x > 0 Bestem f´(x), og bestem monotoniforholdene for f. Tak på forhånd. -
DET HASTER, SKA' AFLEVERE 17/5-09
ForumindlægHej alle. Vi har projektuge i denne uge. Vores overemne er trusler, og underemnet er terror. Mit spørgsmål er: Hvilket produkt kunne jeg lave til mit projekt? Vi skal fremlægge det på fredag, så det haster d; -
1.g opgave om Titanic
ForumindlægHeej allesammen :D Jeg skal til at skrive den store 1.g dansk opgave og jeg har valgt at skrive om filmen Titanic. Derfor tænkte jeg på om der var nogen af jer som kunne hjælpe mig med hvad der er vigtigst at sætte fokus på, eller om I evt ligger inde med en opgave om Titanic som jeg kunne låne t... -
Optagelsesprøve
ForumindlægKære studieportalen Jeg skal her den 18. maj til optagelses prøve på gymnasiet (stx), hvilket jeg er nervøs over. Jeg skulle høre om i kunne komme med nogle ideer på, hvad jeg kunne øve mig på. Kan næsten det hele i matematik, men har desværre problemer med dansk :( - Det er skriftlig dansk, enge... -
dumpning?
ForumindlægJeg forstår ikke helt.. Bør man ikke have ufattelig mange 03 og 5 taller for at dumpe? -
Religion?
ForumindlægHej. Religion på gymnasie niveau, er det b eller c niveau? -
Arabisk, persisk og hebraisk
ForumindlægEr der andre end mig, der har ansøgt på et af de tre studier på Københavns Universitet med start 1.sep? -
FEJL!
ForumindlægHEJ JEG HAR ET HURTIGT SPØRGSMÅL.. NÅR MAN TALER OM DEN GLOBALE OPVARMNING OG KOMMER IND PÅ DRIVHUSEFFEKTEN OG HAVNIVEAUET... ER DET SÅ FYSIK ELLER NATURGEOGRAFI?? Jeg har skrevet om emnet, men har sagt at jeg har brugt fysik.. hvis det er naturgeografi og jeg har lavet en fejl, kan jeg så sige d... -
restfunktion af en tredjegradspolynomium.
Forumindlægfra en tidligere opgave har jeg fået et tredjegradspolynomium: men jeg har så fået en opgave, som hedder: vis, ved en passende vurdering af den til P3 hørende restfunktion R3(x) at hvordan gør jeg det ? -
AT - kritik af egen synopsis
ForumindlægJeg har tænkt på en ide, som jeg meget gerne vil høre hvad i synes om, for jeg kan ikke helt finde ud af om den holder i "byretten" :) Jeg sidder og er ved at lave mit talepapir til den mundtlige AT årsprøve, og er stødt på et problem. Jeg har om individets rejse fra land til by, og ... -
en synopse
Forumindlæghej alle sammen... Er der nogen,der kan rette min synopse - alt stavefejl, kommeaer og sproget. og prøv at se om det er formuleret rigtigt. Det er meget vigtigt. tak på forhånd... :) -
Talepapir.
Forumindlæghej :) Er der nogen der vil læse mit talepapir igennem og se om det er godt nok? Jeg skal op imorgen - så ville være en stor hjælp. -
Integralregning beregning af arealet m
ForumindlægHej, Jeg skal beregne arealet af punktmængden m for følgende funktion f(x)=-x^3+9x Punktmængden m befinder sig fra x= 0 til x=3 Hvilken regneregel skal jeg bruge for at løse den?:) -
Spies Rejser metode hjælp!
ForumindlægHej alle kloge hoveder I min AT opgave beskæftiger jeg med fagene historie og erhvervsøkonomi, mit emne er spies rejser og det økonomiske boom i "de glade 60ere" der gjorde det muligt for Simon spies at grundlægge dit rejseimperium. I min opgave skal jeg ind på hvordan det økonomiske o... -
eksamens hjælp
ForumindlægHej jeg skal op i fysik i morgen tidlig...argh! så ville lige høre om i har nogle råd... skal snakke om kinematik :( -
SSO-SNYD?
ForumindlægEr det snyd hvis man får inspiration fra andre opgaver som har skrevet om det samme emne som en selv. Hvis ens opgave minder meget om deres, vil censoren så betragte det som snyd, da det er om det samme emne og der står nærmest det samme i bøgerne? -
Strålende SSO om Republikken!
ForumindlægAve, Quirites! Jeg skal bruge en historienørd til at læse første halvdel af min aldeles glimrende SSO om politiske, organisatoriske og økonomiske forhold i den sene republik. Jeg fik 13 for opgaven sidste år, så det skal være én med forstand på sagerne ;-) Pro Res Publicæ -
Tysk., Til imorgen! (tak)
ForumindlægOversæt: Hvor ligger huset? Her ligger et hus. Jeg finder et hus. Jeg fandt et hus. Jeg ser et hus. Jeg så et hus. Han ser en mand. Han ser en dame. Vi ser et barn. Vi så et barn. Han så også et barn. Jeg giver katten mælken. Jeg giver en kat mælken. Han giver en dame blomsterne. En dame giver fa... -
rettelse
ForumindlægEn som har tid til at rette en stil på 2½ sider
