Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 19941 til 19960 af 24088
-
inverse funkioner. injektive
Forumindlægnår jeg læser powerpointen fra forlæsningen står der at : ligesom Sinus er Cosinus ikke injektiv? Men i sinus står der f.eks at den er injektive fordi den voksende. grafen vokser fra -1,1 og fra -pi/2 til pi/2. Jeg spørge efter hvad menes der når den ikke er injektiv -
afætning aflevering
Forumindlæghej allesammen har et kæmpe roblem! det mit første år på hhx og mit første gang jeg har afsætning. vi har fået en aflevering for som jeg ikke forstår helt, og vil gerne have hjælp og vejledning til det.. den skal afleveres på torsdag, så håber jeg få svar hurtigst muligt. :) -
Væskens rumfang!
ForumindlægHej allesammen! Jeg har plottet en graf med højden som funktion af trykket. Jeg får en ret linje, og nu bedes jeg bestemme væskens densitet. Jeg lister lige data fra bogen: højden i cm: 5 10 15 20 25 30 35 Trykket i Hpa: 984 988 992 996 ... -
DET HASTER - Hjælp med at give mig et resume
ForumindlægHej Er der nogle, som kan give mig et resumé af ´´Overgangsalderen´´af Vita Andersen? Jeg er ved at være træt med at finde det, da jeg slet ikke kan finde nogle materialer under dette specifikke digt. -
R studio
ForumindlægVed I hvordan man bruger R studio? -
Stedsbiord, tidsbiord, mådesbiord og gradsbiord
ForumindlægHej I sætningen 'Jeg kommer straks tilbage' er 'straks' et tidsbiord og 'tilbage' er et stedsbiord. Korrekt? mvh. -
Erhvervscase om Århus Charter på HHX
ForumindlægÅrets Erhvervscase er om firmaet "Århus Charter", som har 24 år på bagen og ejes af søstrene Jette Rantala og Ulla Stæt Andersen. Her kan erhvervscasen 2012 diskuteres og gode råd kan deles. Held og lykke! Nyttige links: - Århus Charters hjemmeside. - Studienets nye guide til sy... -
En sætning
ForumindlægJeg har et problem med sætningen her, hvor jeg er usikker på, hvorvidt grundleddet skal betragtes som værende i ental eller flertal: When moving to a metropolis one will have to adjust heavily [as public behaviour and social relations are/is much different from the basic standards of a rural... -
Et digt!
ForumindlægJeg skal skrive om et digt til Fredag.. Jeg beder ikke om nogen løsning, men nærmere nogle gode ideér/guldkorn. Baggrunden er udnyttelsen af børn til at rense skorstene i London ca. 1750-1900..LONDONI wander thro' each charter'd street,Near where the charter'd Thames does flow.And mar... -
Synopsis om parforhold.. HJÆLP!
ForumindlægHej.. Jeg har denne case som jeg skal lave en synopsis over, men jeg kan simpelthen ikke komme igang, så ville være rigtig taknemlig hvis nogen kunne hjælpe.. Den orale kollusion Anders og Helle: Anders og Helle mødte hinanden på et sygehus hvor han arbejdede som læge, og hunvar inglagt, efter at... -
Et skub ad vejen
ForumindlægHejsa :-)Er der please ik' nogen, der evil hjælpe mig med denne bio opgave..?http://www.kennmadsen.dk/images/Biologi/Bioopgaver/1996/Opgave%201%20Blødere.docJeg har lidt svært ved genetik, så jeg er fuld i gang med at læse på det og prøver samtidig at løse denne opgave... -ville være rart med... -
Hjælp til IQ og G-faktor
ForumindlægHej :) Er der nogle der ved, om IQ og G-faktoren er det samme? -
AT-synopsis og eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal til AT-eksamen om et par dage og jeg har hørt at man tit får en god karakter, hvis man nærmest har lavet sin AT-synopsis om dvs man har fundet nye metoder og problemstillinger. Er det rigtigt? For jeg synes selv min synopsis er god og jeg kan ikke finde nogen fejl... Det ville hjælp... -
Problemformulering
ForumindlægHej. Jeg skal have udformet en form for en problemformulering, som skal sendes til mine vejledere i dag. Jeg har lidt problemer med, at finde ud af hvordan jeg kan få den udformet.. Jeg har fagene biologi B og historie A, hvor mit emne er den spanske syge det jeg og mine vejledere har... -
Novelle i datid - Problem
ForumindlægHej Jeg er i gang med at skrive en novelle fra en FSA. I et af kravene står der at novellen skal skrives i datid. Jeg plejer altid at have godt styr på sådan noget, men nu har jeg forvirret mig selv og er gået i panik :) Når jeg skriver min historie i datid, er det så stadig tilladt at sk... -
AT-Integration. Forslag?
ForumindlægHej, jeg skal op i morgen AT. Men har lidt problemer med at få det til at hænge sammen, jeg har valgt at sætte mine problemstillinger og delkonklusioner ind på STP så I kunne se hvordan jeg sådan delvist har svaret, men jeg har også læst en masse ved siden af, artikler, undersøgelse, og en masse ... -
EKSAMEN!!!
ForumindlægJeg har lige et mindre spørgsmål ang. spansk eksamen...har læst i nogle af indlæggende at det er en go ide at have et A4 ark til hver tekst og så bare kopiere d over og fokusere mest på ektemporalen, MEN man trækker jo kun et uddrag af teksten skal man ikke fokusere på det og i givet fald kan man... -
Hjælp til valg af SRP, tak.
ForumindlægHej, Jeg har to spørgsmål, som jeg meget gerne ser svar på. På forhånd tak! 1) Jeg har mulighed for at skrive i følgende fag: Engelsk-Spansk Engelsk-Dansk Engelsk-Historie Engelsk-Samfundsfag Har du nogle ideer , hvad jeg kunne skrive i/om, til de forskellige fag af ovenstående? - Dog undgår jeg ... -
I morgen er alt muligt.
ForumindlægJeg har fået som opgave at skulle skrive min fortolkning af peter sommers digt, men det kan jeg bare ikke finde ud af, er der ikke nogle der kan hjælpe mig? :( Lidt længere væk end at øjet kan se er alt hvad vi drømte om så småt ved at ske Vi kender nu værdien at lidt ventetid. Bare der er n... -
Engelsk eksamen i morgen :-(
ForumindlægHeey alle ! Ville liii hører a om hvad folk tager med til deres skriftlige engelsk eksamen i morgen ? Om i evt. havde nogle gode ideer til hvad der er en god idé at have med ? Er der ikk nogen der måske har en model på hvordan man bygger en tale op ? Da jeg frygter det er det der kommer !!
