Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 3781 til 3800 af 181597
-
Hjælp til matematik! Tak =)
ForumindlægHej, kan i hjælpe mig med denne opg :) Helle køber en cykel med 12% rabat. Når rabatten er fratrukket, koster cyklen 4500 kr. a) Hvor meget koster cyklen uden rabatten i kr.? Hvordan finder man ud af det? :D -
eksamen
Forumindlæghar lige et par hutige spørgsmål som jeg ikke helt kan få styr på: 1)hvad betyder hellinisme og hellenistisk dualisme? 2) hvad er karakteristisk for disse: Historisk skrifter poetiske skrifter profetiske skrifter 3) Hvad er en lignelse? 4) Hvordan kan det være at der er forskellige historier ... -
hjælp til matematik
Forumindlæggrafen for funktionen F(x)=ax^2+bx+c er skitseret i figur 1. bestem ved hjælp af figuren koefficienterene a,b og c Hvad helvede gør jeg lige her ? :) -
Matematik hjælp
ForumindlægJeg har fået en opgave i matematik som jeg simpelthen ikke kan regne ud. Jens har lånt 130000 kr i banken. Renten er 3% p.a. Lånet skal tilbagebetales i løbet af 10 år med en fast årlig ydelse. a) Gør rede for, at den årlige ydelseer 15239,97 kr. b) Bestem restgælden umiddelbart efter betal... -
MATEMATIK
ForumindlægNOGEN EN SØD SJÆL DER KAN HJÆLPE -
Matematik
ForumindlægHej - er der nogen som kan hjælpe med hvordan disse opgaver løses? -
matematik
ForumindlægHej, jeg har problemer med denne opgave, er der nogle, som vil være søde at hjælpe? -
Matematik HJÆLP
ForumindlægHej alle Jeg har følgende spørgsmål jeg ikke kan finde ud af: Opgave 9 De gennemsnitlige enhedsomkostninger er mindst, der hvor grafen for v har en tangent t, der også går gennem punktet (0,0). c) Gør rede for at tangenten i x = 450 giver de mindste gennemsnitlige enhedsomkostninger. Opgav... -
Eksamen, hvordan?
ForumindlægHEJJeg skal op i Old her inden længe, men jeg kan ikke finde ud af hvordan det foregår. hvad får man udleveret og hvad skal man med det?Jeg har hørt nogle snakke om at man skal lave en analyse og fortolkning, er det på samme måde som i Dansk, eller hvordan foregår det? (hvis man skal)Kort sagt sp... -
Matematik
ForumindlægHEy.. ER der nogle der vil tjekke det her igennem for at se om der er evt. fejl.???(10-(2))roden af (17/214)= 0,281849698 =ab= 214/ a^ (-2) = 16,99999998 DErfor er f(X) = 16,99999998 . 0,2181849698^G(7) = 16,99999998 . 0,281849698 ^7 = 0,002401993G(x) = 100 = LOG (100/16,99999998) / LOG (0,281849... -
Outline eksamen hjælp!!
ForumindlægHej alle! Er der en, der kan rette min outline i engelsk for eventuelle fejl eller forkerte vendinger? Jeg har brugt lang tid på den, men den kan selvfølgelig altid forbedres! (hvilket jeg også kan lære af som jeg meget gerne vil). Mange tak på forhånd :-) ____________________________________... -
Hjælp!! Matematik!
Forumindlæger helt forvirret ved ikke hvordan jeg skal løse det her :/ I en virksomhed kan omsætningen pr. uge beskrives ved funktionen f og omkostningerne pr. uge ved funktionen g. Graferne og forskrifterne for f og g er vist på figuren herunder. kan ikke kopiere figuren men den er på ... -
Hjælp med matematik😔
ForumindlægHej... Jeg har sidet i flerer timer nu, og prøvede at løse min matematikopgave, men uden held. Håber nogen kan hjælpe mig. Vil meget gerne også have en forklaring på det, da jeg ikke forstår det. Opgavaen er vedhæftet! Sætter pris på jeres hjælp!???????? Tak på forhånd... -
Eksamenssæt i samf A STX 2011
ForumindlægHej! Er der nogen som har opgavesættet fra samfundsfag A STX 2011? I så fald må I meget gerne sende et link :-) -
Matematik hjælp!! Haster
ForumindlægHej :-) Jeg har virkelig brug for hjælp til en mat opgave, som omhandler eksponentiel sammenhænge Opgaven er vedhæftet -
Matematik??? Hjælp
ForumindlægHej allesammen er stødt i en opgave jeg ikke kan komme videre med håber I kan hjælpe mig... Skriv 110 og 1235 som et produkt af tre primtal??? jeg skal bruge tre primtal for at finde restultatet 110 og 1235, men enden for jeg mindre eller mere.. Pleas Hjælp mig tak på forhånd -
Matematik
ForumindlægHej, jeg sidder med en opgave jeg prøver at løse, men det giver bare ikke op. Derfor spørger jeg jer, om I vil hjælpe mig med at løse opgaven? Opgaven lyder: For et produkt er efterspørgslen givet ved: QE= 400 - 4P + 3PA + 0,15Y Hvor QE betegner den efterspurgte mængde, P prisen,... -
HJÆLP TIL MATEMATIK..
ForumindlægNogen der kan hjælpe? jegh ar den her mat aflevering, og kan ikke finde uda f det :s 2a Matematik. 3. Aflevering til den 19.9.2008.. Fokus er (mest repetition af stof fra B1, men se også gode oversigter i B2 arbejdsbogen side 7 og 9): • 2-punkts formler for de 3 velkendte vækstfunktione... -
Matematik
ForumindlægHej alle Nogen som kan hjælpe? Tak på forhånd! -
MATEMATIK HJÆLP!
Forumindlægfunktionerne f og g er givet f(x) = + x2 - 6x - 1 og g(x) = x2- 2x + 7. hvordan kan jeg udregn opgave? jeg har brugt langtid på at finde ud af det, men jeg kommer ikke videre. håber nogle af jer kan vejlede mig.
