Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 4221 til 4240 af 181598
-
Valgfag og A-niveau fag
ForumindlægHej folkens. Lige pt går jeg i 2.g, og vi har altså her for nyligt skulle vælge valgfag. Der havde jeg ingen problemer med at vælge, for jeg ville gerne have tysk fortsætter på højniveau og enten latin eller psykologi på C-niveau. Desværre var latin grundet for få elever ikke en mulighed, så det ... -
Matematik!
Forumindlæget akvarium har en længte på 3 meter, en brede på 1,5m og en brede på 80cm. a. jeg kan ikke regne akvariet i frumfang cm3 eller bare i rumfang. b.jeg kan heller ikke regne rufanget i liter når der fyldes vand i udgør det et rumfang på 2800000cm3 så hvilken højde står vandet i akvariet? -
2 HF Større skriftlig opgave!!!
ForumindlægHej Er der nogen der har nogle ideer til hvilke emner man kan skrive om i matematik som 2 HF'er? -
Skriftlig dansk, årsprøve i 8. klasse.
ForumindlægHej.. ja jeg skal til årsprøve/terminsprøve snart i skriftlig fremstilling, er der nogen der ved hvilket hæfte jeg kommer op i? Bare for at være forberedt over for hvilke emner der er.- har i eventuel nogen gode forslag til, hvad man skal have øvet sig på? For ved umiddelbart ikke, hvad jeg skal ... -
matematik
ForumindlægHej er der nogle som kan hjælpe med at forklare hvad en afledet funktion og forklarer kort om linjer i planen? -
Dumpet dansk A (stx) ?
ForumindlægHej alle :-) Jeg er blevet i tvivl om hvorvidt jeg er bestået dansk eller ej. I årskarakter har jeg fået: Mundtlig: 7 Skriftlig: 7 MEN til eksamen dumpede jeg mundtlig dansk og fik 00, og har endnu ikke fået karakteren for skiftlig, som jeg også var oppe i til eksamen. Kan jeg så stadig godt best... -
Matematik hjælp
Forumindlægforkort brøken: 2x-6/4x-12 ; x ≠ 3 -
Matematik
ForumindlægHej nogen kan hjælpe mig med den her opgave, på forhånd tak -
Hjælp til matematik
ForumindlægI en trekant er højden 4,7 gange så lang som grundlinjen. Trekantens areal er 25. Bestem højden og grundlinjen. Hvordan kan den regnes ud? -
Mat eksamen hhx
ForumindlægNogle der har været op til skriftlig mat på hhx og evt. fortælle lidt hvad den handler om? Jeg er ikke stærk i mat, men skal heldigvis også afslutte i år. -
Gode råd til matematik eksamen i 1.g
ForumindlægJeg skal op i matematik i morgen tidligt. Men er ikke helt sikker på hvordan den foregår, jeg har ikke helt styr på hvad jeg skal sige hvornår. Nogle der har en eller anden god fremgangs metode ? -
Bud på skriftlig spansk 2009
ForumindlægJeg vedhæfter B-delen af min opgave (skrev i hånden og har ikke A-delen) Jeg skriver på "castellano rioplatense" som er det spansk, de snakker i argentina og Uruguay. Derfor kan der indtræde bøjninger og slang som måske ikke er så velkendt i spansk-skole-bogen. Copado: sej, cool vos s... -
Matematik
ForumindlægHej håber der er nogle som kan hjælpe med at forklarer hvordan jeg kan løse denne opgave ved hjælp af Geogebra Faktoriser andengradspolynomiumet: f(x) = 4x^2 - 4x + 1 g(x) = x^2 - 8x +7 På forhånd tak -
Engelsk skriftlig imorgen!!
ForumindlægJeg er i tvivl om hvor fejlene er i følgende sætninger: 1. The important in life is not a matter of making a lot of money. 2. All the morning the envelope marked "Person and Confidential" had layed unopened on the desk in front of him. 3. Even though he does not likes German mus... -
Matematik.
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig, det er lidt svært :-) To linjer l og m er bestemt ved l: 2x – y – 4 = 0 m: x + 3y + 5 = 0 Bestem koordinatsættet til skæringspunktet mellem linjerne l og m. -
matematik
Forumindlægforstår ikke helt, kan en forklare -
Potensfunktion, bestem a og b
ForumindlægHej, jeg har et lille problem med en opgave om potensregning, håber nogen kan hjælpe mig (: Funktionen f (x) = b * x ^ a opfylder, at : f (2) = 2 og f (4) = 16 Bestem tallene a og b jeg har prøvet at løse den på ALLE måde.. og jeg har set det andet indlæg herinde om hvordan man gøre det ved... -
Spansk A selvstudium
ForumindlægHej! Sagen er den at jeg står og skal til at begynde i 3.G igen efter et års udveskling i Mexico. Det vil også sige at jeg rigtig gerne vil have spansk A! Da jeg har haft tysk B og har afsluttet det er kommer det bare ikke til at være muligt at følge et hold (der er desuden ikke plads til fle... -
Snyd til eksamen
ForumindlægLad os sige at jeg er ganske utilfreds med mit gennemsnit siden det er uhyre lavt da jeg brugte mine gym år på at fjumre rundt som en åndssvag tosse (2010erne) og på irrelevante fag der på ingen måde interesserede mig eller var fagligt aktuelle i fremtidig hensigt og efterfølgende har udviklet mi... -
Matematik
ForumindlægHansen køber vin i Frankrig og sælger vinen til private med en fast fortjeneste p°a 15,00 kr. pr. flaske, uanset hvilken type vin, det drejer sig om. Salgsprisen pr. flaske eksklusiv moms kan bestemmes som indkøbspris pr. flaske + fortjenesten. Lad x være indkøbsprisen for en vilk°...
