Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 4881 til 4900 af 65692
-
Matematik
ForumindlægHej jeg sidder med en matematik opgave jeg ikke kan komme videre i. Jeg har lavet spørgsmål a, men jeg kan ikke finde ud af spørgsmål b, håber I vil hjælpe mig med spørgsmål b for trin til trin. Opgaven lyder: Ifølge Statistisk Tiårsoversigt faldt antallet af husstande, der opvarmes med oliefyr... -
EKSAMEN: HJÆLP
Forumindlæghej nu har vi fået 24 spørgsmål til eksamen og jeg er vel snart færdige med at besvare dem bortset fra nogen underspørgsmål som jeg virkelige sidder fast i. - overveje fordele og ulemper ved at være vegetar - diskutere hvorledes moderne produktionsforhold påvirker fødevareproduktionen, herunder ... -
HJÆLP eksamen!
ForumindlægJeg har følgende opgave: Men kan ikke finde ud af opg 6. Jeg ved at jeg skal lave en randundersøgelse, men kan ikke lige se hvordan.. Jeg har bestemt de partielle afledede til: ( bløde d'er) df/dx = y ( 2-e^-xy) og df/dy = x( 2-e^-xy) Eksamen er lige rundt om hjørnet, og jeg har prob... -
Hjælp til matematik
ForumindlægHej vil i ikke være søde og hjælpe mig med denne opgave, eller give mig facitlisten... på forhånd tusind tak for hjælpen.En befolknings størrelse kan beskrives veden funktion N, således at N(t) er folketallet til tiden t, hvor t angives i år.Det antages, at N tilfredsstiller differentialligninge... -
hjælp til matematik haster!!!!
Forumindlæghej jeg har brug for hjælp til opgave 4 og 5 og 8. jeg har kigget på dem men jeg synes det er svært og kan ikke finde ud af det -
HJÆLP MED MATEMATIK
ForumindlægHejsa :D Jeg har store problemer med at få løst denne opgave. Den er vedhæftet. -
Matematik
ForumindlægHej jeg sidder en med opgave jeg ikke kan finde ud af. Jeg har svært ved at forstå den. Opgaven lyder på: I efteråret 2006 steg avisoplaget i Danmark voldsomt. Årsagen var udgivelsen af en række gratisaviser. På et tidspunkt blev 175 personer i et villakvarter spurgt om, hvor mange minutter de ... -
Hjælp, matematik, tak!
ForumindlægHej folks, jeg har et problem, som jeg håbede, at nogen derude kunne hjælpe med. Jeg har en trekant 7 med nogen sider, jeg har fået angivet. Da jeg ikke kan se trekanten, skal jeg afgøre om den er retvinklet eller ej, ved kun at have siderne? Problem er, hvordan gør man det? Siderne er: a = 90, b... -
Hjælp Matematik!
ForumindlægHar meget hvert ved følgende opgaver. Nogen der kan hjælpe? reducer: √8 + √10 : √2 = √2 + √3 = (1/3)3 • (1/3)2 = ((7/3)4)6 = -
Matematik hjælp:)
ForumindlægJeg har en opgave som jeg ikke forstår.. den lyder Ud for en retlinjet kyst ligger Deaf Man's rock, hvorpå der er bygget en automatisk fyr som vist på figuren ( figuren er enretlinjet trekant) bestem klippens afstand fra kysten når sigtelinjen er 500 m længere nede ad kysten danner en vi... -
Matematik B niveau - 28 maj 2015
ForumindlægHej derude! Er der nogen af jer, som også var til skriftlig eksamen i matematik B 28. maj 2015, som vil sammenligne deres resultater? - Kan simpelthen ikke vente til at få svar.... Mvh. -
matematik
ForumindlægHej...Et Objektiv 200mm koster 1440kr....Hvor meget koster 50mm såå....???? -
Hjælp til matematik
ForumindlægHej jeg er lige nu igang med at løse en matematik opgave og som besvarelse har jeg skrevet føølgende a) Vi ved at vinkel B og vinkel A er rette. Det kan derfor udledes at længderne BC og AE er parallele. Vi ved ogsÃ¥ at længderne AB og CE stÃ¥r... -
Hjælp til matematik
Forumindlægjeg skal have en matematikprøve snart. har fået besked på at jeg kan øve opgaverne: 3.004, 3.013, 3.014, 3.025 de er fra denne bog: Vejledende eksempler på eksamensopgaver i matematik, 3-årigt forløb til A-niveau, 1998. men min bog er væk.. nogen der har de opgaver??? skal ikke vide svar eller no... -
hjælp til matematik
Forumindlæghej jeg har et spørgsmål om noget matematik. jeg skal finde et punkt i en trekant hvor der er lige langt fra alle trekantens hjørner. og selve spørgsmålet fra bogen er konstruer det fjerde punkt og kontroller at det ligger lige langt fra trekanten andre punkter alså hjørnerne. selve opgaven er fr... -
Har jeg samlet set bestået eller dumpet dansk? Jeg bestod årskaraktererne med 7 og 7, men til eksamen 00 i skrifltlig. Har jeg så ikke bestået faget alligevel?
ForumindlægHej Alle, For et par år siddn i I 3.g på STX fik jeg 7 i mundtlig dansk og 7 i skriftlig dansk til årskaraktererne. Desværre dumpede jeg den skriftligd Dansk A eksame med 00. Mit spørgsmål er derfor: jeg fik samlet set bestået dansk A , ikke sandf? For altså 7+7+0 = 14. 14/3= 4.66. Så altså høj... -
eksamens "kuller"
Forumindlægtager matematik fra C til B for tiden. et turbo hold, så jeg har haft et halv år til det. emm og før det er det 5 år siden jeg har haft matematik sidst. Det går nu ganske fint. I går havde vi så en prøve hvor vi regende et eksamens sæt.Men klappen gik ned, da jeg sad der, normalt ville det være... -
Eksame, Haster.
ForumindlægJeg har trukket '' sværtkærlighed'' nogen der kender en god tekst jeg kan bruge ? er selv helt blank. -
eksamen
ForumindlægHey. mangler at finde ud af hvad " Betydningsfulde modsætninger" betyder. håber i kan hjælpe:):) -
Eksame
ForumindlægHej. Her om nogle dage skal jeg til mundtlig musikeksamen. jeg vil ærlig indrømme at jeg er lidt på bar bund mht. den teoretiske del. Vi skal analysere en sang, og virkelig gå i dybde med det hele. Er der en der kan fortælle mig, hvad man sådan skal have med i sin analyse? og hvad man skal for...
